Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #13481 - Honda nsr ?
|
Pagina 1 van 3
|
Dit topic is 2174 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Griever |
19-11-2003 23:19 |
Posts: 17 |
Hallo alle brommermensjes hier !
Ik ben op zoek naar een leuke schakelbrommer omdat ik bijna 16 word en nou leek mij als brommer n00b een honda nsr wel wat. kunnen jullie mij wat info over deze brommer en misschien nog andere (betere) schakelbrommers geven, geen scooters aub. ik wil in totaal niet meer dan 800 euro kwijt zijn, ik probeer hem dus 2ehands te krijgen.
Alvast bedankt,
Michael
|
|
And down falls the kingdom |
|
Pistonpen Paultje |
20-11-2003 8:33 |
Posts: 8678 |
Mja, beetje hoog sales gehalte, maargoed.
NSR's zijn hele goeie brommers. Denk dat het meerendeel hier daar wel mee eens is. Zo ver ik weet zijn er niet echt speciale aandachtspunten waar je op moet letten.
Alleen tegenwoordig zie ik maar bar weinig NSR's onder de 800
|
|
|
|
FastCrosser |
20-11-2003 8:39 |
Posts: 473 |
Ja, ik zou toch eerder wat meer een crossertje nemen, kun je af en toe nog is wat andere lol mee maken dan alleen hard gaan .
En niet zo zeuren over sales gehalte, hij vraagt om info, niet of iemand nog iets heeft.
|
|
Langzaam...ZZZzzzZZZzzz |
|
benniez |
20-11-2003 9:07 |
Posts: 112 |
Kheb zelf een nsr.
Tis belangrijk dat je kijkt of het kuipwerk nog in orde is, dit is namelijk erg duur als e het vervangen moet.
Motor moet soepel lopen, soepel schakelen en geen gekke geluiden/ trillingen maken. Dit is eigelijk bij elke brommer belangrijk. Stationair moet ie heel rustig en redelijk gelijkmatig lopen.
mzzls, ben. Succes dr mee.
|
|
|
|
Erik_N |
20-11-2003 9:09 |
Posts: 5360 |
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
Griever |
20-11-2003 11:26 |
Posts: 17 |
OK bedankt voor jullie reacties tot nu toe,
op marktplaats staan wel wat nsr's voor onder de 800 maar aan wat voor bedrag moet ik denken voor een goeie (gewoon 50 cc eronder)
die faq was erg handig, ik neem als ik er een ga halen ook wel iemand mee die er zelf een heeft gehad zodat hij ook even erop kan rijden om te kijken of het wat is, heb zelf alleen nog maar op een kymco en een puch gereden dus ik heb geen idee hoe een goeie nsr zou moeten rijden.
Ik hoef eigenlijk geen mt omdat ik toch niet wil gaan crossen ofzo, maar misschien wel een mb (vind ik wat mooier als een mt).
Nogmaals bedankt,
Michael
|
|
And down falls the kingdom |
|
hondansr50 |
20-11-2003 12:02 |
Posts: 19 |
Mijn nsr koste 650, was zeker goed in orde, weet zelfs nog een nsr voor 550 staan, loopt 85 of 40 met ori uitlaat. Moet je wel in belgie komen halen, en er zijn wat kappen kapot, maar voor de rest prima nsr. Ook zeker nsr kopen, deze brommer ownt hard
|
|
|
|
hondansr50 |
20-11-2003 12:03 |
|
Luc |
20-11-2003 12:17 |
Posts: 3590 |
Als je toch wat meer wilt gaan "racen"; je gaat toch niet crossen; dan zou ik zeker voor de Nsr gaan; als je kijkt naar de kwaliteit; maar als ik jou was; zou ik eerst een MB nemen, daar kan v??l minder aan kapot qua kappen enzo; als je een Nsr nog niet egt gewend bent; en je begin gelijk in de winter/herfst met rijden; is het lekker glad, en zou je nogal snel eens onderuit kunne glijden; waarbij kappen sneuvelen, en wat dus veeel ??? kost..
|
|
|
|
The Godfather AKA Danny |
20-11-2003 12:35 |
Posts: 693 |
Wat Luc nu zegt heeft ie groot gelijk in, toen ik net begon met brommerrijden maakte ik het zelfde mee, meteen onderuit...
Dik veel schade en geen geld om het te maken..
Je krijgt er spijt van als je niet al te veel geld heb.. begin dan maar met een MB.
|
|
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter |
|
2wheels[jurg] |
20-11-2003 14:16 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Luc
Als je toch wat meer wilt gaan "racen"; je gaat toch niet crossen; dan zou ik zeker voor de Nsr gaan; als je kijkt naar de kwaliteit; maar als ik jou was; zou ik eerst een MB nemen, daar kan v??l minder aan kapot qua kappen enzo; als je een Nsr nog niet egt gewend bent; en je begin gelijk in de winter/herfst met rijden; is het lekker glad, en zou je nogal snel eens onderuit kunne glijden; waarbij kappen sneuvelen, en wat dus veeel ??? kost..
gheghe dat ken ik ja gelukkig had ik toen nog die veel te grote knipperlichten erop zitten. maja als je netjes rijd en niet meteen na 4 weken 70cc erop pleurt dan is een nsr prima om mee te beginne
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 20-11-2003 14:16
|
|
|
|
Knoxville |
20-11-2003 14:29 |
Posts: 1454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Luc
Als je toch wat meer wilt gaan "racen"; je gaat toch niet crossen; dan zou ik zeker voor de Nsr gaan; als je kijkt naar de kwaliteit; maar als ik jou was; zou ik eerst een MB nemen, daar kan v??l minder aan kapot qua kappen enzo; als je een Nsr nog niet egt gewend bent; en je begin gelijk in de winter/herfst met rijden; is het lekker glad, en zou je nogal snel eens onderuit kunne glijden; waarbij kappen sneuvelen, en wat dus veeel ??? kost..
Je koopt duur een MB, rijd er een half jaar op. Ding raak je aan de straatstenen niet kwijt, krijgt er dus bijna niks voor. Als je dan nog een NSR moet kopen. Ik zou meteen een goede/mooie brommer kopen die technisch goed is enzo...
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
De Schout |
20-11-2003 14:48 |
Posts: 5327 |
idd gewoon rustig rijden in het begin en zorgen dat je niet op je bek gaat.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Bazz -> DRD |
20-11-2003 15:36 |
Posts: 1884 |
Of je rijd in het begin zonder kappen
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Blijhoofd |
20-11-2003 15:38 |
Posts: 7378 |
koop een tsx rijden lekker,en je hebt geen last van drempels
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Griever |
20-11-2003 15:45 |
Posts: 17 |
Met dat rustig rijden zit het wel goed, mag van m'n ouders niet harder dan 80/90 kmph en ik zal hem ook wel eerst moeten begrenzen op 50/60.
Over die kappen, hoe zijn ze kapot? gescheurt of gewoon krassen erop ? als ik ze zou moeten vervangen hoeveel ben ik dan kwijt ?
anders als ik begin met rijden haal ik gewoon de onderkuip eraf, staat niet eens zo lelijk en er kan minder aan kapot dan, het ligt eraan hoe de brommer eruit ziet maar ik ga hem waarschijnlijk toch wel een eigen kleurtje geven dus als er een paar krassen opzitten is het niet zo erg, als de motor en het frame maar in goede staat is. uiterlijk kan ik altijd nog wel aan werken.
Michael
|
|
And down falls the kingdom |
|
Dit topic is 2174 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 3
|
|