Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx sh orgineel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 901 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13361 - mtx sh orgineel
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 1758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

luukmaster 14-11-2003 16:12 Print topicpost
Posts: 45
heey ik ben van plan om eeen mtx sh te gaan kopen alleen ik wil het liefst eentje die goedgekeurt is door de wouten maar die mtx die ik wil kopen heeft een gt4 cilinder en een 5 bak. Ik weet dat die gt4 niet mag maar een 5 bak zou dat mogen? en is het blok nummer goed gekeurt als het een originele gt4 is?
 

brommercrazy 14-11-2003 16:31 Print reply

Posts: 2594
Woon je in belgie?
 
luukmaster 14-11-2003 16:32 Print reply
Posts: 45
nee in tilburg darom als ik in belgie je woon makte het niks uit

 
brommercrazy 14-11-2003 16:34 Print reply

Posts: 2594
De politie kijkt vaak allen of er 49cm3 op staat en die 5 bak zal ook niet zo'n probleem zijn.
 
JIMMY 14-11-2003 16:35 Print reply

Posts: 2765
vraag aan die kerel of er een NL goedkeuring in het frame staat, zoja dan is ie gewoon goedgekeurd en is ie dus gewoon goed opgevoerd..
 
luukmaster 14-11-2003 16:38 Print reply
Posts: 45
jah maar kijk als over een jaar ongeveer gaan ze je brommer controleren als je hem verzekert en als het nlok nummer anders is dan het frame nummer ik bedoel eigenlijk als het bloknummer niet goed is kan ik hem niet verzekeren

 
brommercrazy 14-11-2003 16:39 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: luukmaster

jah maar kijk als over een jaar ongeveer gaan ze je brommer controleren als je hem verzekert en als het nlok nummer anders is dan het frame nummer ik bedoel eigenlijk als het bloknummer niet goed is kan ik hem niet verzekeren



Dat is onzin, daar kijken ze nooit naar.
 
JIMMY 14-11-2003 16:40 Print reply

Posts: 2765
dat willen ze pas in 2005 invoeren.. (als het uberhaupt doorgezet wordt..)
 
boy.schouten 14-11-2003 16:40 Print reply

Posts: 884
als er een goedkeuring in het blok staat en het is 50cc doen ze niet moeilijk, en een 4,5,6 bak maakt ze allemaal geen moer uit welke juut weet nou of dat orgineel is
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
JIMMY 14-11-2003 16:41 Print reply

Posts: 2765
de meeste, in Nederland is volgens mij geen 1 brommer origineel ingevoerd met een 6bak.. (van honda dan )

Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 14-11-2003 16:41
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-11-2003 16:54 Print reply

Posts: 7007
vetttt ik zou hem gelijk kopen

en doe er desnoods een NSR originele cilinder op, maar bewaar iig die GT 4
 
nobody fuck with us!!
luukmaster 14-11-2003 17:22 Print reply
Posts: 45
jah maar als het een origineel gt4 blok is is het blok nummer dus niet goedgekeurt en kan ik hem ook niet maletn verzekeren

en btw mag je een orginle watergekoelde cininder vabn een nsr op een honda mtx-sh leggen?
 
jeroen 14-11-2003 17:25 Print reply

Posts: 15066
bloknr boeit geen fuck.
er kan ori nsr blok op, of alleen kopp deksel shit vervagen voor kvs enzo.
 
luukmaster 14-11-2003 17:33 Print reply
Posts: 45
en doet de vezekering ook niet moijlijk als ik bv een kind invalide rijd

 
Ralf 14-11-2003 17:34 Print reply

Posts: 9073

 
Bullet 14-11-2003 17:36 Print reply

Posts: 12150
als ie opgevoerd is wel ja
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 1758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved