Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - pakking

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1340 - pakking
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 24-8-01?18:56 Print reply
Posts: 2803
die zwarte zooi komt meestal niet van de cilinder af, maar meer van de uitlaat(pakking) daartussen lekt het altijd zo goor, als ie niet helemaal 100% dicht is.
enne te hard aandraaien is nooit goed!!
maar ja je kan er altijd weer nieuwe tapeinden inzetten ($$)
 
Rene 24-8-01?19:01 Print reply
Posts: 2573
en hoe kan ik het volgens jouw oplossen dan?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
gran turismo 24-8-01?20:48 Print reply
Posts: 735
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
-Michiel RS- 25-8-01?10:30 Print reply
Posts: 2803
je moet een nieuwe uitlaatpakking kopen.
En dan moet je heel precies je uitlaat erop zitten, want er zit altijd wel een beetje speling op de plek waar je uitlaat tegen de pakking komt, maar dat moet precies goed komen te zitten anders gaat het daar lekken, het gaat om een millimeter precies ofzo!!
als je zo rechts of links van je brommer gaat zitten en dan goed kijken naar die pakking, dan kan je zien hoe de uitlaat komt te zitten.
het is makkelijker als je een bocht met losse flens hebt, dan kan je eerst die flens er zo opzetten en dan kan je ook gewoon door het gat kijken zodat je de zuiger ook kan zien en dan kan je tjekken offie ook recht zit enzo.


 
Sneks 25-8-01?10:40 Print reply
Posts: 2499
Er ook nog aluminiumfolie tussen doen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Rene 25-8-01?11:40 Print reply
Posts: 2573
hmm, dat heb ik ook zo gedaan? en toch lektie? :(
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
gran turismo 25-8-01?11:56 Print reply
Posts: 735
Ik ga hem denk nog is ff opnieuw erop zetten met alluminium folie en nieuwe pakking.
Me MT ziet er nu net zo goed uit, en dan lekt er allemaal zooi uit.
Altijd als me MT ergens heeft gestaan licht een een olie vlek onder.
Daarom word ie altijd als rammelbak gezien door andere. :a.
Terwijl ik vind hem wel het mooiste van wat er in het brommerhok staat, en ook het snelste .
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
Brum 8-10-2003 12:28 Print reply
Posts: 2
wat kost een hele set zeg maar alle pakkingen,voor een tohmos(snor)
heb geen id?? maar zou het wel willen weten dan heb ik een richtpunt bij de dealers.
 
nvt
huh 8-10-2003 15:50 Print reply
Posts: 1755
Kop- en voetpakking? 2 euro ofzo...

Nuttige vraag misschien, maar voor zoiets mag je denk ik wel een nieuw topic openen hoor
 
Punk [Dave] 8-10-2003 16:29 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Michiel RS-
maar ja je kan er altijd weer nieuwe tapeinden inzetten ($$)


kost je 1/2 euro voor 1m sgoefdraad....
 
Teunmenator 8-10-2003 17:59 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

hmm... bij elke brommer die ik ooit heb gehad is er veel doorgedraaid ja door de leefdtijd maar bij mij is nog nooit gebeurt dat het bij de cilinder of achteras is doorgedraaid...



Da doorgedraaid ben ik met je eens maar je moet je cilinder echt voorzichtig vastzetten (met ringsleutel of ratel kun je makkelijk teveel kracht zetten) gewoon zo vast als het kan met je hand en dan beetje op gevoel kruislings je ratel op de kop vastpakken en dus niet aan het handvat en wat aandraaien. En dan vervolgens als je het handvat nodig hebt een halve slag.....

zo doe ik het en daar heb ik nooit problemen mee gehad
 

Dit topic is 929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved