Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 50cc imi tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13135 - 50cc imi tunen
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 6-11-2003 23:06 Print reply

Posts: 13825
Zo werkt het dus NIET
 
-jaZper- 6-11-2003 23:10 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Zo werkt het dus NIET

wat jij wilt zolang ik er maar blij mee ben en zolang ik er maar iemand mee uit kan rijden op een 70cc mt
 
groene motoren gaan harder
NSR RULEZZ 6-11-2003 23:14 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]

tja ik weet ook niet precies hoe het zit maargoed 'het werkt'' hij rijd 90 en dat is goed

90 op teller of
90 achter de auto of
90 digitaal?

mijn eerste mt ging met 50snel 85 een originele carbutateur
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blorn 6-11-2003 23:16 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]

wat jij wilt zolang ik er maar blij mee ben en zolang ik er maar iemand mee uit kan rijden op een 70cc mt
Euuuh.. Jah, wat jij wil.

Je moet eens sprintje trekken tegen Bart's 50imi.

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 6-11-2003 23:16
 
Bullet 6-11-2003 23:19 Print reply

Posts: 12150
Zen2?

bart had toch een zeta?
 
**My BungHole Will Speak Now**
-jaZper- 6-11-2003 23:21 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

90 op teller of
90 achter de auto of
90 digitaal?

mijn eerste mt ging met 50snel 85 een originele carbutateur

toen ik opeens mijn pa zag terwijl hij naast mij reed op de provinciale weg liep hij 90 op zijn auto teller van een opel astra hij d8 serieus mijn verhalen te geloven dat hij netjes 45 reed.
of 90 op een digitale fiets teller van mijn vriend terwijl hij er achter aan hangt
oja en 110 op de teller van een aerox

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 6-11-2003 23:22
 
groene motoren gaan harder
Pistonpen Paultje 6-11-2003 23:23 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]

oja en 110 op de teller van een aerox




Meesterlijke uitspraak!
 
NSR RULEZZ 6-11-2003 23:27 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]

toen ik opeens mijn pa zag terwijl hij naast mij reed op de provinciale weg liep hij 90 op zijn auto teller van een opel astra hij d8 serieus mijn verhalen te geloven dat hij netjes 45 reed.
of 90 op een digitale fiets teller van mijn vriend terwijl hij er achter aan hangt
oja en 110 op de teller van een aerox

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 6-11-2003 23:22

mag je hard fietsen...
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Hans F 7-11-2003 10:22 Print reply
Posts: 4326
beter besteed je aandacht aan de uitlaatpoort, veel nuttiger dan de rest
 
vinnie 7-11-2003 10:43 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

[...]

mag je hard fietsen...

er staat ook hangt
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
SHALOM 7-11-2003 10:51 Print reply

Posts: 135
he jasper zorg je wel dat je nog naa haps kunt komen vanaaf. ennuh op tijd deze keer graag

Oh eennuh hij gaat idd best wel hard. jasper reed 2 weken geleden met dat snelle set van 'm mee met een oturrit. hij ging toen best wel snel en haalde kreidler rs-jes die 85 liepen nog net in.

@ Hans F: de uitlaat is idd wel belangrijk. vooral als je meer touren wilt maken, maar je wint er zo weinig trekkracht mee. Dat ding van jasper ging na de inlaarbewerking mooi op het achterwiel :P
 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
Ralf 7-11-2003 10:53 Print reply

Posts: 9073
Dat komt door je gebrek aan inzicht in wat je met zo'n cilinder doet...
 
Hans F 7-11-2003 10:59 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SHALOM


@ Hans F: de uitlaat is idd wel belangrijk. vooral als je meer touren wilt maken, maar je wint er zo weinig trekkracht mee.


bullshit

uitlaatpoort is HET meest belangrijke gedeelte wat je verandert om vermogen te winne.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 7-11-2003 11:00
 
SHALOM 7-11-2003 11:03 Print reply

Posts: 135
met je uitlaat kun je het beste je toeren en je powerbad regelen. Ik zeg ook zker niet dat de uitlaat onbelangrijk is. In tegendeel, maar wil je wat meer koppel hebben dan moet je echt aan je inlaat en speolpoorten gaan werken. De Uitlaat kun je idd wel omhoog schoppen, maar hier krijg een enorm piekerige motor van. Is natuurlijk wel snel, maar onderin is de cilinder dan niets meer waard
 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
Ralf 7-11-2003 11:05 Print reply

Posts: 9073
Probeer anders eens wetenschappelijk te bewijzen wat je beweerd, je zal zien dat je gruwelijk fout zit.
 

Dit topic is 3749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved