Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - poortmap en pics autisa110

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 640 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13661 - poortmap en pics autisa110
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5273 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pingu 1-12-2003 11:27 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

[...]



Ik dacht altijd R in het kwadraat * Pi * slag.



[...]


zou ik niet al te hard zeggen. kijk eens naar de sprint in genemuiden reed ook een mbx met mal cil, maar dijkman was sneller met hun MH RX. en kijk eens naar de PKs die Liggen ook ongv gelijk.

Am-6 is veel leuker spul voor te krijgen, en de rx waar jij het over hebt is niet de sloomste. Maar met een 'straat'setup is een 93cc malossi lc erg moeilijk kwijt te rijden.., mits hij goed is afgesteld, er rijden er ook genoeg rond die niet ver boven de 120 komen ermee op nsr, en dan doe je echt iets fout.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Knoxville 1-12-2003 11:33 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer


zou ik niet al te hard zeggen. kijk eens naar de sprint in genemuiden reed ook een mbx met mal cil, maar dijkman was sneller met hun MH RX. en kijk eens naar de PKs die Liggen ook ongv gelijk.



Toen regende het zo hard, niemand had grip kan je dus niet echt vergelijken met elkaar sjakie....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Bullet 1-12-2003 13:56 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

[...]



Toen regende het zo hard, niemand had grip kan je dus niet echt vergelijken met elkaar sjakie....


nou en?

volgens mij maakte die mbx zowiezo geen kans, want zoals al eerder gezegd is: het is niet zo maar een brommertje met een "straat-setup"



 
**My BungHole Will Speak Now**
Knoxville 1-12-2003 14:18 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


nou en?

volgens mij maakte die mbx zowiezo geen kans, want zoals al eerder gezegd is: het is niet zo maar een brommertje met een "straat-setup"





Dat zijn de meeste sprinters niet
Maar dijkman heeft alles tot zijn beschikking, voor particulier iets moeilijker volgens mij om zo'n ding neer te zetten.. Vind het iig knap dat zo'n mbx partij kan bieden aan hem.


 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Pingu 1-12-2003 16:55 Print reply
Posts: 1842
op een sprinter zou ik nooit een malossi voor honda's leggen, zegt genoeg over de eigenaar
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Leon de mt5 boer 1-12-2003 16:57 Print reply
Posts: 494
maar heeft niemand hier een poortmappie van een malossi 110 liggen??
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
scooterkiller 1-12-2003 17:01 Print reply

Posts: 2987
Hehehehe volgende NH meeting kom ik met mn NSR met de hele duvel erop, dan zal ik is ff die italiaanse en spaanse dingen zoek rijden

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 1-12-2003 17:02
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Bullet 1-12-2003 17:09 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller

Hehehehe volgende NH meeting kom ik met mn NSR met de hele duvel erop, dan zal ik is ff die italiaanse en spaanse dingen zoek rijden

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 1-12-2003 17:02


eerst zien, dan geloven jeroen!
 
**My BungHole Will Speak Now**
scooterkiller 1-12-2003 17:10 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


eerst zien, dan geloven jeroen!


Komt wel goed

Loopt nu al 120 met 20mm carbotje duss ben benieuwd wat die gaat doen met een 32mm
want die 20mm nu knijpt hem zwaarrr

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 1-12-2003 17:17
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Pingu 1-12-2003 17:46 Print reply
Posts: 1842
heb je cilinder ook bijgewerkt? zoja, heb je een poortmap ervan.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
wipe-out 1-12-2003 17:52 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leon de mt5 boer

maar heeft niemand hier een poortmappie van een malossi 110 liggen??


lc?
klikbaar


ooit eens gepost door Hans F volgens mij

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 1-12-2003 17:53
 
Leon de mt5 boer 1-12-2003 20:21 Print reply
Posts: 494
sorry dat het er nie bijstond.. maar ik bedoelde ac
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
Pingu 5-12-2003 11:56 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Ik ben nog even in de archieven gedoken en kwam nog het volgende tegen:
Standaard Autisa 110 cc boring 53.00 mm
Uitlaatpoort 172.2032 graden
Hoofd spoelpoort 110.5309 graden
Hulp spoelpoort 111.5261 graden
Booster poort 112.8406 graden

Na tuning: stage 1
Uitlaatpoort 176 graden
Hoofdspoelpoort 121 graden
Hulp spoelpoort 120 graden
Booster poort 122 graden
Aangepaste vorm cilinderkop (Compressieverhouding1:15)
Proma uitlaat
24.00 mm Mikuni (aangepast)

Hierna hebben we nog 2 tuning stages doorgevoerd, resultaat uiteindelijk 145 Km/u.

Autisa werd zo`n 10 jaar geleden geimporteerd door Bergsta Sneek die helaas niet meer bestaat (failliet).

[No offense mode]Hmm Pro-tuning heet je he Je gaat werken naar een blowdown van 27 graden, why?? Verder booster HOGER dan de normale spoeler, ook niet echt ideaal. Ik heb het idee dat je toch niet zo pro bent, zeker niet als je beweerd met een proma'tje, toch niet echt een ideale pijp 145 gaat... Verder heb je volgens mij weinig getuned maar de cilinder enkel opgehoogd.
Ik heb trouwens de timingen ook nog nagerekent, staat ergens hier in dit topic, en wijkt toch nogal sterk af.. Dus of er zijn 2 versie's of je voelt jezelf erg professioneel, maar je bent het niet.
[/No offense mode]
Heb je trouwens een site van je bedrijfje?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
SIWWN 5-12-2003 12:13 Print reply
Posts: 7079
Zullen wel ex bromboeren zijn ofsow
 
Hans F 5-12-2003 12:17 Print reply
Posts: 4326
http://www.protuning.biz/ lijkt mij?

gegevens van Pro tuning kloppen volgens mij ook niet, want je ziet op de poortmap al duidelijk dat de boostpoort korter openstaat dan de spoelpoorten, terwijl deze volgens zijn timingen langer openstaat.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-12-2003 12:33
 

Dit topic is 5273 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved