Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afstelling 20mm mikuni

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1019 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13673 - Afstelling 20mm mikuni
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18418 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stegehuis 30-11-2003 20:41 Print reply
Posts: 1150
hoe weet ik of me keeringen lek zijn?? me bougi is trouwens olie nattig..
 
User 927 30-11-2003 21:27 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mauwieMTXdriver

ik heb een 20 mikunie op me mtx-sh
met een 70cc eurocill.
en ''orginele'' luchtbox (aangepast)

maar mijn carb. verzuipt echt onwijs...
het loopt gewoon uit de overloop van me carb.
nou heb ik ook een 21 dell orto maar daar heb ik geen problemen mee. maar weet iemand misschien wat het is bij die 20 mik.???

M.v.g. Maurice



20 mik heeft veel kleinere sproeiers nodig dan andere carbs, welke sproeier gebruik je in je dell? en welke in je mik?

Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 30-11-2003 21:28
 
Teunmenator 30-11-2003 21:32 Print reply

Posts: 2524
Is ie links lek dan zul je olie langs je grondplaat afzien druppen. Hij is dan dus heel vettig in de buurt van je vliegwiel. Is ie rechts lek dan zie je dat niet zomaar. Je kunt de pet eraf halen en dan naar de brommerboer gaan. Die zetten er een soort rookmachine en dan komt er rook uit dat bijvulgat van je blok.

kenmerken: Hij rookt kei hard, stinkt, je krijgt hem niet afgesteld en het lijkt dus de hele tijd alsof je een veel te grote sproeier hebt.

Het is niet zo heel moeilijk om het zelf op te lossen maar je hebt dan wel echt een luchtsleutel nodig.

Daarbij neem ik aan dat je al hebt gekeken of je filter niet smerig is (is snel bij powerfilter) en of alles wel leuk aan mekaar vast zit en op zijn plek zit.

 
kpotappel86 30-11-2003 23:31 Print reply

Posts: 2679
ik heb een 70cc malossi en een luaho bocht met 20mm mikuni 2-bouts interne sproeier.. en maat 130 mikuni(6-kant)

edit: loopt perfect

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 30-11-2003 23:33
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Yewst 1-12-2003 9:42 Print reply
Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

Is ie links lek dan zul je olie langs je grondplaat afzien druppen. Hij is dan dus heel vettig in de buurt van je vliegwiel. Is ie rechts lek dan zie je dat niet zomaar. Je kunt de pet eraf halen en dan naar de brommerboer gaan. Die zetten er een soort rookmachine en dan komt er rook uit dat bijvulgat van je blok.

kenmerken: Hij rookt kei hard, stinkt, je krijgt hem niet afgesteld en het lijkt dus de hele tijd alsof je een veel te grote sproeier hebt.

Het is niet zo heel moeilijk om het zelf op te lossen maar je hebt dan wel echt een luchtsleutel nodig.

Daarbij neem ik aan dat je al hebt gekeken of je filter niet smerig is (is snel bij powerfilter) en of alles wel leuk aan mekaar vast zit en op zijn plek zit.



Wooh.. Dat lijkt verdacht veel op het probleem wat ik met m'n DT heb..

Wat gaat zo'n keerring vervangen kosten? (zal wel niet zoveel zijn? )
 
Ralf 1-12-2003 9:49 Print reply

Posts: 9073
3 euro voor een keering en 15 min werk?
 
jeroen 1-12-2003 9:51 Print reply

Posts: 15066
Kering is paar euro, maar dan zou ik ook meteen de lagers vervangen, omdat je toch die eraf moet halen

Enne...je kan ook wat benzine oid in je krukasholte doen, dan mag het er niet uitstromen.


 
Ralf 1-12-2003 9:52 Print reply

Posts: 9073
Voor keering te vervangen hoef je echt je blok niet te splitsen hoor...
 
Yewst 1-12-2003 9:54 Print reply
Posts: 260
Ok? mooi. Dat ga ik denk ik maar proberen dan
 
Ralf 1-12-2003 9:55 Print reply

Posts: 9073
OUde keering haal je eruit doormiddel van een boortje van 1 a 2 mm klein gaatje te boren erin (oppassen dat je niet doorschiet tegen het lager) en er een parker in te draaien...
Daarna wel even doorspoelen natuurlijk.
 
Tsxdude AKU MicheL 1-12-2003 10:57 Print reply

Posts: 10676
je hebt gewoon en kutbrommer
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
User 927 1-12-2003 11:07 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxdude

je hebt gewoon en kutbrommer


En op wie slaat dit?
 
jeroen 1-12-2003 12:10 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Voor keering te vervangen hoef je echt je blok niet te splitsen hoor...


Hangt er vanaf welke

 
Tsxdude AKU MicheL 1-12-2003 12:57 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald

[...]


En op wie slaat dit?



Razadull AKA Roald

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
User 927 2-12-2003 17:46 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxdude

[...]



Razadull AKA Roald



Je moet je bek houden, jou brommer kan niet eens zelf overeind staan...
 

Dit topic is 18418 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved