Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Waarom blijven die bougies aangort gaan?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1046 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13257 - Waarom blijven die bougies aangort ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 10-11-2003 23:11 Print reply

Posts: 13825
Nooit wat anders gebruikt als NGK.

Wel peperdure NGK in de NSR gehad omdat die ander niet echt toeren wou draaien ivm compressie en shit.
 
Hier_ben_ik - Administrator 11-11-2003 0:04 Print reply

Posts: 8499
ngk = goed
 
Members zijn vervelend :-|
Blukaap 11-11-2003 0:12 Print reply

Posts: 10006
NGK is prima spul.

Emiel heeft z'n bougieverbruik van 1 per dag naar 1 per 3 maanden ofzo verlegd door simpelweg de electrodenafstand kleiner te zetten (naja, dat had ik gedaan, is tegenwoordig een gewoonte van me, maar goed).

En ik heb laatst die van m'n NSR vervangen, was nog niet bepaald op (bleek achteraf), maar vond het er gewoon tijd voor.
En dat was ook een gewoon NGK BR9ES'je en die heeft het vanaf de bigmeeting tot aan vorig weekend volgehouden.
 
Bastila is lief
KaWaReZ 11-11-2003 0:14 Print reply

Posts: 20582
kzit ook aan de B9ES.. af en toe assik zin heb ff vervange...ben nu aan mn derde toe , vanaf Mei dit jaar...


 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Neonlampje 11-11-2003 0:20 Print reply

Posts: 14825
ik ben toch wel wat meer fan van champion, voor normaal straat gebruik...

Verder zou ik dus je bobine vervangen samen met je bougiekabel en bougiedop, dan weet je 100% zeker dat het goed zit!
En dan een bougie erin, als je voor ngk gaat iets van 7 of 8 ofzo... voor champion is dat 86 graden volgensmij, dat weet ik niet zeker..

als je dat allemaal vervangen hebt, dan looptie als een zonnetje.. dat weet ik bijna zeker
 
de_koen 11-11-2003 0:22 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

ik ben toch wel wat meer fan van champion, voor normaal straat gebruik...

Verder zou ik dus je bobine vervangen samen met je bougiekabel en bougiedop, dan weet je 100% zeker dat het goed zit!
En dan een bougie erin, als je voor ngk gaat iets van 7 of 8 ofzo... voor champion is dat 86 graden volgensmij, dat weet ik niet zeker..

als je dat allemaal vervangen hebt, dan looptie als een zonnetje.. dat weet ik bijna zeker


je bobine nog een goede massa geven
 
Honda 5-Bak te koop
MWvdK 11-11-2003 8:33 Print reply

Posts: 2247
heeft iemand mss een goede uitleg over hittegraden enzo? wrom en wanneer moet je een hogere/lagere hittegraad nemen?? mss inboxje?
 
Kampersjaak 11-11-2003 9:38 Print reply

Posts: 12285
ik heb zelf nog nooit last gehad van de ngk boegies.
ik denk dat het verschillend iz per brommer en onsteking
niet elke onsteking is het zelfde qua weerstand in de spoel.

 
oderint dum metuant
Neonlampje 11-11-2003 10:51 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

[...]


je bobine nog een goede massa geven
daar ging ik ook vanuit... zou beetje dom zijn als hij dat niet heeft
 
Blijhoofd 11-11-2003 11:38 Print reply

Posts: 7378
ik heb nu in me TSX een Champion N2C zitten,dit bevalt me ook erg goed
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
de_koen 11-11-2003 11:44 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
daar ging ik ook vanuit... zou beetje dom zijn als hij dat niet heeft


mja dacht wel dat je het wist, ik zette het er even bij voor de volledigheid zeg maar

bougie's en bobine's sterven het vaakst aan een slechte massa verbinding
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 1609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved