Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 70 inport vs 50 zeta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 874 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13383 - 70 inport vs 50 zeta
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1267 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 16-11-2003 23:33 Print reply
Posts: 4966
50zeta tunen , ik denk dat "inport" kggk niet zo lang heel blijft
 
Pistonpen Paultje 16-11-2003 23:36 Print reply

Posts: 8678
Imi's kunnen heel snel zijn (zelfs ongetuned)

Small honda hier op het forum heeft voordat hij malossi ging rijden heel wat km's gemaakt met een 70imi...En hij omschrijft die dagen nu echt als: Dat ding toen was echt leip snel met imi enzo...(Hij rijd nu malossi, dus wil misschien iets zeggen)

Ik zelf weet van toen al niet meer, alles wat schakelde was voor mij toen al snel
 
Joscross 17-11-2003 0:01 Print reply

Posts: 12501
Nou die imi die ik er op heb die is zeker niet sneller als me malossi..
 
jeroen 17-11-2003 0:03 Print reply

Posts: 15066
Met een imi moet je geluk hebben, met de poorttiming enzo..
 
Pingu 17-11-2003 14:04 Print reply
Posts: 1842
Daar heb je gelijk in, ik heb een tijd met een charmo gereden (@ nsr) en reed daar vrijwel alle andere nsr'en in de buurt met voornamelijk 70cc malossi's zoek. Voor de verkoop had ik snel een poortmap gemaakt, en toen kwam ik erachter dat het toch wel een hele nette cilinder was. Maar er zitten natuurlijk ook gare gevallen tussen.. geluk hebben
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
BlizzarD 17-11-2003 14:09 Print reply

Posts: 2050
Ik heb een 50cc imi, maar dat ding blijft maar lopen. Nog nooit maar dan ook nooit 1 probleem gehad met die cilinder, niet op grote afstanden en niet op kleine.

Wat ik alleen misschien binnenkort laat doen is m'n cilinder een hoonbeurtje geven, samen met een nieuwe zuiger erin en dan moet hij hoop ik weer een hele tijd mee gaan

Denk dat het gewoon een kwestie van geluk is bij imi cilinders of je een goede hebt of niet, en bij de a-merk cilinders gaat het vrijwel altijd goed.
 
Koos non-brommerloos!
SHALOM 17-11-2003 14:21 Print reply

Posts: 135
Ik zelf heb een 50cc imi gahad. Ding liep altijd perfect. Maar is een imitatie nou zo veel slechter dan een zeta?

Voor kreidlers zijn ook zeta cilinders te koop. laat ik het zo zeggen: dit zijn de imi cilinders voor een kreid. Ik neem aan dat deze wanden gelijk zijn aan die voor honda en geloof me dit is niet veel soeps. Zeta chroom slijt af waar je bij staat en ook van zeta's heb ik de gebruikelijke vastloopverhalen gehoord.

Als je wil gaan racen zou ik gewoon voor 70cc kiezen. Een eurokitje is hier misschien een goede oplossing. Deze zijn niet duur en hebben een nikasilwand. Stukken beter dan paiwai ijzer of zeta chrome. alleen de zuiger is minder, maar dat heb je bij zeta en imi ook!!!!

Als je wilt kiezen tussen zeta 50 en imi 70. neem die imitatie. Voordat je de cilinder op je brum gooi werk je 'm dan mooi af. Dan moet het gewoon goed gaan. OOk heb je meer koppel. vooral als je met een mt gaat crossen is dat maar al te fijn. Als je met een getunede 50 onder je powerband kom kun je 't schudden.

 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
SIWWN 17-11-2003 14:23 Print reply
Posts: 7079
Chroomwand van Eurocilindro's vind ik trouwens ook niet fijn...
 

Dit topic is 1267 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved