Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc malossie vs 125 eurocilindro

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13436 - 110cc malossie vs 125 eurocilindro
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crosser [Corn 18-11-2003 22:12 Print reply
Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Die malleossie had 18,8PK @ 9500rpm ofzo.
Met eigenlijk fabrieksspul (Homoet 110, mikuni 24 FS, bijgefabriekte kop, HPI).
Verschil is overigens maar 10cc geloof ik.


klopt,dat was die van foxbuster666,die zit bij mij op school,kzal ff die grafiek opzoeken voor jullie.

Edit: Dat is dus deze MB:


Dit is zijn setup op dit moment:
80 blok
6-bak
Malossi 110cc
Malossi 6-kleps
Malossi 26mm spruitstuk
Malossi Variabele powerbox
Malossi Powerfilter
Mikuni 28mm carberateur
Aangemeten uitlaat
Aangemeten Hogedrukkop
HPI Raceonsteking (tijdelijk)
Vertanding 15/38 => 16/38
Top 131 km/h (@ teller + 160) bij 15/38 => Top ? bij 16/38
Pk's ?

(Is alweer een stuk beter als een tijdje geleden zo te horen van jullie)

Kben nog ff aan het zoeken naar die grafiek

Dit bericht is ge-edit door Crosser [Corn?] op 18-11-2003 22:27

Ik kan hem niej vinden jongens.....sorry,maar ik heb wel fimpies voor de mensen die intresse hebben.

http://hondaracing.web1000.com/downloads.html

Dit bericht is ge-edit door Crosser [Corn?] op 18-11-2003 22:32

Ik heb de grafiek gevonden na veel zoeken


Dit is trouwens nog met de oude setup,namelijk deze:
80 blok
6-bak
Malossi 110cc
Malossi 6-kleps
Malossi 26mm spruitstuk
Malossi Variabele powerbox
Mikuni 24mm vlakschuif
Homoet 110cc racing special
HPI Race Ontsteking
Vertanding 15/38
Hogedrukkop
Topsnelheid : 131 Km/h
Max Toerental : 12500, gemeten met MVT Toerenteller
Aantal PK : 18.8

Dit bericht is ge-edit door Crosser [Corn?] op 18-11-2003 23:00

Dit bericht is ge-edit door Crosser [Corn?] op 18-11-2003 23:03
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 18-11-2003 22:42 Print reply

Posts: 7007
yooo die MB is VET en hij is zowel uiterlijk als motorisch vet gewoon
damn
 
nobody fuck with us!!
Crosser [Corn 18-11-2003 23:05 Print reply
Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

yooo die MB is VET en hij is zowel uiterlijk als motorisch vet gewoon
damn


jah....en het blasst lekker ook als hij er af en toe mee naar school komt op op de bushalte in oude tonge aan het stunten is.
 
Bullet 18-11-2003 23:08 Print reply

Posts: 12150
zeer geile uitlaat
 
**My BungHole Will Speak Now**
Erik_N 19-11-2003 15:10 Print reply

Posts: 5360
Vind alleen rare uitlaat:-s, ziet er niet erg ideaal uit om optimale uit cil te halen.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Crosser [Corn 19-11-2003 16:06 Print reply
Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

Vind alleen rare uitlaat:-s, ziet er niet erg ideaal uit om optimale uit cil te halen.


tis toch een aangemeten uitlaat,dus dan zal het toch wel he,zou ik denken tenminste.
 
bart de scootergek 19-11-2003 16:22 Print reply

Posts: 8916
maar die dubbele demper is niet echt prestatiebevorderend. het is gewoon een cominatie van die 2, een aangemeten show uitlaatje. hij ziet er iig wel zeer goed uit
 
Honda RC-33
<<rosmalen>> 19-11-2003 16:28 Print reply
Posts: 17
die mb heeft nu iets van in de 20 pk volgens mij
malossie is sneller
eurocilindero meer kracht in lage toeren
rijd heel fijn ik trok iedereen er uit maar ik rij maar een dikke 100 ermee
 
blijf trouw aan rood wit blauw
<<rosmalen>> 19-11-2003 16:28 Print reply
Posts: 17
owja die bovenste demper is nep die is dicht gelast
 
blijf trouw aan rood wit blauw

Dit topic is 3459 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved