ik heb dus nadat hij 85 (echte) km/u reed hem verder lopen tunen en toen heb ik de bovenkant van de zuiger ingevijld, dat is dus het stomste wat ik kon doen, gevolg geen compressie meer en hij reed nog maar 70 in de 3.
vorige week een nieuwe zuiger gehaald en niks meer aan de bovenkant gedaan, ook heb ik de 2 gaten aan de zijkant 2 keer zo klein gemaakt voor minder carterdruk verlies.
de spoelpoorten gepolijst uitlaatpoort breeder en iets hoger boostpoort breder.
en rudy, bedankt voor je topic bij de 2 takt tuning site dat heeft goed geholpen over blow down en al die andere termen.(en JA je had GELIJK )
vanmiddag heb ik de mb weer inelkaar gezet en mijn eerste proefritje gemaakt, liep zwaar klote omdat de sproeier te klein was heb er een 135 in gedaan en na ff inrijden trok ik hem ff open voor de gein.. hard hij gaat echt f*cking hard als je in de bochten in de 2 gas geeft ga je recht door, in de 2 kan ik een wieli maken ik had tandwiel 13 er nog opzitten en dat is natuurlijk te klein (45 achter) daarmee reed hij al 90 op de teller en zwaar in de overtoeren.
die 10 uur vijlen en dremelen zijn niet voor niets geweest.
oja ff voor een vergelijking kwa trekkracht 4 sec doet erover om naar de 50km/h te komen(net zoveel als mijn 70 malossi)
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 5-12-2003 6:40
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 5-12-2003 6:41
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 5-12-2003 6:43
EDIT: weer die typfouten...
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 5-12-2003 6:43
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 5-12-2003 6:44
|