mr200r |
6-11-2003 2:54 |
Posts: 5122 |
Ik vind dat je het best goed doet voor de eerste
alleen zou ik meer info willen hebben voordat
je het verkloot.
|
|
mr200r |
|
bart de scootergek |
6-11-2003 8:10 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]
[...]
dan had je beter eurokit kunnen halen volgens mij
hoezo dan oscar? ben afgelopen zondag naar Guus van Driel geweest en zijn mb gezien en dat ding reed wel aardig met 50 immi. het was ook maar voor ff, aangezien met 50 ori heel erg aan het verslijten was. maar ik had geen zin om een topic te openen met welke 50 cilinder is het beste op je mb.
|
|
Honda RC-33 |
|
Honda power! |
6-11-2003 9:22 |
Posts: 133 |
Is het niet zo dat als je aan een kant van je zuiger 2 gaten maakt dat hij in onbalans is en de zuiger gaat kantelen???????????
|
|
|
|
Ralf |
6-11-2003 9:22 |
Posts: 9073 |
Neu.
|
|
|
|
Kampersjaak |
6-11-2003 9:27 |
Posts: 12285 |
zo worden zuigers ook verkocht
kijk maar naar meteor zuiger die heeft dat ook
als je zuiger wil kantelen in de cilinder ben je knappe jongen als je de brommer eerst lopend krijgt
|
|
oderint dum metuant |
|
Neonlampje |
6-11-2003 9:54 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda power!
Is het niet zo dat als je aan een kant van je zuiger 2 gaten maakt dat hij in onbalans is en de zuiger gaat kantelen???????????
valt wel mee, zolang je maar niet de ene kant van de zuiger korter maakt dan de andere, dan raakt hij zn steun kwijt..
verder speelt natuurlijk de rest ook mee, je poorten moeten niet xtreem breed worden enzo, bal bal bla
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
6-11-2003 21:15 |
Posts: 8499 |
die gaten in je zuiger hebben geen nut voor harder lopen enzo.. zijn alleen nuttig om je small-end te koelen
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Rudy |
6-11-2003 21:29 |
|
Hans F |
6-11-2003 21:31 |
Posts: 4326 |
dood punt komt (meestal) door vergroten inlaat, btw. hoe hard had je dan verwacht dat je ging met een imi50 + homoet?
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
6-11-2003 21:32 |
|
MWvdK |
6-11-2003 21:41 |
Posts: 2247 |
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
6-11-2003 21:42 |
Posts: 10676 |
zeker weten van wel
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
-jaZper- |
6-11-2003 21:45 |
Posts: 3841 |
nou ik heb vanmiddag eens ff gekeken naar die uitlaat en die was wel erg klein, ik heb hem 1,5mm naar boven verplaatst en 2 mm breder gemaakt.
het gevolg: het dode punt is weg en hij trekt nu door tot de 12.500 en trekt ook ietsjes harder. ik ga morgen ff een poortmap maken en dan scan ik die in op school en dan is hij tegen 4 uur online.
en die 2 gaaten in de zuiger hebben weldegelijk invloed op je snelhei, als de zuiger naar beneden gaat dan stroomt de benziene/luch door die gaten via je cilinder naar de boostpoort toe met als gevolg dat je een extra spoelpoort hebt en ja het zal wel iets beter koelen.
|
|
groene motoren gaan harder |
|
NSR RULEZZ |
6-11-2003 22:54 |
Posts: 4934 |
uuh vanuit je carter via de gaten in je zuiger richting je membraam en dan ineens 180 graden de andere kant op richtng je boostpoort
uuh... ow
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
-jaZper- |
6-11-2003 23:00 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ
uuh vanuit je carter via de gaten in je zuiger richting je membraam en dan ineens 180 graden de andere kant op richtng je boostpoort
uuh... ow
tja ik weet ook niet precies hoe het zit maargoed 'het werkt'' hij rijd 90 en dat is goed
|
|
groene motoren gaan harder |
|