Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hulp nsr blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 623 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13508 - hulp nsr blok
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR JunK 21-11-2003 20:11 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Muerte aka Ozzy

[...]


jah die nr 1 en 2.. tnx.. maar zijn bijde voor de olie pomp neem ik aan.. dus die laat ik er wel uit dan


zou tandwiel nummero 2 er tog maar ff in drukken als ik jou was numero 1 die plasticen kan je dr wel uit laten ja
 
Muerte aka Ozzy 21-11-2003 20:17 Print reply

Posts: 3255
op welke as zit tandwiel 2 dan?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Blukaap 21-11-2003 20:17 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK

[...]


zou tandwiel nummero 2 er tog maar ff in drukken als ik jou was numero 1 die plasticen kan je dr wel uit laten ja




Als je gehecht bent aan je kickstarter kun je die d'r idd maar beter in zetten .
 
Bastila is lief
NSR JunK 21-11-2003 20:21 Print reply

Posts: 2339
tandwiel nummer 2 zit niet op een as in je versnellings bak zegmaar. als je je middencarters op elkaar hebt je nog paar assen aan je koppelings kant zitten waar je als je zin hebt een tandwiel op zou kunnen leggen... nu nummer 2 heeft als funtie je kickstarter tandwiel te verbinden met je koppeling.
 
Muerte aka Ozzy 21-11-2003 20:22 Print reply

Posts: 3255
ohw.. hmm in dat geval..

ik zie ut net.. hij moet op ut uitsteeksel van de schakel as.. ikkuh snap

Dit bericht is ge-edit door Muerte aka Ozzy op 21-11-2003 20:23
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
!ViPeR! 23-11-2003 1:42 Print reply

Posts: 67
Oke mooi zo


Dit bericht is ge-edit door !ViPeR! op 23-11-2003 1:45
 
GRTZ Jeroen.
Muerte aka Ozzy 23-11-2003 11:27 Print reply

Posts: 3255
nu heb ik nog een vraag.. (misschien wel een lompe maar oke..)


wat is dat voor een ding? als ik me blok dan dicht wilde doen past het niet door dat ding.. dus nu ligt ie er nog uit.. maar is dat een balansas of zo?

 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Ronald 23-11-2003 12:48 Print reply
Posts: 956
ja, als je die eruit laat zal het wel wat meer gaan trillen
 
NSR JunK 23-11-2003 14:31 Print reply

Posts: 2339
dat is idd je belansas, en beter laat je die er wel inzitten. hoezo past die nu niet als je je belans as erin hebt? het zou tog echt moeten passen. als je hem straks in elkaar hebt zitten moet je wel je belansas stellen. dit doe je door het streepje wat op het tandwiel zit van je balans as tegenover het streepje op je carter te zetten. en dan je krukas op het bovenste dode punt te zetten en dan druk je dat asjes met die 2 tandwielen er in en als je dan aan je koppeling draait dan moet als je krukas op zn bovenste dode punt zitten en je balansas streepje tegenover streepje hebben
 
Muerte aka Ozzy 23-11-2003 14:33 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK

dat is idd je belansas, en beter laat je die er wel inzitten. hoezo past die nu niet als je je belans as erin hebt? het zou tog echt moeten passen. als je hem straks in elkaar hebt zitten moet je wel je belansas stellen. dit doe je door het streepje wat op het tandwiel zit van je balans as tegenover het streepje op je carter te zetten. en dan je krukas op het bovenste dode punt te zetten en dan druk je dat asjes met die 2 tandwielen er in en als je dan aan je koppeling draait dan moet als je krukas op zn bovenste dode punt zitten en je balansas streepje tegenover streepje hebben


als ik die as erin heb zitten.. en ik wil de carters dicht doen, dan blijft er een spleet tussen van ongeveer 1 cm. Hij wil dus niet verder dicht. Dus toen ik de balansas eruit liet ging ie wel dicht.
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Mr Pain 23-11-2003 14:33 Print reply
Posts: 4966
je kan hem er wel uit laten, als je een beetje geluk hebt trilt ie niet echt vreselijk veel, als je pech hebt wel, maar het scheelt wel iets in toern maken dacht ik, probeer eerst eens zonder, als het echt niet lekker rijd, prop je hem er weer in
 
NSR JunK 23-11-2003 14:42 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Muerte aka Ozzy

[...]


als ik die as erin heb zitten.. en ik wil de carters dicht doen, dan blijft er een spleet tussen van ongeveer 1 cm. Hij wil dus niet verder dicht. Dus toen ik de balansas eruit liet ging ie wel dicht.


heb je toevallig een andere versnellings bak erin gezet? of dat blok uit onderdelen opgebouwt? het zou moeten passen. en tja je kan het proberen om zonder te rijden.. maar tog k heb het id dat je um er beter in kan laten zetten en om nu eerst ff zonder te proberen, beetje zonde van de tijd beter in 1x goed.

denk dat je niet goed mikt dat ronde stukje op t einde van je balans as moet in een lagertje vallen. denk dat dat uitsteekseltje ook een cm is, of misschien moet je beetje harder drukken want hij zit dr wel een beetje in geklemt normaal gesproken
 
Muerte aka Ozzy 23-11-2003 18:07 Print reply

Posts: 3255
hij past net niet dicht.. ut is nu nog 2 a 3 mm:S.. iemand suggesties?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
NSR JunK 23-11-2003 18:15 Print reply

Posts: 2339
wha 2/3 mm is al minder dan 1cm.. je komt er nog wel je hebt er geen ringetjes tussen gedrukt(op je balanas bedoel ik)? en wel die ringen op je tandwiel assen gedaan? probeer anders je carter helfden naar elkaar toe te draaien dmv lange bouten. gewoon voorzichtig aandraaien (wel op verschillende plekken dat je hem er niet scheef op draait)
 
Muerte aka Ozzy 23-11-2003 18:22 Print reply

Posts: 3255
dat naar elkaar toe draaien werkt niet.. dan draait me balansas niet meer.. en zit ie als ut waren vast..
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748

Dit topic is 1794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved