Pingu |
1-12-2003 11:27 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: riejuracer
[...]
Ik dacht altijd R in het kwadraat * Pi * slag.
[...]
zou ik niet al te hard zeggen. kijk eens naar de sprint in genemuiden reed ook een mbx met mal cil, maar dijkman was sneller met hun MH RX. en kijk eens naar de PKs die Liggen ook ongv gelijk.
Am-6 is veel leuker spul voor te krijgen, en de rx waar jij het over hebt is niet de sloomste. Maar met een 'straat'setup is een 93cc malossi lc erg moeilijk kwijt te rijden.., mits hij goed is afgesteld, er rijden er ook genoeg rond die niet ver boven de 120 komen ermee op nsr, en dan doe je echt iets fout.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Knoxville |
1-12-2003 11:33 |
Posts: 1454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: riejuracer
zou ik niet al te hard zeggen. kijk eens naar de sprint in genemuiden reed ook een mbx met mal cil, maar dijkman was sneller met hun MH RX. en kijk eens naar de PKs die Liggen ook ongv gelijk.
Toen regende het zo hard, niemand had grip kan je dus niet echt vergelijken met elkaar sjakie....
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Bullet |
1-12-2003 13:56 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Knoxville
[...]
Toen regende het zo hard, niemand had grip kan je dus niet echt vergelijken met elkaar sjakie....
nou en?
volgens mij maakte die mbx zowiezo geen kans, want zoals al eerder gezegd is: het is niet zo maar een brommertje met een "straat-setup"
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Knoxville |
1-12-2003 14:18 |
Posts: 1454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
nou en?
volgens mij maakte die mbx zowiezo geen kans, want zoals al eerder gezegd is: het is niet zo maar een brommertje met een "straat-setup"
Dat zijn de meeste sprinters niet
Maar dijkman heeft alles tot zijn beschikking, voor particulier iets moeilijker volgens mij om zo'n ding neer te zetten.. Vind het iig knap dat zo'n mbx partij kan bieden aan hem.
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Pingu |
1-12-2003 16:55 |
Posts: 1842 |
op een sprinter zou ik nooit een malossi voor honda's leggen, zegt genoeg over de eigenaar
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Leon de mt5 boer |
1-12-2003 16:57 |
Posts: 494 |
maar heeft niemand hier een poortmappie van een malossi 110 liggen??
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
scooterkiller |
1-12-2003 17:01 |
Posts: 2987 |
Hehehehe volgende NH meeting kom ik met mn NSR met de hele duvel erop, dan zal ik is ff die italiaanse en spaanse dingen zoek rijden
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 1-12-2003 17:02
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Bullet |
1-12-2003 17:09 |
|
scooterkiller |
1-12-2003 17:10 |
Posts: 2987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
eerst zien, dan geloven jeroen!
Komt wel goed
Loopt nu al 120 met 20mm carbotje duss ben benieuwd wat die gaat doen met een 32mm
want die 20mm nu knijpt hem zwaarrr
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 1-12-2003 17:17
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Pingu |
1-12-2003 17:46 |
Posts: 1842 |
heb je cilinder ook bijgewerkt? zoja, heb je een poortmap ervan.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
wipe-out |
1-12-2003 17:52 |
Posts: 7672 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leon de mt5 boer
maar heeft niemand hier een poortmappie van een malossi 110 liggen??
lc?
klikbaar
ooit eens gepost door Hans F volgens mij
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 1-12-2003 17:53
|
|
|
|
Leon de mt5 boer |
1-12-2003 20:21 |
Posts: 494 |
sorry dat het er nie bijstond.. maar ik bedoelde ac
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
Pingu |
5-12-2003 11:56 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Ik ben nog even in de archieven gedoken en kwam nog het volgende tegen:
Standaard Autisa 110 cc boring 53.00 mm
Uitlaatpoort 172.2032 graden
Hoofd spoelpoort 110.5309 graden
Hulp spoelpoort 111.5261 graden
Booster poort 112.8406 graden
Na tuning: stage 1
Uitlaatpoort 176 graden
Hoofdspoelpoort 121 graden
Hulp spoelpoort 120 graden
Booster poort 122 graden
Aangepaste vorm cilinderkop (Compressieverhouding1:15)
Proma uitlaat
24.00 mm Mikuni (aangepast)
Hierna hebben we nog 2 tuning stages doorgevoerd, resultaat uiteindelijk 145 Km/u.
Autisa werd zo`n 10 jaar geleden geimporteerd door Bergsta Sneek die helaas niet meer bestaat (failliet).
[No offense mode]Hmm Pro-tuning heet je he Je gaat werken naar een blowdown van 27 graden, why?? Verder booster HOGER dan de normale spoeler, ook niet echt ideaal. Ik heb het idee dat je toch niet zo pro bent, zeker niet als je beweerd met een proma'tje, toch niet echt een ideale pijp 145 gaat... Verder heb je volgens mij weinig getuned maar de cilinder enkel opgehoogd.
Ik heb trouwens de timingen ook nog nagerekent, staat ergens hier in dit topic, en wijkt toch nogal sterk af.. Dus of er zijn 2 versie's of je voelt jezelf erg professioneel, maar je bent het niet.
[/No offense mode]
Heb je trouwens een site van je bedrijfje?
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
SIWWN |
5-12-2003 12:13 |
Posts: 7079 |
Zullen wel ex bromboeren zijn ofsow
|
|
|
|
Hans F |
5-12-2003 12:17 |
Posts: 4326 |
http://www.protuning.biz/ lijkt mij?
gegevens van Pro tuning kloppen volgens mij ook niet, want je ziet op de poortmap al duidelijk dat de boostpoort korter openstaat dan de spoelpoorten, terwijl deze volgens zijn timingen langer openstaat.
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-12-2003 12:33
|
|
|
|