Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ongelukje met mijn kawa...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13462 - Ongelukje met mijn kawa...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2101 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

FREESTYLE 19-11-2003 17:25 Print reply

Posts: 402
hoe hard gaat dat ding nouw

 
www.mccassendelft.tk
NINJA 19-11-2003 17:26 Print reply
Posts: 380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FREESTYLE

nou wat zat er op dan en hoe har gaat dat ding maarja dat zal je wel niet weten natuurlijk



Er zit een getunede 50 op orri carb en homoet pijp, hij liep 90 met wind mee
 
mcdronkz 19-11-2003 17:27 Print reply

Posts: 32777
Ik heb vandaag ook schuivertje gemaakt met de chopper, had niet zoveel schade gelukkig maar wel goed geschrokken.. moest het ff kwijt
 
NINJA 19-11-2003 17:29 Print reply
Posts: 380
bij mij is het cockpitje gesneuveld en de koplamp kapot
 
NINJA 19-11-2003 17:32 Print reply
Posts: 380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FREESTYLE

hoe hard gaat dat ding nouw



Wat maakt het uit hoe hard hij gaat? dat heeft hier tog niks mee te maken?

 
Whoopz0r 19-11-2003 17:32 Print reply
Posts: 945
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NINJA

[...]


Nee dat vond ik ook al vreemd. Ik was dus gevallen en mocht ff bij iemand in huis zitten, en had ff een kopje koffie gedronken en had toen maar de ambulance gebeld want mn vingers begonnen vet pijn te doen, en lopen kon ik ook niet.(De man die me geholpen had zou mijn brommer ff achter zijn huis neerzetten). Want ik was tegen een betonnen paaltje gevallen .
Dus toen ik in het ziekenhuis lag kwam er ineens een agent dat mn brommer op het bureau lag en moest ik een verklaringe enzo afleggen, en ik reed niet eens te hard. Dus toen werd er vlug technische controle gedaan (ben ik blij dat mn 100CC er niet meer op zat)En op de rollerbank gezet, en geluid gemeten.

Ja, maar jij moest dus ook naar de politie. Of komt dit door medische zorg die je hebt gehad. Want toen ik was gevallen, had ik niks noemenswaardigs en toen ben ik gewoon naar huis gelopen. En ik had ook geen auto's geraakt.
 
Z
mcdronkz 19-11-2003 17:51 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NINJA

bij mij is het cockpitje gesneuveld en de koplamp kapot


Ik had het volgende:

- Klein deukje in m'n tank
- Krassen op m'n voorspatbord
- Krassen op lamp
- Krassen op kilometerteller
- Barst in rechter-voor-knipperlicht (gefixed)
- Krassen op de uitlaat
- Rechterspiegel kapot (gefixed)


ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ook ff meelul maar het is nogal klote namelijk dus ik moet het ff van me afzetten
 
KaWaReZ 19-11-2003 18:04 Print reply

Posts: 20582
heh

ikke ook schuive... kutbrugger verkeerde kant van de weg..

pote scheef... stuur krom

ff schadebriefie late make.. 720 euro schade totaal (als alles nieuw vervangen dient te worden.. dusse )

maarre...

heb koplamp ligge (mog da van toepassing zijn )

en Btw de homoet... bij mij zate ze ook te klage toenk 1.4 op de roller blies... dat mn geluid wat te hard was... dusse

homoet om hard te gaan is leuk.. maar voor omstanders niet ...

 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
FREESTYLE 19-11-2003 18:46 Print reply

Posts: 402
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NINJA

[...]


Er zit een getunede 50 op orri carb en homoet pijp, hij liep 90 met wind mee


nouw heb je een boete van 86 hooguit 115 zal wel 86 zijn denk ik
 
www.mccassendelft.tk
KaWaReZ 19-11-2003 18:51 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FREESTYLE

[...]


nouw heb je een boete van 86 hooguit 115 zal wel 86 zijn denk ik


assie 90 liep... (zonder wind) dan hoop ik voor je dattie niet meer dan 1,90 trok..
anders bejjem kwijt.
boete... ga ervanuit dajje aan de 115 zit.. (kan alleen nog maar beter dan :P )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
NINJA 19-11-2003 18:54 Print reply
Posts: 380
Nee ik denk niet dat hij over de 2 kw heeft hoor, maar we zullen wel zien, op het bureau zijden ze dat hij een klein beedje te veel vermogen had dus het zal wel meevallen, hoop ik of juist niet

 
KaWaReZ 19-11-2003 18:56 Print reply

Posts: 20582
das dan mooi meegenomen..

maarre.. vraag of je je uitlaat trug mag.. of in ieder geval de flens ent (deel van et) expansiegedeelte
kejje dempertje opzette

Ixil aangeraden
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
NINJA 19-11-2003 19:36 Print reply
Posts: 380
ja ik vind het echt gaar, want die kawa uitlaten zijn weer vet kut te krijgen

 
bazzz 19-11-2003 21:14 Print reply

Posts: 182
ej,
Ik heb die gozer gezien met die ori snel uitlaat.
hij had een standaard cilinder alles stnd.
was heeeel stil, reed 65 km pu,
Hij ziet er anders uit als die originele uitlaatjes, ik vond hem niet zo heel mooi eigenlijk.

Verder, een maat van me, heeft ook een eenzijdig ongeluk gehad.
Ambulance erbij, politie erbij enz enz.
brom mee, half gas 2kw
hij heeft eerst een halfjaar moeten w8en ofzoiets. was ook omdat er iets mis was met zn frame nr. (plaatje dr vanaf geflikkerd ofzo)

Kreeg die hem terug, moest die binnen 2 weken terugkomen, en de scooter weer netjes 0,5 kw laten lopen.
Hij gedaan ring tussen uitlaat :P 50cc enz.
geen boetes of iets, dus is er mooi vanaf gekomen.

 
Joscross 19-11-2003 21:18 Print reply

Posts: 12501
Hier in de omgeving dus, waar NINJA dus ook woont, halen ze bij teveel geluid en teveel kw al snel je uitlaat eronder vandaan. In Enkhuizen komt het zelfs voor dat ze de brommer helemaal in beslag bij de 1e keer..
 

Dit topic is 2101 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved