Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Van 70 naar 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 996 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1366 - Van 70 naar 50cc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Lekkerkoudbiertje 25-8-01?16:19 Print topicpost
Posts: 54
Van morgen mijn 70cc omgewisseld naar een 50cc snel imi
en wat denk je ,rijd niet zo tof
Oke ,vanochtend vroeg naar Leertouwer,misschien wel bij iemand bekend en deze heeft toch eigenlijk wel alles op het gebied van brommers en die adviseerde mij een 12 mm en dat moet best hard gaan
Nou man ,een fiets met remmen ingeknepen de berg op met bordeel in zicht gaat nog sneller
Ik heb nog wel mijn 22mm liggen maar deze reed ook al niet echt super met mijn 70cc dus laat staan op mijn 50cc
Kan ik nu beter toch een 16 mm halen
 

Kouwe Arie 25-8-01?16:20 Print reply
Posts: 2065
ja, je moet die 16 halen, of als je hem nog strak gaat tunen een 18mm

see ya!
 
Lekkerkoudbiertje 25-8-01?22:30 Print reply
Posts: 54
Ha kouwe

Zeg dat tunen lijkt mij best wel moeilijk
Hoe gaat dat in zijn werking of moet je dat uitbesteden aan een bedrijf of bromfiets zaak

 
Kouwe Arie 25-8-01?22:37 Print reply
Posts: 2065
nee joh veels te duur, gewoon aan de tuning"nerds" hier vragen dan komt het wel goed, ik heb er niet zoveel verstand van

succes


(die tuningnerds reageren vanzelf meestal wel)
 
Broske 25-8-01?23:35 Print reply
Posts: 532

maar je moet gewoon je 70 er trug oplegge man!
50 imi is kuuhhhhhhht!
 
wepp
verwijderd 26-8-01?09:42 Print reply
Posts: 4082
ja je moet niet van 70 na 50 gaan, van 50 na 70 moet je gaan! eigenlijk dan na 80 of gelijk 125 ofzo
 
-Michiel RS- 26-8-01?09:54 Print reply
Posts: 2803
met 16mm zal die echt niet veel beter rijden, als je dit al kut vind gaan dan zal het met 16mm niet veel beter worden.
 
Lekkerkoudbiertje 26-8-01?09:52 Print reply
Posts: 54
Die 70cc is de laan uit gestuurd ,dus daar hebben we het niet meer over
Ik kan kiezen tussen een 16 of 18mm halen of mijn 22m erop zetten
Wie weet of dat lekker gaat lopen
Ja ik weet het ,ik kan het vandaag ook zelf proberen maar na gisteren de hele dag te hebben gesleuteld heb ik vandaag iets van BLEH
 
MB50TUNED 27-8-01?16:24 Print reply
Posts: 1054
Dan heb je toch iets verkeerds gedaan, 16 mm scheelt niet veel, alleen met een goede setup.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Lekkerkoudbiertje 27-8-01?21:57 Print reply
Posts: 54
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

Dan heb je toch iets verkeerds gedaan, 16 mm scheelt niet veel, alleen met een goede setup.

]

Ehh ,wie heeft wat verkeerd gedaan en wat dan
Ik heb nog geen 16mm gebruikt
Of bedoel je dat mijn 12mm in vergelijking met de 16mm weinig uitmaakt
 
MB50TUNED 28-8-01?07:33 Print reply
Posts: 1054
Je moet wel beter kunnen rijden met een 50 cc, ik spreek uit ervaring . Waarschijnlijk heb je dezelfde cilinder kop als op je 70. Vervang die door een hogedrukkop/ afgevlakte kop. verder alles goed afstellen. Eventueel een andere uitlaatproberen. met een std carb en een ongetunede 50 cc setup is met de juiste tandwielverh. een snelheid van 75+ en een redelijke trekkrach nodig. en 13 mm maakt in verhouding met 16 mm weinig uit. Tenzij je rijd met een setup die erg veel toeren draait, maar dan moet je een goede uitlaat hebben (hoogtoerig) en je cilinder tunen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
MB50TUNED 28-8-01?07:33 Print reply
Posts: 1054
Je moet wel beter kunnen rijden met een 50 cc, ik spreek uit ervaring . Waarschijnlijk heb je dezelfde cilinder kop als op je 70. Vervang die door een hogedrukkop/ afgevlakte kop. verder alles goed afstellen. Eventueel een andere uitlaatproberen. met een std carb en een ongetunede 50 cc setup is met de juiste tandwielverh. een snelheid van 75+ en een redelijke trekkrach nodig. en 13 mm maakt in verhouding met 16 mm weinig uit. Tenzij je rijd met een setup die erg veel toeren draait, maar dan moet je een goede uitlaat hebben (hoogtoerig) en je cilinder tunen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Lekkerkoudbiertje 28-8-01?19:56 Print reply
Posts: 54
Ik heb er nu een andere sproeier in gezet (88) van (115) en hij rijd nu al beter
Zelf denk ik dat een 80 het nog iets beter moet doen
Maar eerst kijk ik wel hoe de verbranding is van de week
Het gekke is ,ik moet hem nog in rijden maar de trekkracht en tot hoever ik in mijn 1 en 2 kan gaan is niet minder dan mijn 70 cc met 22mm
Nu nog een kwestie van uitvissen of ik nog iets minder of meer olie moet laten inspuiten
 

Dit topic is 529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved