Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #13291 - k heb 400 euro en wat nu
|
Pagina 5 van 6
|
Dit topic is 4619 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
bart de scootergek |
13-11-2003 21:20 |
Posts: 8916 |
kocht de mijne voor 85 euro met een slag in het voorwiel, voor 5 euro 2 wielen en een voorvork kunnen kopen en mijn brommer was compleet. er moeste een paar kleine onderdeeltjes op om hem veilig te maken( licht, remmen) maar hij was voor de rest helemaal goed. dan was hij dus van 1982 en dus een oldtimer dus maar 35 euro te besteden. bij elkaar dus ongeveer 150 europ voor een goed rijdende en verzekerde brommer.
|
|
Honda RC-33 |
|
Blijhoofd |
13-11-2003 21:43 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]
[...]
bromboer hier:
ik": k wil XXXX voor TSX,
Bromboer: kom morge maar ophale
o o o wat moeilijk :S
jah idd brouwer heeft hierzo zogoed als alles op vooraad,en nog heel veel 2 de hands ook
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
13-11-2003 22:38 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen
[...]
Heb nog geen GOEDE argumenten gehoord voor en tegen Honda.
Blokken crashen snel? ONZIN.
Hangt er gewoon vanaf hoe je ermee rijdt.
Waarom gaan ze zo lang mee dan?
En dat TSX kwalitatief beter is, klopt ook zo niet.
Wat is er beter?
Geef argumenten..geen loze voorbeelden, echte voorbeelden.
Vering van Honda is ook goed, wegligging ook, mits je voorvorkstabilisator hebt.
daar heb je het alweer
als je een voorvork stabilisator hebt
heeft suzuki niet nodig
en mtx en tsx is ongeveer hetzelfde
alleen mt en mb hebben maar brkka freempjes tegenover tsx en mtx
|
|
|
|
Blorn |
13-11-2003 22:41 |
Posts: 13825 |
TSX heeft geen voorvorkstabilisator omdat ze toch niet zo hard lopen dat je het noidg hebt
|
|
|
|
Jop |
13-11-2003 22:43 |
Posts: 1290 |
Je moet natuurlijk alleen een brommer kopen als je er echt zin in hebt.. als je absoluut geen zin hebt om er een keer aan te sleutelen zou ik lekker blijven fietsen..
|
|
|
|
Nightbat |
13-11-2003 22:45 |
Posts: 550 |
wat is dat nou voor geouwehoer over die voorvoorkstabilisator van honda?
zie er niks mis mee behalve wat extra stevigheid
sinds wanneer is dat een probleem?
|
|
|
|
mr200r |
13-11-2003 23:40 |
Posts: 5122 |
Let op de banden-ketting en tandwielen en electrisch moet gewoon alles het doen goede accu
kijk of je je hande los kunt laten onder het
uitdryven hij moet recht zijn geen rare knikkjes onder het sturen pak hem als hij staat zonder standaard bij het stuurga erlangs staan en bewegen kijken of hij gammel is of styf.
neem iig iemand met verstand mee.
|
|
mr200r |
|
MichiMess |
14-11-2003 0:35 |
Posts: 1348 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Luc
als je EGT veel onderdelen ervoor wilt, moeje MT nemen, MTX(sh) zijn (hier tenminste) minder onderdelen voor te krijgen 2e hands, MT kun je alles wel 2e hands krijgen...
bv. de koplampkap word niet meer gemaakt; de koplampkap kun je enkel nog voor 80 euro nieuw kopen, en anders veel geluk hebben voor een 2e hansje, en de onderdelen zijn ook prijziger vind ik...
ik zou een goed MT'tje kopen
koplamp hier 12,50(compleet)
|
|
|
|
Bullet |
14-11-2003 0:36 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
[...]
koplamp hier 12,50(compleet)
voor mtx sh?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
MichiMess |
14-11-2003 0:46 |
Posts: 1348 |
uhhmm.. mt5
|
|
|
|
Saknet |
14-11-2003 1:03 |
Posts: 10355 |
mtx-r ownt tsx, heb ze beide gehad.
wegligging anders, voelt stabieller aan op de weg,
frame en vering kan met gemak een 110 malossi houden.
mtx50 is gebaseerd op mtx80 versie
tsx80 is gebaseerd op de tsx50 versie
naja dat laatste weet ik niet cker hoor
maar iig tsx kan ook wel wat hebben maar ik vond mn mtx-r betrouwbaarder. kon lekker met 100 rijden en nog behoorlijk hard remmen zonder dat hij gelijk weggleed.
die 8erste trommelrem van mn tsx heb ik nooit deugend gekregen, ook niet na vervangen van blokjes (ja wiel zat er recht in) zodra ik te ver in trapte blokkeerde hij tot ik stilstond ben daardoor keer met 70 op me snuit gegaan erg lekker maja was ook deels mn eigen schuld. (en die van de regen!)
Dit bericht is ge-edit door barteld op 14-11-2003 1:08
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
-jaZper- |
14-11-2003 8:51 |
Posts: 3841 |
mmm als ik 400 euro had dan zou ik dat geld in een pot doen voor de boetes en fijn doorsparen voor de brommer
|
|
groene motoren gaan harder |
|
The Godfather AKA Danny |
14-11-2003 8:52 |
Posts: 693 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
je moet vooral kijken of hij mooi is zoals jij wilt, en daarnaast moet je natuurlijk ook kijken of alles in orde is en evt. daarop afdingen
je kunt niet aan een ander vragen wat jij moet kopen
alleen als je een schakel wilt, kies dan voor een gangbaar merk zoals Honda, Suzuki of kawasaki ofso ..
waar je dus onderdelen voor kunt krijgen, waar iedereen wel wat van weet en check ook of hij goedgekeurd is (dus niet van ooh wat is die ns-1 mooi die willik )
Wat is er mis met als je een NS-1 mooi vind???..
De mijne is wel goedgekeurd .
Btw, ik zou ook inderdaad gewoon een MB ofzow nemen om mee te beginnen en het verkeer te leren kennen.
Ga je dan op je bek, heb je weinig schade vanwege dat je dan geen kappen heb etc..
That?s my opinion
|
|
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter |
|
Saknet |
14-11-2003 9:25 |
Posts: 10355 |
neem dan mtx-r heeft niet gelijk kromme shit na valpartijtje
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
SIWWN |
14-11-2003 10:17 |
Posts: 7079 |
Neem dan een step
|
|
|
|
Dit topic is 4619 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 6
|
|