Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1023 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13292 - am6 cilinder
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 33951 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DaveTSX 12-11-2003 13:21 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

Ik heb de rs50 van 2000 en er zit nu airsal op maar ik wil dus een snellere cilinder dan deze en geen 70cc ik wil eens laten zien wat een 50cc allemaal kan als je de goede onderdelen er bij koopt. Er is geen metra kit pro race voor am6!!!!! En khad als standaard cilinder geen giladroni!!! Zal wel alleen bij de nieuwere versies van de rs zijn. Heeft iemand poortmapjes van de eurokit??? En heeft iemand ervaring met deze cilinder?


huh lees ik dit goed
Je hebt een airsal er onder en wilt er een eurokit onder gaan leggen

airsal = eurokit
eurokit = arsal

 
http://www.2weird4u.com
Knoxville 12-11-2003 13:24 Print reply

Posts: 1454
Beetje vage gozer dan
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Soepkip 12-11-2003 13:25 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


huh lees ik dit goed
Je hebt een airsal er onder en wilt er een eurokit onder gaan leggen

airsal = eurokit
eurokit = arsal



Misschien heeft 'ie een airal 70cc en wil hij er een eurokit 50cc onder gooien?
 
huh 12-11-2003 13:28 Print reply
Posts: 1755
http://www.ikweetall...enernogtrotsopook.nl

Tjonge jonge...maar goed ze hebbe gelijk.

Over die Metrakit Pro Race:

Cast: Ni+Csi
? Piston: 40,30
Stroke: 39
c.c.: 49.74
Compression: 1:15,5
C.V.
R.P.M. 13.500

Als ik dit zo lees, zal dit best wel een leuk cilndertje zijn

Maar goed daar zul je ook wel voor betalen...

En kben geen AM6 expert, maar zou goed kunnen dat de Eurokit en de Airsal van elkaar verschillen, of verschillende types hebben of wat dan ook...de nieuwe Airsal voor MT is toch ook anders dan de ouwe Eurokit?





Dit bericht is ge-edit door huh op 12-11-2003 13:28
 
DaveTSX 12-11-2003 13:28 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Soepkip

[...]


Misschien heeft 'ie een airal 70cc en wil hij er een eurokit 50cc onder gooien?


hij wil een SNELLERE cillinder staat er, als ie dan nu 70cc heeft airsal, zal 50cc airsal niet sneller zijn denk ik he

dus vind het maar vage gast
 
http://www.2weird4u.com
REPSOL_MIKE 12-11-2003 13:29 Print reply

Posts: 2238
gilardoni is iig niet de snelste cilinder..(ongetuned) want dat is dus wel degelijk de standaard cilinder...gilardoni 2 is dan weer de snelle versie..
 
Soepkip 12-11-2003 13:32 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


hij wil een SNELLERE cillinder staat er, als ie dan nu 70cc heeft airsal, zal 50cc airsal niet sneller zijn denk ik he

dus vind het maar vage gast


Hahah, ja, klopt..
Maar hij wil in ieder geval geen 70
Als je dan toch te hard gaat, doe het dan goed...
 
rs oxbow 12-11-2003 14:10 Print reply
Posts: 620
haha hij heeft een airsal 50 en wil een eurokit 50 strek bezig dude

het is exact dezelfde cilinder.

ofwel je airsal laten tunen, ofwel een duurdere 50cc kopen
 
GMP 407 12-11-2003 15:39 Print reply
Posts: 1182
Ja jezus wat stom van me is nu k kijk iig de zelfde cilinder . De Cilinder word in ieder geval stage 3 getuned. Maar die metrakit pro race is wel een lekker cilindertje, heeft iemand hier ervaring mee? Want ik hebt t gevoel dat ie nogal hard slijt. Iemand dus een tip, snelheid/betrouwbaarheids cilinder?

Thnx
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Bullet 12-11-2003 15:44 Print reply

Posts: 12150
je moet alleen pro race kopen als je je brommer niet meer voor dagelijks gebruik hebt!
 
**My BungHole Will Speak Now**
bart de schakelgek 12-11-2003 15:46 Print reply

Posts: 5987
als je snel en betrouwbaar wil: malossi, harde wand, en is snel op am6 blok, koop je leuk uitlaatje, denk aan yasuni, gianelli of jolly moto en een 20dellie of als je meer wilt 24 mikuni vlak en tadaaa
 
Limburger
riejuracer 12-11-2003 15:53 Print reply
Posts: 353

Ja jezus wat stom van me is nu k kijk iig de zelfde cilinder . De Cilinder word in ieder geval stage 3 getuned. Maar die metrakit pro race is wel een lekker cilindertje, heeft iemand hier ervaring mee? Want ik hebt t gevoel dat ie nogal hard slijt. Iemand dus een tip, snelheid/betrouwbaarheids cilinder?

Thnx


ik heb zelf ook een pro race setup maar het sluit super snel en als je 50cc wil houden is er niet eens een uitlaat voor. en je moet een grotere carb + sterke krukas. dus denk geen aanrader voor jouw.
 
pro race vlamt.
riejuracer 12-11-2003 15:56 Print reply
Posts: 353
airsal tot de max laten tunen en dan opmaat pijp dat moet wel hard gaan alleen sluit alles snel maar dat is met elke hoogtoerige cilinder. dus je wilt snel en betrouwbaar koop dan gewoon een 70 polini of 70 gilardoni.
 
pro race vlamt.
GMP 407 12-11-2003 16:44 Print reply
Posts: 1182
kwil wel andere krukas kopen!! das nope probleme k kan alleen geen malossie 50cc vinduh. en is 24vlakschuif niet een beetje overkill op een 50cc?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Bullet 12-11-2003 16:46 Print reply

Posts: 12150
malossi 50 bestaat niet, 24 vin ik wel een beetje te veel voor een std 50.

doe maar iets van 19/21
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 33951 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved