Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wat voor blok?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 814 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13068 - Wat voor blok?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AR50 3-11-2003 16:34 Print reply
Posts: 307
pakkingen en onderdelen kan zo wat iedere dealer voor je bestellen kon laatst nog een compleet cb750 blok krijgen met carbs en cdi ontsteking ipv contactpuntjes
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
Rik 3-11-2003 16:36 Print reply

Posts: 3464
offtopic: ik wil ook autocadden. waar hebbie dat geleerd? :P ik snap er nix van
 
Luc 3-11-2003 16:54 Print reply

Posts: 3590
van mezelf geleerd


maar iig, was dat een K7 blok?
Ik moet er nl nog wel carburateurs van zien te krijgen...

edit; rik, in de bib kun je schijnbaar ook zo'n boek over Autocad halen

Dit bericht is ge-edit door Luc op 3-11-2003 16:54
 
mr200r 3-11-2003 17:48 Print reply
Posts: 5122
Een yamaha xj600 blok goed -goedkoop-makkelijk
in onder houd loopt net zo goed en er zijn veel meer onderdelen van ook 70 pk.
Of gooi er een zabel700 tweetakt onder.
 
mr200r
Luc 3-11-2003 17:58 Print reply

Posts: 3590
En waar tover ik die zomaar vandaan?

ik ga morgen eens wat motorslopen afbellen hier in de buurt, maar ik denk dat dat flink geld gaat kosten...:(
 
Rick 3-11-2003 17:59 Print reply

Posts: 3788
kheb nog een CR500 2takt blok leggen
alleen aantrappen wordt lastig , wel +- 70 pk en heel veel koppel
 
Ride like your ass is on fire!!!
Luc 3-11-2003 18:04 Print reply

Posts: 3590
hehe, als ik et dan moet aantrappen; moet ik helemaal boven op dat ding klimmen

en dat zal vast veel revisatie werk worden, om de zoveel km telkesander zuiger derin enzo...
 
sjakov 3-11-2003 18:11 Print reply
Posts: 131
maar wel gunstige pk/kg verhouding
 
ts80x is in tha house
SkaBla [Pim] 3-11-2003 18:52 Print reply

Posts: 4659
Nou je het er over hebt he, ik was gisteren bij de Rally sprints in Hengelo, en daar aren 2 van die wagentjes die jij ook wilt bouwen.

Maar die hadden andere motoren:
- 1tje met 1,6 liter Toyota motor @ 250 PK
- 1tje met 2,0 liter Toyota motor @ 310 PK

karretjes wogen 500 kg, en gingen HARD!!!!
niet te geloven echt waar, die met 1,6 liter motor had zelfs 4 wiel aandrijving, echt super ding, gingen ze beiden sprinten tegen een 400 pk Porsche GT4! En Qua snelheid en optrekken zat er gewoon GEEN verschil in! Echt machtig mooi hoe snel die dingen waren, en die porsche ook hoor! Die was ook loeisnel, maar echt, aan 70 pk heb je al zat joh! als je nog langer wilt leven!
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Luc 3-11-2003 19:34 Print reply

Posts: 3590
die van mij wordt ook 4 wiel aangedreven

maar iig, ik koop denk ik gewoon carburateurs voor die 750, en dan maar hopen, dat er niks aan dat blok kapot gaat, en dat ie het trekt, maar zou 67 PK nou wel genoeg zijn?
 
mr200r 3-11-2003 19:38 Print reply
Posts: 5122
xj-blok ik denk dat iedere motosloop er wel een heeft.
Zabel-heli-motors geldermalsen.
 
mr200r

Dit topic is 1180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved