Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste setup voor belgische 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13656 - beste setup voor belgische 50
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1849 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-jaZper- 26-11-2003 23:04 Print reply

Posts: 3841
als de topic starten meer koppel wil dan zou ik de uitlaatpoort met rust laten anders krijg je minder koppel bij lagere toerentallen.

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 26-11-2003 23:04
 
groene motoren gaan harder
Hans F 26-11-2003 23:10 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

als de topic starten meer koppel wil dan zou ik de uitlaatpoort met rust laten anders krijg je minder koppel bij lagere toerentallen.

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 26-11-2003 23:04


Poort verbreden, en soms ook verhogen (hangt van veel factoren af, bv. gebruikte uitlaat) kan het heus koppel opleveren (en daarmee dus ook vermogen).
 
boostah 27-11-2003 17:10 Print reply
Posts: 308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


Poort verbreden, en soms ook verhogen (hangt van veel factoren af, bv. gebruikte uitlaat) kan het heus koppel opleveren (en daarmee dus ook vermogen).


maar hij draait al 12k toeren dus verhogen zal ik best niet doen

verbreden is tcoh goed voor het koppel in elk toerengebied dacht ik
 
boostah 28-11-2003 23:00 Print reply
Posts: 308
kan er mij iemand zeggen hoe ik uit een poort mapje het beste mijn uitlaat poort kan berekenen of kan ik dit ook vinden in het boek van bell
 
Ralf 28-11-2003 23:58 Print reply

Posts: 9073
Staat idd gewoon in Bell..
 
boostah 29-11-2003 0:17 Print reply
Posts: 308
kzal straks een poort mapje posten
 

Dit topic is 1849 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved