Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13292 - am6 cilinder
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 33948 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de scootergek 13-11-2003 21:53 Print reply

Posts: 8916
en dan om de 3 dagen je accu aan de acculader hebben
 
Honda RC-33
GMP 407 13-11-2003 22:04 Print reply
Posts: 1182
Zijn er nog andere onstekinge die sneller zijn dan orgineel maar toch betrouwbaar... HPI valt af
 
Streetracing team HGV - GMP 407
GMP 407 13-11-2003 22:06 Print reply
Posts: 1182
ja krij ook nie altijd met licht aan alleen in donker maar kneem die HPI toch niet
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Nasic 13-11-2003 22:51 Print reply
Posts: 890
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

Ja okay de Gilardoni 74cc is toch ook maar 70?


mag ik deze onenigheden nu eens voor eeuwig de wereld uit helpen?

gilardoni, polini enz, 47mm cilinders = 68cc
airsal, krd, hebo enz, 48mm cilinders= 70cc
tp zwart 49mm cilinder = 73,5cc
tp rood 49.5mm cilinder = 75cc.

dus GEEN 80cc

 
Ducati 900SS
Bullet 13-11-2003 23:31 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

80 MHR


bestaat niet eens voor AM^
 
**My BungHole Will Speak Now**
Neonlampje 13-11-2003 23:34 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

Zijn er nog andere onstekinge die sneller zijn dan orgineel maar toch betrouwbaar... HPI valt af
van een crossmotor...
is niet zo duur, in verhouding.. moet je alleen rotor ff bijdraaien.. maar dat is niet zo veel werk
 
buysman 14-11-2003 9:12 Print reply
Posts: 425
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

powerbox is niet echt zo nuttig, misschien fellere gasreactie, maar daar zijn genoeg topics over. hpi moet je je eigen grondplaat maken dacht ik en de kwaliteit was ook niet zo best volgens mij in vergelijking met andere ook heb je geen licht(ja 15 W), kunt denk ik beter voor die mvt gaan ik weet niet of je daar lichtspoel bij heb maar denkt het wel omdat het een buitenrotor is.



binnenrotor kun je met lichtspoel nemen, aleen het enige licht dat je dan krijgt is nog zwakker als je stadslicht, onbegonnen werk dus, het beste als je tog goed licht wilt hebben, geen binnenrotor
 
[b]Aprilia RS70 Fortuna 2002 Replica[/b]
buysman 14-11-2003 9:16 Print reply
Posts: 425
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

en dan om de 3 dagen je accu aan de acculader hebben



met gewoon groot licht hou je het nog geen half uur uit, als je op een accu je licht zet, stadlicht is al anderhalf uur ofzo op 1 accu, dus als je nou heel je brommert volpropt met accu's, ga je langzamer, maar je bent wel te zien

niet doe dus
 
[b]Aprilia RS70 Fortuna 2002 Replica[/b]
goot 14-11-2003 10:42 Print reply
Posts: 78
Ik krijg het idee dat er hier weinig mensen met echte ervaringen over een hpr voor een am6 blok spreken
Ik heb zelf deze ontsteking en dr is niks mis mee rotor steekt bij normale montage 5mm uit de stator
Hij werkt gewoon goed ookal steekt t uit als je een grontplaat wil kan ik wel een tekening hier posten van hoe die inmekaar moet zitten.
Ik heb tot nu toe over montage niks te klagen en over de werking goede gas reactie enzo een mooie curve alles netjes ingegoten.
Mvt is allemaal plug and play zooi leuk voor montage.
Verder over de krukassen dr is veel keus op de markt.
Als t om montage gaat heb ik ervaring met normale doppler/ duurdere variant doppler, rito en hebo mooie keus is in mijn oog nog steeds de hebo as.
Deze was voelbaar lichter in gewicht ten opzichte van de duurdere doppler en een mooi detail is het vergote small end gat van 12X15X15 naar 12X17X15 dit houdt in dat de kooi 2mm dikker is en dus sterkere en grotere naalden.
Over de cilinder ja dit een keus voor jou.
Zelf vindt pro race leuke kit maar mijn voorkeur gaat naar een ander wel je tunen en verder gaan als normale tuning zal je eerst je eisen vast moeten stellen en wat je wil bereiken.
Carter tuning ik zou dit altijd uitvoeren mits t goed gedaan wordt geeft dit zeker wint alleen al de spoelers vrijmaken heeft veel nut.
over de carb ja 24 kan makkelijk hoor in frankrijk rijdt de bidalot racer met een 28mm keihin pwk rond.
Uitlaat ik zou zoiezo een opmaat pijp nemen over de jolly moto ik vindt t teveel geld voor wat je krijgt.

Dit bericht is ge-edit door goot op 14-11-2003 10:45
 
i may be slow but i`m ahead of you
riejuracer 14-11-2003 18:23 Print reply
Posts: 353
wrm nou weer gila. gila is een ovale poort en een vlinder kan je veel meer tunen.
 
pro race vlamt.
boy.schouten 14-11-2003 18:33 Print reply

Posts: 884
maakt dat dan nog veel uit
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

wrm nou weer gila. gila is een ovale poort en een vlinder kan je veel meer tunen.

 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
Blorn 14-11-2003 19:50 Print reply

Posts: 13825
Jah. Met een vlinderpoort kun je een veel groter uitlaatpoort oppervlak creeeren.
 
boy.schouten 14-11-2003 20:23 Print reply

Posts: 884
o dat is leuk
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
riejuracer 14-11-2003 22:42 Print reply
Posts: 353
kan je dus meer power creeeren

 
pro race vlamt.
GMP 407 14-11-2003 23:20 Print reply
Posts: 1182
gaat dus eerder slijten
 
Streetracing team HGV - GMP 407

Dit topic is 33948 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved