jah vaak kun je aan de cilinder kleur wel aan de buitenkant zien dat hij niet orgineel is.
Ten tweede zit er op een orginele cilinder zo'n soort teken/symbool met daarboven een nr. dat ie orgineel is.
Maar zekerheid heb je niet.
meten=weten
ikke ben al 2x aangehoude en 2x de lul geweest ook zonder certi...
die jood zei dat k nie meer aangehoude mocht worde omdat dat dan tekoste ging van me rijbwewijs
is da btw zo?
zei die van moe je 2 jaar w8en ofzo of je krijgt een punt
maare je heb zkrs wel geluk gehad!!!
Dit bericht is ge-edit door richard the nsrdriver op 17-11-2003 20:46
Quote:Oorspronkelijk gepost door: richard the nsrdriver
ikke ben al 2x aangehoude en 2x de lul geweest ook zonder certi...
die jood zei dat k nie meer aangehoude mocht worde omdat dat dan tekoste ging van me rijbwewijs
is da btw zo?
zei die van moe je 2 jaar w8en ofzo of je krijgt een punt
maare je heb zkrs wel geluk gehad!!!
Dit bericht is ge-edit door richard the nsrdriver op 17-11-2003 20:46
cabrinha kan zn certificaat niet hale omdat ie 15 is.. die rs van m trekt door tot de 130+.. dus hij heeft zwaar geluk gehad . kzag btw toen ik naar huis fietste 2 scooters aangehouden worden door een motorvent voor de palenstijn rollenbank controle hard voor die pleeborstel rijders want kzag al op 1 terugloop uitlaat...