Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - KUTTTTT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 692 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1330 - KUTTTTT
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2280 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

R0BIN 22-8-01?20:36 Print topicpost
Posts: 145
vordat ik naar spanje ging kocht ik van symen een 70cc malossi over maar k had geen tijd om 'm erop te zetten dus heb ik daarmee gewacht totdat ik terugwas..nu dus
ik ben dus egt benieuwd naar wat ie zal doen want met 70cc malossi, 20mm mikuni, 70cc kop, 80cc homoet uitlaat moet wel een redelijke snelheid te halen zijn!!
dus ik alles vastgemaakt en start ik 'm en hij loopt KUT
hij werkt alleen als ik volgas geef en dan staat ie op 1000 toeren en als ik gas wat loslaat valt ie uit
draaien aan de carb schroefjes helpt niet
het enigste wat anders is is dat er een nieuwe powerfilter op zit, een grotere sproeier..maatje 200 en dus andere cilinder
ik had 70cc imi en nu dus malossi

ik ga ff me oude sproeier erin gooien en kijken wat dat doet..iemand verder nog ideeen????????

alvast bedankt!!

 

verwijderd 22-8-01?20:42 Print reply
Posts: 4082
maybe lekker keering ofzo? lekke pakking?
 
Broske 22-8-01?20:43 Print reply
Posts: 532
waarschijnlijk veel te grote sproeier.....
of trek je filter er ff af en kijk of ut beter wordt.
 
wepp
Thomas 22-8-01?20:55 Print reply
Posts: 645
misschien was de cilinder gaar
 
<<Punker all the way>>
verwijderd 22-8-01?20:56 Print reply
Posts: 4082
daar zat ik ook aan te denken, maar ik vindt 200 (mikuni neem ik aan) niet echt super groot, daar had ik hem ook mee lopen
 
verwijderd 22-8-01?20:59 Print reply
Posts: 4082
nee, die cilinder is lang niet gaar...
 
R0BIN 22-8-01?21:04 Print reply
Posts: 145
ik heb nu sproeiermaatje 160 geprobeerd maar nu wil die niet eens meer starten!! vin t egt niet leuk want k heb heel erg veel zin in ff een stuk rijden
en me vriendin woont uit de buurt dus k wor ook lichtelijk panisch van dat fietsen..w a t g a a t d a t l a n g z a a m


enne filter haal ik er morgen vanaf want daar is t hier nu alweer te donker voor geworden

maar nog meer ideeen?
 
70malossi 22-8-01?21:12 Print reply
Posts: 4176
nee, maar ik ahd 220 sproeier met zowat de zelfde setup.
gooi er anders ff een 250 in kijken wat ie dan doet.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
R0BIN 22-8-01?21:19 Print reply
Posts: 145
ik heb al sproeier 65, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 200
hoeveel wil je dat ik er nog bij koop?
 
B3AST 22-8-01?21:22 Print reply
Posts: 2469
ja of boor je sproeier gewoon meteen uit tot 3mm. als we groot gaan doen
 
- insane in the brain -
Nick - Administrator 22-8-01?21:26 Print reply

Posts: 4967
Of ga net als ik op de meeting gewoon zonder sproeier rijden
 
verwijderd 22-8-01?21:25 Print reply
Posts: 4082
gewoon zonder sproeier

maar volgens mij deugt er iets niet in de carb ofzo, weet je zeker dat de gas schuif 100%omhoog gaat?
 
R0BIN 22-8-01?21:27 Print reply
Posts: 145
maar niemand dezelfde symptonen meegemaakt???
 
MB50TUNED 22-8-01?21:29 Print reply
Posts: 1054
Misschien een stom idee, maar misschien helpt het om een panty een aantal keren om je filter heen te doen. Hij krijgt minder lucht en meer benzine. Misschien dat hij dan beter loopt. Of de gasnaald hoger zetten, misschien helpt dat. Meer kan ik niet gelijk bedenken.

Ik heb het vaker gehad, was bij mij altijd valse lucht.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
SpeedYveS 22-8-01?21:39 Print reply
Posts: 1644
WOOOOOOOOOW kom ik dan met sproeier 90 aan kakken (85 zelfs nu in m'n keihin!!) Ik denk dat die 90 in m'n mikunie dan een keihin sproeier is, toch? zijn daar rekensommetjes voor zoals: 90 keihin is 150 mikuni ofzo? is daar een sommetje voor??
 
Maarten 22-8-01?21:53 Print reply
Posts: 153
ik herken het, volgens mij is het valse lucht. Check alles, en alst nog niet werkt gewoon nog een keer checken Ik had een dichtgesmolten slangetje om de oliepompaansluiting op het spruitstuk, die was opgegebarsten, was amper te zien.
 

Dit topic is 2280 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved