Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - bougie verneuken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13637 - bougie verneuken
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GroesNap 26-11-2003 10:49 Print reply
Posts: 230
Het kan ook aan de ontsteking liggen, met een slechte vonk blijf je ook boegies wisselen...
 
renegade 26-11-2003 10:53 Print reply

Posts: 1064
en nog iets als het evt aan de bobine kan liggen hoe kan het dan..zo dra je er nieuwe bougie in drukt dat dan gewoon weer kan rijden voor een onbekende tijd.. de ene rijd er een dag mee de andere maaden en ik een halve maand tot een maand??
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
GroesNap 26-11-2003 17:15 Print reply
Posts: 230
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flakfazer

en nog iets als het evt aan de bobine kan liggen hoe kan het dan..zo dra je er nieuwe bougie in drukt dat dan gewoon weer kan rijden voor een onbekende tijd.. de ene rijd er een dag mee de andere maaden en ik een halve maand tot een maand??

Ik heb het ook met mijn brommer, de ontsteking is niet al te best, en bougies gaan dan ook niet lang mee (2 maanden ofzo). Maar als ik verse contactpuntjes erop knutsel, en de vonk dus beter is, gaan ze ineens langer mee.
(maarja je hebt waarschijnlijk cdi ontsteking dus daar kan jij niks mee doen)
Hoe het komt? Ik ben geen expert (verre van dat) maar ik denk dat na een tijdje de elektroden vd bougie wat smerig worden, en dat de vonk meer moeite heeft om over te slaan.


 
Mol! 26-11-2003 17:26 Print reply
Posts: 1594
Moet je ff bij je dealer om bougievonkjes vragen...
 
Ja Weh nou 26-11-2003 17:45 Print reply

Posts: 2242
dat ngk bij sommige brommers snel kapot gaat is wel waar, alleen weet ik de reden er niet van, in mijn ene mt kan ik gewoon NGK stoppen en in mijn andere niet, als ik dat wel doe is het een rondje rijden, en ik haal de schuur terug niet eens meer, maar met champion was het gelijk opgelost, nooit meer last van gehad.
Dus mijn advies is bosch platinum nemen ofzow, of een champion
 
HTS Autotechniek

Dit topic is 1178 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved