solidsjakie |
28-11-2003 18:47 |
Posts: 2291 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
maar uitlaten zijn vet duur :S ik heb ff geinformeert en n complete uitlaat van (weet het merk ff niet meer) is 215 euro !!!
technigas wil ook wel, en als je em er zelf onder knooit kost het je ongveer 140 euro plus sproeier.
Maar ik heb mn ori uitlaat ook nog gewoon, en rijd prima. Ik heb dan wel een 17,5 drachter, maar die haalt nie veel uit.
Ik heb de volgende begrensers eruit:
Prop uit uitlaat
Membraanbegrensing
Luchtinlaat begrensing(ja, begrensing, met looptie iets zachter)
Mijne loopt +- 95/100.
|
|
|
|
derbi_gpracer |
28-11-2003 18:51 |
Posts: 190 |
He sander kom weet je nou nog niet hoe je een brommer sneller laat lopen iig niet door de demper wol eruit te halen hahaha als je 110 wilt moet je toch echt een andere uitlaat gaan kopen maar dan heb je nog geen 110 echt km/hhoor moe tje ook nog zwaardere vertanding je uitlaatpoort mischien eenbeetje laten tunen dan kom je toch wel een beetje in de buurt. Ik wete neit hoeveel geld je wilt uitgeven? Maar anders zou ik gewoon gelijk een beetje goedkopere 70cc kopen en een metrakit uitlaat dan kom je ook al een heel eind.
|
|
|
|
solidsjakie |
28-11-2003 18:53 |
|
derbi_gpracer |
28-11-2003 19:13 |
Posts: 190 |
Voor 110 echte km/h? ik weet het niet hoor dan moet je wel erg zware vertanding hebben en dan trek ie em voor geen reet tegen de wind in of met iemand achterop en of ie uberhaupt de 110 echte km/h haalt is ook maar de vraag hoor
|
|
|
|
Killerbean |
28-11-2003 20:15 |
Posts: 3243 |
nou ik wil toch wel zo'n 110 op mijn teller rijden dus dat is +/- 100 echte km.
maar uhuh, ik zag op 50cc.nl een metra kit uitlaat compleet maar die is dus NIET hetzelfde als mijn eigen uitlaat ?
derbi_gpr racer zegt van wel...vandaar.
maar ik wil vertanding liefst zo houden en voor en achter heb ik nu ori/
wat zou er dan opmoeten voor vertanding met metra kit uitlaat ?
en er moet dan ook een andere sproeier in neem ik aan ?
|
|
RX loos |
|
spitfire5 |
28-11-2003 20:19 |
Posts: 503 |
als je die metrakit koopt hou dan gewoon juh standaard pijp is het zelfde......
kijk ff bij de rs uitlaatjes die kunnen ook onder de rx steken wel wat uit maar dat kan je zelf wel oplossen door hem terug te laten buigen........... of zelf doen.....
Dit bericht is ge-edit door spitfire5 op 28-11-2003 20:20
|
|
's avonds een vent 's ochtends absent |
|
Killerbean |
28-11-2003 20:38 |
Posts: 3243 |
oke, ff een domme vraag...wat bedoel je met mn pijp
en vertel nou eens duidelijk wat ik nodig heb om een stukkie harder te gaan, dus +/- 110/115 op mijn teller.
tandwielen heb ik namelijk niet zon zin in...
|
|
RX loos |
|
spitfire5 |
28-11-2003 20:44 |
Posts: 503 |
pijp bedoel ik uitlaat dies namelijk het zelfde alleen zwart...... wel bregrensing eruit halen dan .........
de technigas uitlaat voor rx is luek maar er zit wel een dipje in ..... houd in bij een x aantal toeren.......
ik zou een redelijke uitlaatje kopen een doppler bijv. en een 17.5 mm.........
en een een 13 tandwieltje voor dan trek tie wel leuk op en rij je ongeveer 110 op je teller.....
|
|
's avonds een vent 's ochtends absent |
|
derbi_gpracer |
28-11-2003 20:47 |
Posts: 190 |
Een tandwiel eropzetten is makkelijk dan een uitlaat er op zetten dus waarom heb je dara geen zin in ?
|
|
|
|
derbi_gpracer |
28-11-2003 20:49 |
Posts: 190 |
Koop gewoon een nieuw groter voor tandiel 2 tanden groter ofzo en een nieuw achter tandwiel (zelfde) en nieuwe ketting ik denk dat die tandwielen bij jou onderhand ook wel aanvervanging toe zijn
|
|
|
|
Killerbean |
28-11-2003 21:20 |
Posts: 3243 |
spitfire bedoelt met 17,5 carb ? ik kan niet gewoon een grotere sproeier erinzetten ?
uhuh ja onno je heb gelijk maar moet ik wel eerst centjes hebben... want dat is na een uitlaat schijfrem en voorruitje alweer op
kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met de tandwielen ?
hoe meer tanden je voortandwiel heb hoe...?
hoe minder....?
hoe meer tanden je achtertandwiel heb hoe..?
ik heb namelijk het liefste geen nieuwe uitlaat maar een andere tandwielverhouding ja.
|
|
RX loos |
|
spitfire5 |
28-11-2003 21:29 |
Posts: 503 |
ja ik bedoel 17.5 mm carb ...... maja je kan ook andere spoeier proberen.....
hoe meer tanden voor hoe harder je gaat hoe minder je optrekt.............
hoe kleiner achter achter hoe harder je gaat...... hoe minder je optrekt.....
Dit bericht is ge-edit door spitfire5 op 28-11-2003 21:30
|
|
's avonds een vent 's ochtends absent |
|
xplodus |
28-11-2003 21:40 |
Posts: 124 |
Standaard metrakit onder MH is best goed
De metrakit voor oud model rs is wel sneller(hoogtoeriger) als je dan je uitlaatpoort ophoogt en verbreed (laat tunen dus) dan ga je wel harder
(xplodus rijd nog steeds evenhard omdat zijn ninja de toeren van de 50cc vlinderpoort niet kwijtkan )
|
|
Laten we lekker link gaan doen!!! :-) |
|
Saknet |
28-11-2003 21:57 |
Posts: 10355 |
dan gaat xplodus toch ff fijn shoppuh als xplodus daar zon probleem mee heeft
dat scheelt xplodus weer frustraties
Dit bericht is ge-edit door barteld op 28-11-2003 21:57
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
solidsjakie |
28-11-2003 22:03 |
Posts: 2291 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: derbi_gpracer
Voor 110 echte km/h? ik weet het niet hoor dan moet je wel erg zware vertanding hebben en dan trek ie em voor geen reet tegen de wind in of met iemand achterop en of ie uberhaupt de 110 echte km/h haalt is ook maar de vraag hoor
die van mij ori 105 echte. ok van wind af op snelweg achter auto, 115 op teller.
Maar ik ben wel lang bezig met op snelheid komen, daarvoor zorgt mn ori uitlaat.
Technigas of Leo dronder.
En 1 ding, laat je aub nie wijs make dat rs en rx zelfde is, is nie zo, alleen motorblok. RX en GPR komen meer overeen. Zelfde UPSD voorvork en remmen, zelfde velgen, dat soort gein.
|
|
|
|