pepijn |
2-11-2003 23:00 |
Posts: 1287 |
pepijn zegt: framenummer is van automaat dus verzekeren als automaat (is waarscheinlijk nog goedkoper ook)
|
|
|
|
superior mt7 |
2-11-2003 23:03 |
Posts: 2675 |
je krijgt alles verzekert
|
|
V8 |
|
jeroen |
2-11-2003 23:03 |
Posts: 15066 |
Verzekeren als automaat..maar denk dat je wel gezeik krijgt van politie als zeje aanhouden.
|
|
|
|
brutus |
2-11-2003 23:17 |
Posts: 7934 |
lijkt me wel grappig op de roller in ze 1. zegt die agent mooie brom maar hij gaat maar 20
die agent zo HUH k*t brom gaat maar 20 dus geen boete gaat me supsidie voor de maand
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Hannes |
2-11-2003 23:18 |
Posts: 4530 |
Ja, je verzekerd via het framenr dus als automaat. Maar ja als ze je dan aanhouden zouden ze weleens moeilijk kunnen gaan doen.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Mr Pain |
2-11-2003 23:25 |
Posts: 4966 |
daar mag je niet eens op rijden, je mag een brommer niet verbouwen of opvoeren, het moet zo als een geholmogeerde model ofzo blijven uhh ja zoiets in iedergeval
maar goed ik zou daar niks van aantrekken, en verzekeren als oldtimer dat is nog goedkopen
|
|
|
|
Markos |
3-11-2003 11:14 |
Posts: 5048 |
ik zou anders gewoon ff een verzekernigsbedrijf bellen of meerdere, en dan zeggen van, ik heb een automaat brommertje met een ander blok eronder, maar dat hij wel begrensd is enzo. Kijken wat ze dan zeggen.(en eventueel een andere naam noemen als je later toch bij die verzekeraar wil verzekeren )
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
User 927 |
3-11-2003 16:44 |
Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
ik zou anders gewoon ff een verzekernigsbedrijf bellen of meerdere, en dan zeggen van, ik heb een automaat brommertje met een ander blok eronder, maar dat hij wel begrensd is enzo. Kijken wat ze dan zeggen.(en eventueel een andere naam noemen als je later toch bij die verzekeraar wil verzekeren)
Die zeggen toch dat je em als versneller moet verzekeren want ut is een versneller technisch gezien...
|
|
|
|
Rik |
3-11-2003 16:48 |
Posts: 3464 |
hoe wou je een nsr blok op scoot doen? vsnaar-ketting blokachter-blokmidden en je kappen? wou je daar gaten uit zagen en je voet door een gat steken?
of issut geen scooter maar een brommertje?
greetz
Rik.
|
|
|
|
Markos |
3-11-2003 16:50 |
Posts: 5048 |
zo ziet ie er uit:
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
brutus |
3-11-2003 17:40 |
Posts: 7934 |
hij ziet er in elk geval zo uit. qwa frame ik heb er dan een cross motor achter brug en een goude up side down voorverk in gezet.
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
KaWaReZ |
3-11-2003 17:40 |
Posts: 20582 |
da ziet eruit as n schakel man
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
evolver86 |
3-11-2003 17:47 |
Posts: 168 |
mag niet, is officieel ook niet te verzekeren (brommer voldoet niet meer an typegoedleuring) en is deshalve niet gehomologeerd...
kan je echt serieuze problemen mee krijgen!
|
|
|
|
brutus |
3-11-2003 17:52 |
Posts: 7934 |
wat is gehomologeerd???
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Neonlampje |
3-11-2003 17:58 |
Posts: 14825 |
homologie, is voor bepaalde race klasses (SOBW b.v) zodat je met dezelfde setup aan de start verschijnt zegmaar zit wel veel verschil in qua tuning, maar in ieder geval dat iedereen zelfde kansen heeft.. en men wint door voornamenlijk iets goed onder de knie te hebben, en niet door grote geldschieters
|
|
|
|