Hij is nu volledig standaard (alleen ring uit de uitlaat) en hij rijdt ong. 70 .
En hij trekt voor geen meter , dus ik zou hem graag wat sneller willen, nu was men vraag : wanneer ik Yasuni cross uitlaat koop , zou het dan mogelijk zijn om de carb ook te vergroten ? nu een Mikuni VM18SS , is dit een 16 of 18 mm , ik d8 altijd dat er op rmx'en een 16 mm zat, of verschilt dit van land tot land? (geg. van 50cc motorcycles) , zou een zwaarde carb in combinatie met een goeie uitlaat betere prestaties leveren ? (70cc mag niet van de oudjes ) of heeft er iemand suggesties om hem sneller te maken , maar het moet een 50cc blijven . groeten Macabre
ja valt wel mee, met wat voor vertanding rijd je nu macabre ? ik reed met 11-52 oid , 16mm carbu, opengewerkte filter bak, standaard onbegrensde uitlaat, en iets bijgewerkte uitlaatpoort 75-80 zoiets, en trok wel redelijk, voor een 50cc
vanachter 52 tanden , vanvoor nog niet gekeken , maar zen 6de versnelling trekt hij niet , dus met snelle uitlaat zal hij die ws wel trekken , hoop ik toch
Tot welke carb. grootte mag ik gaan op een 50cc ? ik woon in Belgi? ,en goede brommerwinkels zijn hier echt zeldzaam , maar op 50cc.nl staat voor een rmx alleen een Mikuni 21mm , wat volgens mij wel wat te groot is , mss een passende 18mm zoeken? of eerst gewoon proberen met grotere sproeier ? maakt het veel verschil , volledig nieuwe grotere carb of alleen grotere sproeier ? Men pa zegt dat wanneer we een grotere carb steken dat alles beter in verhouding blijft , klopt dit?