Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Een leveler zodat beide expanies op gelijke druk komen, natuurljik.
oh, ja tuuuurlijk...
Kijk, als het nou een 4T was..
LIMBURG RULEZZ: Temperatuur is niet veel over te zeggen, hangt van het model uitlaat af, van het materiaal, van je tuning.. bijna alles..
bovendien heb je geen constante temperatuur, maar over het gehele verloop van de expantie uitlaat een erg veranderende temperatuur...
Gastemperatuur zal rond de 400 tot 500 liggen, temperatuur van de uitlaat zelf zal na lang rijden ongeveer hetzelfde zijn, maar bedenk dan wel, dan is je uitlaat (zeker aan het begin) rood gloeiend...
(dit is dus in het geval dat er geen rijwind en andere invloeden zijn)
Begin van je uitlaat natuurlijk wat meer, maar daar zit je demper ook niet toch
(je hebt btw ook multimeters waar je een thermokoppel op kunt gooien en daarmee temp kunt meten, kun je heel makkelijk ff kijken hoe warm ie wordt... )
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 13-11-2003 23:23
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 13-11-2003 23:23
|