Als je die carb er af heb ken je tog ff checken hoe alles zit bij dat geval. ff in die schacht kijken waar je schuif in gaat voor een pinnetje dat je gasschuif tegehoud ofzo. moet heus wel acher te komen zijn.
Als je die carb er af heb ken je tog ff checken hoe alles zit bij dat geval. ff in die schacht kijken waar je schuif in gaat voor een pinnetje dat je gasschuif tegehoud ofzo. moet heus wel acher te komen zijn.
het probleem is niet dat ik de stationair schroef niet vind, het gaat hem over het ontbreken van een mengselschroef
ik heb gisteren gemerkt als je achterlicht doorbrandt, je voorlicht ook zwakker is.
is er ergens een site of link waar je wat bromfiets elektriciteit kan leren. wel bijzonder weinig reply's op dit topic.
In mijn oude ciao zat ook maar 1 sproeier, en dat was ook een vlakschuif zonder stelschroef en al die shit, misch iets grtere of kleinere sproeier en alles, maar dan ook echt alles even doorblazen enz
JE MOET ER EEN ANDERE SPROEIER OP ZETTEN VOOR HET MENGSEL... MET DIE "MENGSCHROEF" BEDOEL JIJ ZEKER EEN VERSTELBARE SPROEIER??? HEBBEN DIE GURTNER CARB'S NIET... ROMMEL TROUWENS WANT ALS JE HARD GAAT BREEKT HET LUCHTFILTER DERAF...
Is dat zo'n choke die alleen de venturi afsluit? Dat betekent dan dat er te weinig benzine in het stationair mengsel zit. Volgens mij zit er wel een schroef op de zijkant die de gasschuif hoger zet als je hem aandraait. Heb je die al eens een stukje ingedraaid? Het zijn inderdaad hele simpele carburateurtjes, maar ze zijn best aan het lopen te krijgen.