Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1022 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13292 - am6 cilinder
Pagina 8 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina
Dit topic is 33952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

goot 17-11-2003 18:19 Print reply
Posts: 78
untuned dit gaf die in ze 6 aan kunnen aardig wat loze toeren zijn geweest hoor maar belast met goede vertanding zal dit 13,5 k zijn
tunen van de cil begin ik binnenkort aan dr kan zat aan de uitlaat poort worden gedaan om m sneller te maken zo ook het blok
 
i may be slow but i`m ahead of you
GMP 407 17-11-2003 20:06 Print reply
Posts: 1182
hebo is zoiezo pret cilindertje heb ik ook op me vorige rs gehad hebo 70 dan. maar slijt wel erg veel.

kweet nu dat

Airsal, Hebo, Doppler, KRD alle 4 snelle cilinders zijn en dat hebo (eigen ervaring te snelslijt) dus moet ik een keuze maken tussen

Dopplere KRD en Airsal, heeft iemand poortmapjes? Of geef je mening ervaring of niet ervaringe maar toch meninge als je denkt iets zinnigs te weten over deze cilinders

 
Streetracing team HGV - GMP 407
GMP 407 17-11-2003 22:26 Print reply
Posts: 1182
anyone?>
 
Streetracing team HGV - GMP 407
goot 17-11-2003 22:31 Print reply
Posts: 78
welke hebo heb je getest ??
ik zou zelf voor de hebo alu ng 50 gaan
doppler is een leuke keus maar dan zou ik eerder krd of airsal nemen vanwege vlinderpoort echter zijn die beide klote afgewerkt zou nog een athena racing nemen de vlinderpoort versie dan
 
i may be slow but i`m ahead of you
GMP 407 18-11-2003 8:22 Print reply
Posts: 1182
ik heb hebo 70 alu gereden op mijn vorige rs, egt het is een super pret cilinder maar hij slijt als een tiet. dan zal de 50cc uitvoering wel het zelfde zijn denk ik. Alleen minder cc's.

Dus keuze komt nu uit airsal, doppler en krd, of athena.

Iemand nog ervaring met deze cilinders?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
GMP 407 18-11-2003 8:23 Print reply
Posts: 1182
ehm ff vragie over vlinderpoorts deze cilinders slijten toch sneller?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Ralf 18-11-2003 8:23 Print reply

Posts: 9073
nee
 
GMP 407 18-11-2003 8:26 Print reply
Posts: 1182
k

 
Streetracing team HGV - GMP 407
Hans F 18-11-2003 9:05 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

hebo is zoiezo pret cilindertje heb ik ook op me vorige rs gehad hebo 70 dan. maar slijt wel erg veel.

kweet nu dat

Airsal, Hebo, Doppler, KRD alle 4 snelle cilinders zijn en dat hebo (eigen ervaring te snelslijt) dus moet ik een keuze maken tussen

Dopplere KRD en Airsal, heeft iemand poortmapjes? Of geef je mening ervaring of niet ervaringe maar toch meninge als je denkt iets zinnigs te weten over deze cilinders



had je een hebo giet? Want die slijt wel snel want het is gewoon een taiwan cilinder.
 
GMP 407 18-11-2003 9:31 Print reply
Posts: 1182
ehm nee was alu
maar kheb geen ervaring met de 50 dus als iemand ma daar ies over kan vertellen als t zelfde is al de 70 maar alleen kleinere cilinderinhoud neem ik hem dus niet
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Pauluzzz[Furia]Jovinx 9-1-2007 12:10 Print reply

Posts: 924
ff een oud topic kicken voor me vraag:

Is de Metrakit Pro race (70) sneller dan een 80MHR? En welke pijp kan dan het beste bij de Pro race? ook de pro race pijp? (opmaat niet niet meegeteld)
 
Barrel 9-1-2007 13:51 Print reply

Posts: 493
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pauluzzz[Furia]Jovinx
ff een oud topic kicken voor me vraag:

Is de Metrakit Pro race (70) sneller dan een 80MHR? En welke pijp kan dan het beste bij de Pro race? ook de pro race pijp? (opmaat niet niet meegeteld)


of de 80 sneller is weet ik niet, maar die pro race pijp is in principe wel de beste keus. opmaat maakt op de pro race niet veel uit ivm pr uitlaat. hier in de buurt rijde 2 jonges met senda rond met 80 MHR, 26 mm carb en polini uitlaat en die rijde 130 en trekke als die ziekte. hangt denk ook een beetje van het doeleind af. sprint of woon/werk verkeer. sprint: prorace en anders die 80 MHR. broer van die jonges reed 1,5 jaar met 80 MHR en zelfde setup en heeft nooit een vastloper gehad oid.
 
Maar dat is mijn mening...
Royal Club 9-1-2007 14:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pauluzzz[Furia]Jovinx
ff een oud topic kicken voor me vraag:

Is de Metrakit Pro race (70) sneller dan een 80MHR? En welke pijp kan dan het beste bij de Pro race? ook de pro race pijp? (opmaat niet niet meegeteld)


mk is sneller, mhr is slome rotzooi

pr pijp of r3
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
GJvdH 11-1-2007 21:16 Print reply

Posts: 17
ik wil nou een metrakit 50cc (geen pro race) op m'n am6 blok zetten, weet iemand of dit een fatsoenlijke cilinder is?

groeten gertjan
 

Dit topic is 33952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved