Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - stunt tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 978 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13425 - stunt tsx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 711 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoCrossIpkiss[stan] 17-11-2003 20:22 Print topicpost

Posts: 7744
eyy ik heb op me tsx vertanding 15-54 zitte en nou wou ik omdat et echt aleen een brommer is om mee te wheelieen en stoppies en dat soort troep :P gewoon verschrikkelijk veel kracht hebben terwijl ie van mij part maar 40 ofzo rijd
dus ik naar brommboer voor tandwiel 11ofzo gaat ie zo zeggen ja dan gaat je brommer overtoeren maken enz enz duse koop maar 13 ofzo dus ik met veel pijn en moeitje een 12 tandwiel meegekregen maar ff over dat gezeik met overtoeren je blok blijft toch hetzelfde aantal toeren draaien of nie mijnes draait stationair zo'n 11 K dit heb toch nix met vertanding te maken of ben ik nou gek ofzo ....
zou me blok dit aankunne (kzou nie weten wrom nie maarja)
???? en hoe werkt dat pricies dan dat overtoeren ??
 
hoi

Rick 17-11-2003 20:32 Print reply

Posts: 3788
zo'n lichte vertanding schiet je denk ik weinig mee op, als je wiel los komt ben je dan alweer door je versnelling heen, das gewoon kut
 
Ride like your ass is on fire!!!
Hannes 17-11-2003 20:34 Print reply

Posts: 4530
Rijd ENORM klote heb het gehad 12/54 met 70cc nou raad het je niet aan rijd gewoon klote
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Blorn 17-11-2003 20:35 Print reply

Posts: 13825
Je moet een goede verhouding hebben, geen asociaal lichte oid
 
MWvdK 17-11-2003 20:39 Print reply

Posts: 2247
?? je brom draaid stationair 11k??? ik zou btw een goede vertanding doen, 13 of 14 dus.... andets rijd het ook niet lekker, je zit zo door de versnelling...
 
ghost-rider 17-11-2003 20:42 Print reply

Posts: 1886
jah stan klinkt wel logisch wel abnormaal veel kracht maar na 2 sec kan je weer schakelen
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
MotoCrossIpkiss[stan] 17-11-2003 20:44 Print reply

Posts: 7744
je hebt toch nie voor nix een schakelpookie ?? :P

 
hoi
User 927 18-11-2003 12:49 Print reply

Posts: 6405
dan blijf je schakelen, klinkt net of je koppeling slipt, zo licht trekt ie dan.... en 11k stationair... als hij 2k stationair draait is dat al te hard...
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-11-2003 13:23 Print reply

Posts: 17929
vertnding is egt niet zo gek licht
ik heb 13 52 dan ga je 82,35 in de 5 @ 10k
 
rasta man 18-11-2003 14:08 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

eyy ik heb op me tsx vertanding 15-54 zitte en nou wou ik omdat et echt aleen een brommer is om mee te wheelieen en stoppies en dat soort troep :P gewoon verschrikkelijk veel kracht hebben terwijl ie van mij part maar 40 ofzo rijd
dus ik naar brommboer voor tandwiel 11ofzo gaat ie zo zeggen ja dan gaat je brommer overtoeren maken enz enz duse koop maar 13 ofzo dus ik met veel pijn en moeitje een 12 tandwiel meegekregen maar ff over dat gezeik met overtoeren je blok blijft toch hetzelfde aantal toeren draaien of nie mijnes draait stationair zo'n 11 K dit heb toch nix met vertanding te maken of ben ik nou gek ofzo ....
zou me blok dit aankunne (kzou nie weten wrom nie maarja)
???? en hoe werkt dat pricies dan dat overtoeren ??


je kan maar max 12/54 hebben. voor extra trekkrqacht zou ik 70cc met 20mm op zetten maar gaat ie wel hard en de ontsteking op zn vroegst zetten
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Blijhoofd 18-11-2003 14:31 Print reply

Posts: 7378
dan kan je gewoon versnellingen over slaan schiet je nix mee op
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 711 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved