Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - anders dan membraan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1148 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13206 - anders dan membraan
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 378 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Olaf 8-11-2003 21:59 Print topicpost
Posts: 473
ik heb eens gehoord dat een standaard tsx geen membraan heeft.
en net las ik in een topic over een kreidler waarvoor een gozer mischien een cilinder met membraan ging kope...

zijn er ook brommers zonder membraan?
en zo ja, hoe werkt dat systeem dan.
 

Bullet 8-11-2003 22:04 Print reply

Posts: 12150
puch heeft zuigergestuurde cilinder toch?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Mol! 8-11-2003 22:06 Print reply
Posts: 1594
puch cilinders met membraan hebben mermbraan (o tog wel?)

Maar mstandaard poegies zijn zonder membraan, die zijn "zuigergestuurd" idd (mooi woord voor galgje)
 
Ja Weh nou 8-11-2003 22:06 Print reply

Posts: 2242
ja maar dat is niet zo goed :-0
 
HTS Autotechniek
Olaf 8-11-2003 22:13 Print reply
Posts: 473
ok maar hoe werkt dat dan?
de zuiger trekt het mengsel naar binnen, maar wat zorgt er bijv voor dat het niet terug gaat?
 
F!ump 8-11-2003 22:22 Print reply

Posts: 654
vespa's zijn ook zonder membraan...

is gewoon zo'n cilindervorm op je krukas, waar een inkeping in is, en die doseert het mengsel ofzow...
 
bart de scootergek 8-11-2003 22:32 Print reply

Posts: 8916
het heeft hetzelfde principe als een uitlaatpoort: zit de zuiger voor het gat van de inlaat kan er geen mengsel het carter in, als de zuiger omhoog gaat komt op een bepaald moment de inlaatpoort vrij en kan het mengsel naar binnen stromen, als de zuiger weer naar beneden gaat wordt de inlaatpoort weer afgesloten en vind de verbranding plaats.
 
Honda RC-33

Dit topic is 378 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved