Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 4-takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 909 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13086 - 4-takt
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr. 4-takt 3-11-2003 22:46 Print reply
Posts: 277
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

[...]


Maar dan heb je wss ook het vliegwiel aangepast enzo...Daar zijn die CB's nogal op begrensd.


Toen ik dat ding kocht issie eerst van een maat van me geweest. Maar in Duitsland hebben ze die vliegwielbegrenzer al eruit gehaald, is gewoon een ontstekingsverlater. Is m??stal al gedaan als je zo'n ding daar vandaan haalt. Als die er nog in zit loopt ie zo'n 40, als je die begrenzer eruit haalt zo'n 55 ? 60
 
-Zeroed in- 3-11-2003 23:02 Print reply

Posts: 3255
er bestaat ook 2takt diesel...
geloof dat daar ook nog brommers van gemaakt zijn maar weeknie zeker.

 
Mol! 3-11-2003 23:05 Print reply
Posts: 1594
Moet me Aprilia RedRose maar es voorzien van 4tact blok, komt daar eindelijk es een knap passend geluid uit... Dan maar ff een Honda Novio/Amigo blokkie scharrelen
 
Markos 3-11-2003 23:41 Print reply

Posts: 5048
SS50 blok ofzo...
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Neonlampje 3-11-2003 23:49 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

SS50 blok ofzo...
die zijn bruut snel te maken!!
vriend van me had dr zo eentje.. in elke versnelling op achterwiel ik snapte er niets van!!!
 
mcdronkz 3-11-2003 23:52 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mol!

Moet me Aprilia RedRose maar es voorzien van 4tact blok, komt daar eindelijk es een knap passend geluid uit... Dan maar ff een Honda Novio/Amigo blokkie scharrelen


Het zal me benieuwen

enne trouwens:

http://www.andrevanvelsen.nl/kymco/filly.html jazeker, enige nadeel is dat het een scooter is maarja :P
 
Markos 3-11-2003 23:55 Print reply

Posts: 5048
Ik zou wel een Honda Magna willen (50cc dan he) of anders de Jincheng JC50Q-8 (Knight), dat is de replica van de magna. Magna kost als het goed is iets van 6000 eurie (d8 ik) en de Knight rond de 2200.. is nogal een verschil dus..
maarja, het geld er neit voor

Dit bericht is ge-edit door Markos op 3-11-2003 23:55
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
mcdronkz 4-11-2003 0:03 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

Ik zou wel een Honda Magna willen (50cc dan he) of anders de Jincheng JC50Q-8 (Knight), dat is de replica van de magna. Magna kost als het goed is iets van 6000 eurie (d8 ik) en de Knight rond de 2200.. is nogal een verschil dus..
maarja, het geld er neit voor

Dit bericht is ge-edit door Markos op 3-11-2003 23:55


Hier nog een leuke site voor je: http://www.xs4all.nl/~digmusic/knight.html vooral dat ding van hemzelf is lachen
 
Baasbas 4-11-2003 0:45 Print reply
Posts: 2176
ik vind die Knight/Magna echt om te kotsen.. net als die Aprilia gevallen.. echt extreem lelijk

ik ga dan nog liever fietsen dan dat ik daarop zou stappen

100x liever een zb
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Markos 4-11-2003 8:23 Print reply

Posts: 5048
iedereen zijn eigen smaak... ik vind ze super
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
KaWaReZ 4-11-2003 8:48 Print reply

Posts: 20582
of een classic/red rose... (en evt magna)
maar asjeblieft niet zon gerecycled colablikje...

krij nog liever puch (no offence... )
dan dattik daarop gezien wil worde..
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Markos 4-11-2003 15:36 Print reply

Posts: 5048
nou als die jincheng deze keer wel goed blijkt te lopen, en niet rechtstreeks van coca cola afkomt, zou ik het niet erg vinden omdat ding te rijden, graag zelfs (trouwens ook als ie van coca cola afkomt, als het toch gratis is )
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Xanthi84 4-11-2003 16:51 Print reply
Posts: 994
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

Ik zou wel een Honda Magna willen (50cc dan he) of anders de Jincheng JC50Q-8 (Knight), dat is de replica van de magna. Magna kost als het goed is iets van 6000 eurie (d8 ik) en de Knight rond de 2200.. is nogal een verschil dus..
maarja, het geld er neit voor

Dit bericht is ge-edit door Markos op 3-11-2003 23:55


KOOP NOOIIT GEEN JINCHENG, da is waardeloos, bucht, schroot,

men 2 maten hebben alle2 zo'n dax van jincheng...

is het normaal dat je carb in 2breekt,
je kader al 2 keer moet gelast worden in de fabriek,
electriciteit( achterlicht, knippers,voorlicht) altijd kapot gaat,
kickstarter in 2 stampt,
kettingen er zoals nix afvliegen???

dit allemaal op 1 jaar tijd, en NIEUW GEKOCHT BIJ DE BROMMERBOER!!!!!

en geloof me, deze brommers worde onderhouden, en altijd binnengedaan voor onderhoud enz...

is gewoon schroot.


Dit bericht is ge-edit door Xanthi84 op 4-11-2003 16:51
 
Coza_Noztra 4-11-2003 17:34 Print reply
Posts: 257
De meeste honda 4takts worden nog nieuw gemaakt, zo ook de Ape (variant van de CB50, alleen dan 5 bak, elektronische ontsteking, etc.), de SS/CD/C/Dax50 enzo. Allemaal door Honda zelf, maar wordt hier niet geimporteerd.

Er is wel een winkel in Rouveen die die spullen nieuw heeft, maar daar betaal je een godsvermogen voor (~4000 euro.)

Ik heb zelf trouwens ook een CB50, origineel alleen 16mm dream carb, en ori twv, loopt toch 70 ofzo.. Maakt iets van 12000rpm in de lagere versnellingen.
 
If you kiss too much ass, you will choke in the shit
Icanus 4-11-2003 18:13 Print reply
Posts: 525
Jinchenn is echt BUCHT

hier ook ne maat me ne singa, ding is constant kapot , is bijna in twee geroest
helft van de electrische shit werkt niemeer
 

Dit topic is 8928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved