ik heb dus ff me vliegwiel eraf gehaalt want die wou ik vervroegen blijkt opeeens me hele onsteking vol met bagger te zitten! ik heb hem schoongespoelt met water en me vliegwiel en grondplaat alles enzo ff met petroleum ben echt lang mee bezig geweest want er zat echt veel bagger op ook op die contacten enzo.
ZOu dit een oorzaak kunnen zijn dat ik erg grote sproeiers in me carb moet doen? daar heb ik namelijk last van.
wat zijn de andere gevolgen van een vieze ontsteking?(me mtx reed wel gewoon)
(hij ligt nu ff te drogen(electra) dus ik ga hem volgende week weer rijden)
ik heb dus ff me vliegwiel eraf gehaalt want die wou ik vervroegen blijkt opeeens me hele onsteking vol met bagger te zitten! ik heb hem schoongespoelt met water en me vliegwiel en grondplaat alles enzo ff met petroleum ben echt lang mee bezig geweest want er zat echt veel bagger op ook op die contacten enzo.
ZOu dit een oorzaak kunnen zijn dat ik erg grote sproeiers in me carb moet doen? daar heb ik namelijk last van.
wat zijn de andere gevolgen van een vieze ontsteking?(me mtx reed wel gewoon)
(hij ligt nu ff te drogen(electra) dus ik ga hem volgende week weer rijden)
gevolgen is evt slechte vonk, ik zou eerder naar de oorzaak kijken, lekke krukaskeering. DAt kan wel verklaren dat je hem niet afgestelt krijgt.
gevolgen is evt slechte vonk, ik zou eerder naar de oorzaak kijken, lekke krukaskeering. DAt kan wel verklaren dat je hem niet afgestelt krijgt.
ik krijg hem wel afgestelt maarmet asociaal grote sproeiers om me 50 standaard had ik een 180 sproeier en me gasnaald op het hoogst! ik ben nu bezig met me 70 zeta daar heb ik nu een zelf uitgeboorde 2mm sproeier opzitten! En ik had meer het idee dat het modder was wat erinzat dus misschien heeft de vorige eigennaar zonder kapje gereden!
wat voor kleur was die bagger? probeer de keerring daar bij je krukas te vervange, is waarschijnlijk lek. want dan trekt ie valse lucht en heeft ie dus grote sproeiers nodig. is bijna geen werk om die keerring tewisselen.
hoe trek je die keering er precies uit dan???
kost geen drol of wel? moet toch nog koppelingscarter kiopen bij bromzaak dus! maar volgensmij wasie niet vies van olie maar het was wel volop vette meuk heb echt vbeel petroleum moeten gerbuiken!
mocht je dadelijk geen ontsteking hebben dan zijn het denk ik je contactpuntjes want nadat ik mijn brom iets te uitvoerig had gewassen waren mijn contactpuntjes eraan...
mocht je dadelijk geen ontsteking hebben dan zijn het denk ik je contactpuntjes want nadat ik mijn brom iets te uitvoerig had gewassen waren mijn contactpuntjes eraan...