Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 50cc imi tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 912 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13135 - 50cc imi tunen
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mr200r 6-11-2003 2:54 Print reply
Posts: 5122
Ik vind dat je het best goed doet voor de eerste
alleen zou ik meer info willen hebben voordat
je het verkloot.
 
mr200r
bart de scootergek 6-11-2003 8:10 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

[...]


dan had je beter eurokit kunnen halen volgens mij


hoezo dan oscar? ben afgelopen zondag naar Guus van Driel geweest en zijn mb gezien en dat ding reed wel aardig met 50 immi. het was ook maar voor ff, aangezien met 50 ori heel erg aan het verslijten was. maar ik had geen zin om een topic te openen met welke 50 cilinder is het beste op je mb.
 
Honda RC-33
Honda power! 6-11-2003 9:22 Print reply

Posts: 133
Is het niet zo dat als je aan een kant van je zuiger 2 gaten maakt dat hij in onbalans is en de zuiger gaat kantelen???????????

 
Ralf 6-11-2003 9:22 Print reply

Posts: 9073
Neu.
 
Kampersjaak 6-11-2003 9:27 Print reply

Posts: 12285
zo worden zuigers ook verkocht

kijk maar naar meteor zuiger die heeft dat ook

als je zuiger wil kantelen in de cilinder ben je knappe jongen als je de brommer eerst lopend krijgt
 
oderint dum metuant
Neonlampje 6-11-2003 9:54 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda power!

Is het niet zo dat als je aan een kant van je zuiger 2 gaten maakt dat hij in onbalans is en de zuiger gaat kantelen???????????


valt wel mee, zolang je maar niet de ene kant van de zuiger korter maakt dan de andere, dan raakt hij zn steun kwijt..

verder speelt natuurlijk de rest ook mee, je poorten moeten niet xtreem breed worden enzo, bal bal bla
 
Hier_ben_ik - Administrator 6-11-2003 21:15 Print reply

Posts: 8499
die gaten in je zuiger hebben geen nut voor harder lopen enzo.. zijn alleen nuttig om je small-end te koelen
 
Members zijn vervelend :-|
Rudy 6-11-2003 21:29 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik

die gaten in je zuiger hebben geen nut voor harder lopen enzo.. zijn alleen nuttig om je small-end te koelen

zei ik laatst ook al tegen hem @ de bus van school maar dat wou die niet geloven , verder zei dat dat ie 15k draaide mja...... ik zeg nix
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Hans F 6-11-2003 21:31 Print reply
Posts: 4326
dood punt komt (meestal) door vergroten inlaat, btw. hoe hard had je dan verwacht dat je ging met een imi50 + homoet?
 
Hier_ben_ik - Administrator 6-11-2003 21:32 Print reply

Posts: 8499
ik ken wel een 50imi die 85 loopt (digi), heb ik zelf aan zitten kutten, is bijzonder goed gelukt vind ik, heb nix uitgerekend ofzo.. gewoon dremel gepakt en wat zitten klooten.. (zo van "ohh, dit kan wel weg... en dit ziet er ook wel leuk uit zo", cilindertje is toch van mn broertje dus kon ik wel wat proberen aangezien het (iig mij) nix uitmaaktt of hij mislukte of niet..

maar het was dus best goed gelukt vond ik hehe..
 
Members zijn vervelend :-|
MWvdK 6-11-2003 21:41 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik

ik ken wel een 50imi die 85 loopt (digi), heb ik zelf aan zitten kutten, is bijzonder goed gelukt vind ik, heb nix uitgerekend ofzo.. gewoon dremel gepakt en wat zitten klooten.. (zo van "ohh, dit kan wel weg... en dit ziet er ook wel leuk uit zo", cilindertje is toch van mn broertje dus kon ik wel wat proberen aangezien het (iig mij) nix uitmaaktt of hij mislukte of niet..

maar het was dus best goed gelukt vond ik hehe..


jah... ga binnenkort ook weer es beginnen met een 50cctje voor mt... maare zo'n ander uitlaatje, scheelt dat een boel dan?
 
Tsxdude AKU MicheL 6-11-2003 21:42 Print reply

Posts: 10676
zeker weten van wel

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
-jaZper- 6-11-2003 21:45 Print reply

Posts: 3841
nou ik heb vanmiddag eens ff gekeken naar die uitlaat en die was wel erg klein, ik heb hem 1,5mm naar boven verplaatst en 2 mm breder gemaakt.
het gevolg: het dode punt is weg en hij trekt nu door tot de 12.500 en trekt ook ietsjes harder. ik ga morgen ff een poortmap maken en dan scan ik die in op school en dan is hij tegen 4 uur online.
en die 2 gaaten in de zuiger hebben weldegelijk invloed op je snelhei, als de zuiger naar beneden gaat dan stroomt de benziene/luch door die gaten via je cilinder naar de boostpoort toe met als gevolg dat je een extra spoelpoort hebt en ja het zal wel iets beter koelen.
 
groene motoren gaan harder
NSR RULEZZ 6-11-2003 22:54 Print reply

Posts: 4934
uuh vanuit je carter via de gaten in je zuiger richting je membraam en dan ineens 180 graden de andere kant op richtng je boostpoort

uuh... ow
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
-jaZper- 6-11-2003 23:00 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

uuh vanuit je carter via de gaten in je zuiger richting je membraam en dan ineens 180 graden de andere kant op richtng je boostpoort

uuh... ow

tja ik weet ook niet precies hoe het zit maargoed 'het werkt'' hij rijd 90 en dat is goed
 
groene motoren gaan harder

Dit topic is 3761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved