Ik heb voor 15 euro een 2 frames met achter brug en voor vorken ezo geregelt en nou ben een automaat frame van een peugeot px aan het opknappen en verbouwen. Ik heb al een aantal dingen voor. Ik heb al een upside down voorvork. Voor de rest is hij nog niet compleet. Ik heb geen blok en hij is wel gemaakt voor waterkoeling. Er komt een watergekoelt nsr blok in. En het mooiste van alles is dat ik er een grote schijf voor ga zetten en er komt schijfrem achter(heb ik ook de onderdelen al voor). Er komt ook een tank van een mtx-sh op als dat past. Wat vinden jullie van dit project????
en heeft iemand tips over de soort veldgen kleur e.d uitlaat cilinder noem maar op. alvast bedankt.
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Ik heb voor 15 euro een 2 frames met achter brug en voor vorken ezo geregelt en nou ben een automaat frame van een peugeot px aan het opknappen en verbouwen. Ik heb al een aantal dingen voor. Ik heb al een upside down voorvork. Voor de rest is hij nog niet compleet. Ik heb geen blok en hij is wel gemaakt voor waterkoeling. Er komt een watergekoelt nsr blok in. En het mooiste van alles is dat ik er een grote schijf voor ga zetten en er komt schijfrem achter(heb ik ook de onderdelen al voor). Er komt ook een tank van een mtx-sh op als dat past. Wat vinden jullie van dit project????
en heeft iemand tips over de soort veldgen kleur e.d uitlaat cilinder noem maar op. alvast bedankt.
waarom gebruik je eigenlijk niet de kappen en zadel enzo die bij dit brommerke hoort? Zijn volgens mij niet echt lelijk ofwel?
Ik wel wel de dingen die bij het frame horen gebruiken alleen er is een nadeel en dat is dat er een grote deuk in de tank zit en hij is helemaal vol met roest. zadel e d hou ik wel gewoon.
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
als het die is van op de foto is het dan niet moeilijk te realiseren daardat het tandwiel rechtes zit(rechts als je op de brommer zit of erachter staat h