Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Bougie MTX-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1235 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13507 - Bougie MTX-sh
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TiMTX 21-11-2003 14:21 Print topicpost
Posts: 40
Zit er een standaard bougie in de Honda MTX-sh
En zo ja, wat is de standaard benaming van die bougie.

En als ik nu een nieuwe (grotere cilinder ) onder mijn brommer doe, is het dan handig om een grotere bougie te nemem (grotere electro afstand ofzo??)

Dit bericht is ge-edit door TiMTX op 21-11-2003 14:22
 

JIMMY 21-11-2003 15:05 Print reply

Posts: 2765
welke er "standaard" in zit weet ik niet, meestal zitten er gewoon NGK?s in en dan graad 8 ofzo..?

maar als je een grotere cilinder enzo neemt kun je misschien een wat koudere bougie nemen (dus een hoger nummer) maar dat kun je dan wel goed merken met rijden enzo.. gewoon wat uitproberen
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 21-11-2003 16:47 Print reply

Posts: 7007
ngk b8hs

lange schacht
 
nobody fuck with us!!
-Wheelie-Johie- 21-11-2003 21:39 Print reply

Posts: 2814
stndrd is B7HS

bij 70 cc neem B8 of 9
 
trots BMW e30 325i eigenaar
mt80 21-11-2003 21:48 Print reply

Posts: 2071
is het bij honda 125cc ook beter om b8/9 te nemen?
 
Blukaap 21-11-2003 22:07 Print reply

Posts: 10006
BxES is lange schacht.

warmtegraad (die x) hangt een beetje af van je setup.
Grofweg:
ori = 6 of 7
50 snel = 7 of 8
70cc laagtoerig = 8
70cc hoogtoerig = 9

Te koude (= hoger getal) bougie is niet gevaarlijk, dus als je twijfelt, flikker er een 8 of 9 in, als ie te vaak vetslaat kun je eens een graadje warmer gaan.
 
Bastila is lief

Dit topic is 2979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved