Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13292 - am6 cilinder
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 33949 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GMP 407 14-11-2003 23:26 Print reply
Posts: 1182
waar kan k dpr late make?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Neonlampje 14-11-2003 23:35 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

gaat dus eerder slijten
bij een vlinderpoort juist niet!!

btw, slijtage moet je niet op letten, je moet naar de lol kijken die je krijgt door het hebben van wat xtra power

wat is een dpr eigenlijk?
 
Hans F 14-11-2003 23:42 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje


wat is een dpr eigenlijk?


Een uitlaat van piet pijp.
 
riejuracer 15-11-2003 8:05 Print reply
Posts: 353
een opmaat uitlaat kan je bestel bij koopmans tuning prijs zit zo rond de 250 zonder demper en ophanging

 
pro race vlamt.
GMP 407 16-11-2003 13:03 Print reply
Posts: 1182
Okay maar dan moet je je brommer met hele setup daar heen brenge om een perfecte uitlaat te late make?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
riejuracer 16-11-2003 14:16 Print reply
Posts: 353
alleen de cil moeten ze opmeten
 
pro race vlamt.
GMP 407 16-11-2003 21:46 Print reply
Posts: 1182
mmmmmm okay das bale kwil mijn setup geleidelijk opbouwen en nu eerst een nieuwe uitlaat op me airsal zette dus geen dpr want moet ik weer een nieuwe uitlaat hebben als k andere 50cc cilinder er op zet of maakt het niet zo uit.

Owhjah ff vragie vergelijk deze 3 ff:

Doppler 50
Airsal 50
Giladroni 2 50

Vergelijking op power en betrouwbaarheid (slijtage)
 
Streetracing team HGV - GMP 407
GMP 407 16-11-2003 21:47 Print reply
Posts: 1182
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

gaat dus eerder slijten
--------------------------------------------------------------------------------

bij een vlinderpoort juist niet!!

btw, slijtage moet je niet op letten, je moet naar de lol kijken die je krijgt door het hebben van wat xtra power

wat is een dpr eigenlijk?


Ehm kdenk wel om slijtage want ik rij veel lange stukken (150km) en soms 350 op een dag

 
Streetracing team HGV - GMP 407
bart de scootergek 16-11-2003 21:53 Print reply

Posts: 8916
waarom wil je dan zon setup hebben, dat is toch niet economisch. denk aan benzineverbuik, goede olie om te smeren en boetes. gebruik deze brommer dan voor je plezier en neem een ander zuinig tomosje voor die lange afstanden.
 
Honda RC-33
GMP 407 16-11-2003 22:30 Print reply
Posts: 1182
deze is nu mijn standaar brommer die ik overal voor gebruik ben bezig om een puch te maken voor dagelijks gebruik. deze word dus voor meetings (terwijl die puch erook damn goed uitbegint te zien :( ) en voor t reizen en toeren. Die 150 km en 300km zijn allemaal toertochten en naar meetings toe enzo. Dit wil ik dus meer doen, maar dat gaat dus met deze brommer gebeuren, en het moet 50cc. Snappen jullie.

En boetes heb er al 3 maar nog geen 1 betaalt teken gewoon bezwaarschrift dan duurt t 3 tot 4 maande voordat je bericht heb is t afgeweze doe je weer een bezwaarschrift, duurt weer 3 tot 4 maande is het dan afgeweze dan moet je naar de rechter gaan en je verhaal doen. scheelt iig 6 tot 8 maanden en waarschijnlijk je geld (zolang je het niet te bruut heb gemaakt.)

Maar iemand iets voor die cilinders?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Bullet 17-11-2003 0:03 Print reply

Posts: 12150
wil je die cil nou tjoene of niet?

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 17-11-2003 0:03
 
**My BungHole Will Speak Now**
-Zeroed in- 17-11-2003 10:35 Print reply

Posts: 3255
ja maar houd je er ff rekening mee dat als je een hele snelle 50 wilt en je ermee gaat toeren dat ie het niet lang uithoud?

je kan beter een middeltoerige 70 nemen, dr of metraklit ofzo, rijdt beter dan een 50snel, slijt minder hard en houdt het langer vol.
je zult dus een beetje af moeten wegen en rekening houden met wat je ermee gaat en wilt doen.
150km toeren met een 50snel is imo niet slim...en hij is zo op.

ps: WAAROM moet het perse 50cc zijn :S
 
huh 17-11-2003 11:43 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-

ps: WAAROM moet het perse 50cc zijn :S


Hij wil zo hard mogelijk met een 50cc'tje gaan. En nou snap ik dat ook wel, want das wel een leuke uitdaging natuurlijk.

Maar snelheid en slijtage zijn nu eenmaal met mekaar verbonden en over het algemeen is het zo: hoe hoger de een, hoe hoger ook de ander .

Dit kun je wat compenseren door een leuke 70 te nemen natuurlijk, maar dat wil je weer niet...

Dus ?f een 50 die niet snel is, ?f een 50 die wel snel is maar als een tiet slijt...?f een 70 die redelijk snel is nie en nie erg slijt...?f een 70cc'tje waarmee je iedereen uit de buurt zoek rijdt

Zo zit het ongeveer.
 
Neonlampje 17-11-2003 11:54 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


Een uitlaat van piet pijp.
rofl, piet pijp
Ik wist niet dat die dingen op maat werden gemaakt, had wel ns eerder over gehoord, maar d8 dat het gewoon zo'n std scoot pijpie was ofzo
 
buysman 17-11-2003 13:59 Print reply
Posts: 425
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
rofl, piet pijp
Ik wist niet dat die dingen op maat werden gemaakt, had wel ns eerder over gehoord, maar d8 dat het gewoon zo'n std scoot pijpie was ofzo



buhaha

je kan ook naar een motor-op-maat-zaak gaan en vragen of ze intresse hebben voor een 2takt pijp.. adressen vind je op www.motor-forum.nl
 
[b]Aprilia RS70 Fortuna 2002 Replica[/b]

Dit topic is 33949 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved