Ok wie kan mij dan ook ff echt helpen want ik word knettergek, krijg em niet afgesteld.
Ik heb een 50 zeta getuned(wat echt hard trekt vanaf de 8/9k), daarvoor sputterd ie alleen maar.
Ik heb hem sinds vandaag zo gekregen dat ik uiteindelijk door me 1 heen kom, en in me 2 lukt het ook nog wel na 300 m gesputterd te hebben, in ze 3 valt ie helemaal terug, buiten ie toch flink trekt bij de 8/9 k moet ik me zuiger inrijden en me blok inrijden, die gaan nu dus helemaal naar de kanker.
Verder heb ik een nieuwe std.snel + zo'n chromen demper, 18 keihin carb, powerfilter, tw verhouding 15/45, heb sinds gisteren me 2-kleps erin gedaan ipv 4 kleps, omdat ik een een half jaar geleden wel helemaal goed reed met die zeta en toen zat me 4-kleps erin, toen had ik nieuwe onderdelen, waaronder een nieuwe zuiger, omdat ie verrot was vraag niet waarom dan moet ik dat weer uitleggen....maargoed ik me onderdelen erop gezet, en toen had ik een 50 homoet eronder en toen had ik hetzelfde als wat ik nu heb, dus ik d8 het ligt aan die homoet, dus nu heb ik een andere uitlaat en dacht nu moet het goed zijn maar ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb sproeier: 65,85,95,100 en 115 geprobeerd(ik reed altijd met sproeier 85).
Nou nu zit sproeier 100 erin, bij 95 moest me lucht helemaal dicht dan reed ie net iets beter, dus ik denk ik doe 100 erin, misschien wat lucht erbij maar hij blijft sputteren, misschien 105??
Wie heeft hier ervaring mee, dat ie echt zo zwaar klote loopt, ik kon gisteren niet eens wegrijden want dan viel ie uit.
|