Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - KUTTTTT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1003 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1330 - KUTTTTT
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 23-8-01?17:06 Print reply
Posts: 4082
whahaha, zonder membraan?
wil je er een puch van maken?
 
Sneks 23-8-01?17:53 Print reply
Posts: 2499
Rijden zonder membraan
Dat heeft eigenlijk ongeveer dezelfde syptomen als rijden zonder krukaskering. Maar het heeft toch wel even gereden :n
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
barry 23-8-01?17:56 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: R0BIN?

2 kan je keihin sproeiers in mikuni carbs gooien dan? ik ben nu van plan mikuni 220 te kopen want bij 160 doet ie t nie en bij 200 slecht..het zou ook ertussenin kunnen zitten of course



dus dat betekent dat hoe grotere sproeier je er in doet hoe meer benzine hij krijgt, dus dan krijgt hij te veel lucht.

heb ik ook gehad, ik had power filter, hoe groter me sproeier werd hoe beter hij liep, dus orginele filter er in gedaan en kleine sproeier, en toen was het perfect

dus doe eens je orginele luchtfilter er in en 150mikunui sproeier...
 
He?
barry 23-8-01?18:02 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: R0BIN?

ff een vraagje tussendoor....hoe dom op een schaal van 1 tot 10 is het als je vergeet je membraam tussen je spruitstuk en je cilinder te zetten???


niet in woorden uit te drukken
 
He?
R0BIN 23-8-01?18:57 Print reply
Posts: 145
dank je barry


en me originele luchtfilter doet t nie zo goed meer want k heb de openning groter gezaagd omdat me powerfilter anders nie paste..dat leek me wel zo makkelijk omdat ik anders weer me blok eraf moest halen en me accu zit er ook aan vast
dus k zal t met deze powerfilter moeten doen


maar hij loopt nu weer! alleen nog niet geweldig..
en op de carb staat het schroefje dat het meest uitsteekt(degeen het dichtst bij de cilinder) helemaal ingedraaid want dan loopt ie nog t beste..kan ik niet iets veranderen dat ie niet herlemaal ingedraaid hoeft te staan?

en als ik snel wil optrekken en t gas helemaal opendraai gaat dat goed tot ong. 8000 toeren en dan zakt ie in
waar ligt dat aan??

muchos gracias
 
MBBBBBB 23-8-01?19:02 Print reply
Posts: 2340
En wat doet hij nu?

Beter ?





Sorry ik was te laat


 
gran turismo 23-8-01?19:13 Print reply
Posts: 735
Quote:
Originally posted by: R0BIN?

en als ik snel wil optrekken en t gas helemaal opendraai gaat dat goed tot ong. 8000 toeren en dan zakt ie in
waar ligt dat aan??

muchos gracias


Dan is je sproeier net iets te klein, had ik ook eerst.
Ik zal hem wel snel vervangen door een iets grotere sproeier als ik jou was, want het is slecht voor je cilinder en blok om daar lang door mee te rijden.
(kan een gat in je zuiger branden)
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
R0BIN 23-8-01?19:16 Print reply
Posts: 145
ik heb nog 220 liggen..hopen dat ie t goed doet dan want anders kan ik strax ook nog es 210 gaan kopen

k ga ff kijken!
 
SpeedYveS 23-8-01?19:30 Print reply
Posts: 1644
Ik denk te groot.
 
R0BIN 23-8-01?19:47 Print reply
Posts: 145
het is slechter geworden!

de schroef staat nog steeds helemaal ingedraaid maar stationair loopt ie nog lager en valt nu dus bijna altijd uit..hij zit nu op t randje van blijven lopen en uitvallen..rond de 1000 toeren

en als ik als ie in zn vrij staat vol gas geef moet dat toerental omhoog schieten maar t gaat ietsje omhoog en dan valt ie uit

en tijdens t rijden heb ik dat ook..geef ik vol gas en doet ie een tijd gewoon niks meer en opeens kan je dan weer gas geven
 
gran turismo 23-8-01?20:01 Print reply
Posts: 735
Oh sorry dan is ie toch te groot denk (verzuip ie?).
Bij mij was het eerst een te kleine sproeier, maar het kan dus ook met een te grote sproeier.
Maar als ie verzuipt moet jeje bougie ff bekijken dan zal die wel helemaal onder de olie zitten.
En als ie wit is zit er een te kleine sproeier in.
Dan moet je gewoon blijven proberen, totdat je bougie koffiebruin is.
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
-Michiel RS- 23-8-01?22:40 Print reply
Posts: 2803
ja had helemaal niet van sproeier hoeven te verwisselen, je moest gewoon effe je luchtschroef (zit naast die andere waar je het over had) uitdraaien, dan loopt het stationaire toerental meteen op en dan draai je die stationair schroef ook weer een beetje uit zodattie weer mooi loopt.
Waarschijnlijk zaldie dan beter gaan rijden want jij reedt dus met een te rijk mengsel, en dan ga je soms langzamer
 
R0BIN 24-8-01?09:09 Print reply
Posts: 145
die schroef waar ik t over had daar regelde ik juist me stationair toerental mee..hoe verder ik 'm indraaide hoe beter het werd

aan die andere schroef heb ik ook gedraaid maar daar heb ik nauwelijks verschil van gemerkt met hoe die liep en t stationait toerental kon ik er zeker niet mee veranderen
 
barry 24-8-01?11:22 Print reply

Posts: 7387
je hebt 2 schroefjes, de kleine schroef is voor om de lucht te regelen en de groote om staionair goed te regelen

de kleine schroef voor lucht:
-dicht draaien, dus helemaal in, meer lucht
-helemaal uitdraaien, minder lucht.

dus loopt hij nu slecht met sproeier 200, en daarna heb je je luchtschroef helemaal in gedraaid en hij loopt beter, krijgt hij te weinig lucht.
draai je de luchtschroef helemaal uit (minder lucht). en hij loopt beter, krijgt hij te veel lucht.

natuurlijk wel met zelfde sproeier testen
 
He?
verwijderd 24-8-01?12:13 Print reply
Posts: 4082
barry zei: de kleine schroef voor lucht:
-dicht draaien, dus helemaal in, meer lucht
-helemaal uitdraaien, minder lucht.


maar volgens mij is het net alders om....
 

Dit topic is 2330 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved