barry |
21-11-2003 17:49 |
Posts: 7387 |
pak je oude mt cilinder en die sh cilinder! dan zie je het verschil wel, kom op, beetje creatief zijn...
pak koppaking van mt en probeer op sh cilinder te leggen -> kan niet, sh cilinder heeft de tapeiden heel anders staan!, sh cilinder AC loopt meestal in een V vorm en de snellere mt cilinder gewoon recht ||.
als het een zeta is voor sh, dan staat het aan de zijkant van het spruitstuk op de cilinder. bij mt staat dit niet op het spruitstuk inlaat maar ergens anders!
dit zijn genoeg redenen,
en jezus wat een enorme kloot figuur die brommerboer zeg!
|
|
He? |
|
brommercrazy |
21-11-2003 17:49 |
Posts: 2594 |
Van mtx-sh
|
|
|
|
Blukaap |
21-11-2003 17:53 |
Posts: 10006 |
MTX-sh cilinder zitten de koelribben niet symmetrisch (zijn breder aan de linker of rechterkant), daar herken je het vrij makkelijk aan.
En het feit dat de tapeinden schots en scheef tov elkaar staan doet mij vermoeden dat het een MT cilinder is.
Aangezien een SH/NSR/MBX ze redelijk gelijk heeft staan.
zal wel even een foto maken van een 70 eurocilindro voor SH, als ie daar in de verste verte niet op lijkt, dan is het eigenlijk zeker een MT cilinder.
|
|
Bastila is lief |
|
TiMTX |
21-11-2003 17:53 |
Posts: 40 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
pak je oude mt cilinder en die sh cilinder! dan zie je het verschil wel, kom op, beetje creatief zijn...
pak koppaking van mt en probeer op sh cilinder te leggen -> kan niet, sh cilinder heeft de tapeiden heel anders staan!, sh cilinder AC loopt meestal in een V vorm en de snellere mt cilinder gewoon recht ||.
als het een zeta is voor sh, dan staat het aan de zijkant van het spruitstuk op de cilinder. bij mt staat dit niet op het spruitstuk inlaat maar ergens anders!
dit zijn genoeg redenen,
en jezus wat een enorme kloot figuur die brommerboer zeg!
Ja weet het, maar voor de duidelijkheid, ik heb dus een oude SH cilinder, en die nieuwe Zeta weet dus nog niet of ie goed is, maar ga het ff proberen te bekijken.
Heb je trouwens nog tips als ik mijn oude cilinder ga loshalen ??
|
|
|
|
JIMMY |
21-11-2003 17:55 |
Posts: 2765 |
Alle pakkingresten GOED verwijderen
je kan misschien ook wat rijker mengen als je die nieuwe cil. erop zet..
en goed inrijden natuurlijk
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 21-11-2003 17:56
|
|
|
|
TiMTX |
21-11-2003 17:57 |
Posts: 40 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JIMMY
Alle pakkingresten GOED verwijderen
je kan misschien ook wat rijker mengen als je die nieuwe cil. erop zet..
en goed inrijden natuurlijk
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 21-11-2003 17:56
Maar moet ik nog ergens opletten als ik hem echt loshaal, zit er ergens iets vast ofzo ??
|
|
|
|
TiMTX |
21-11-2003 17:58 |
Posts: 40 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TiMTX
[...]
Maar moet ik nog ergens opletten als ik hem echt loshaal, zit er ergens iets vast ofzo ??
EN ik heb dus nu ook gelijk een nieuwe 20mm cabu gekocht, dus die mengt het waarschijnlijk toch wel rijker
|
|
|
|
Blukaap |
21-11-2003 17:59 |
|
Muerte aka Ozzy |
21-11-2003 18:00 |
Posts: 3255 |
kwoot jij altijd je zelf?
maaruhh uhm je ken um er gewoon afhalen, moet allemaal geen probleem zijn. Zorgen dat pakking weg is als je hem er weer op zit ( wel nieuwe tussen fleppen)
|
|
Trotse eigenaar van een Duuc 748 |
|
TiMTX |
21-11-2003 19:20 |
Posts: 40 |
Ik heb in mijn 70cc cilinder alleen maar twee sleuevn aan de kant waar de uitlaat komt, ik heb dus geen vier sleuven bovenop mijn cilinder ??
|
|
|
|
Hans F |
21-11-2003 19:29 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TiMTX
Ik heb in mijn 70cc cilinder alleen maar twee sleuevn aan de kant waar de uitlaat komt, ik heb dus geen vier sleuven bovenop mijn cilinder ??
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
21-11-2003 19:31 |
Posts: 17929 |
ik denk dattie de inkepingen aan de zijkanten van de koelribben bedoeld
|
|
|
|
TiMTX |
21-11-2003 19:33 |
Posts: 40 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
ik denk dattie de inkepingen aan de zijkanten van de koelribben bedoeld
Ja klopt
|
|
|
|
Blukaap |
21-11-2003 20:14 |
Posts: 10006 |
Zijn de koelribben aan de linkerkant breder dan aan de rechterkant ?
En zitten de/het tapeinden/schroefdraad voor de uitlaat ong 45 graden gedraaid op de cilinder ?
|
|
Bastila is lief |
|