Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Liever MT of liever MTX?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13041 - Liever MT of liever MTX?
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pol de MT5 Crosser 5-11-2003 17:43 Print reply

Posts: 2892
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crosser [Corn?]

[...]


Ik heb al eens garantie aan hem gevraagd,maar die geeft hij niet zei die,ik zei waarom dan niet?
"Nou,ik heb gewoon zulk goed spul dat ik geen garantie hoef te geven zeidie"
Ik: "Nou dan heb je toch ook nix te verliezen" en daar antoorde hij toen niet op

Maare zou ik het kunnen merken dat er iets van schaafsel in het blok zit door een testrit te maken?

Dit bericht is ge-edit door Crosser [Corn?] op 5-11-2003 17:41
]


Ik wou eerst ook iets kopen maar ik wist niet zeker of het goed werkte....hij zei van wel maar ik geloofde het niet zo ik zeg als hij het niet werkt kom ik hem terug brengen.......


maare als er iets in het blok zit hoor je dat ja. Ik ben wel bij hem geweest en ik had toen een keer al zijn brommers gereden en het klonk wel heel netjes enzo. en liep zeker door.... als er veel vuil in zit hoor je gewoon dat het niet netjes klinkt. Geratel enzovoort

Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 5-11-2003 17:44
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Blukaap 5-11-2003 17:52 Print reply

Posts: 10006
Marcel z'n MB liep ook vrij goed volgens mij, je had die cilinder etc moeten zien .
 
Bastila is lief
Pistonpen Paultje 5-11-2003 18:33 Print reply

Posts: 8678
Whehe, je moet gewoon zeggen, En deze brommer is gegarandeert goed? (valt niet op)

En als er dan iets mee is...Hij zei dat het gegarandeert goed was
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-11-2003 18:33 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Whehe, je moet gewoon zeggen, En deze brommer is gegarandeert goed? (valt niet op)

En als er dan iets mee is...Hij zei dat het gegarandeert goed was



kom je terug ... lacht hij je vol in ?t gezicht uit .. althans dat zou ik doen
 
nobody fuck with us!!
luuk_smits 5-11-2003 19:11 Print reply
Posts: 1073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: luuk_smits

ik had ook een vette brom bij hem zien staan
mtx ot helemaal orgineel alleen 110cc malossie rest was orgineel met 6-bak vraagprijs 425

maar jullie raden dus aan ding niet te kopen bij hem


kan iemand hier aub ff een antwoord op geven vind ding egt mooi alleen wel duur? valt e rnog te onderhandelen met die gast?
 
Blorn 5-11-2003 19:14 Print reply

Posts: 13825
Ik zou er wel ff naar kijken of het een NL goedgekeurd frame is.
 
luuk_smits 5-11-2003 19:21 Print reply
Posts: 1073
wie corne of ik?

voor mij maakt dat in ieder geval niks uit want ik ben nog maar 15 en ding is voor de cross


edit, ik had ut dus over deze:







Dit bericht is ge-edit door luuk_smits op 5-11-2003 19:27
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-11-2003 22:25 Print reply

Posts: 7007
onderhandelen moet kunnen, en je moet gewoon beetje kijken of hij in orde is


als het toch voor de cross is boeit 80frame natuurlijk ook niet

en als er al 110 op zit hoef je alleen nog 24/26, powerfilter en compleet snelle uitlaat erop te pleuren
 
nobody fuck with us!!
Daniel_84 5-11-2003 23:04 Print reply

Posts: 1127
Even een beetje offtpic. Maar bij mij op stage zit een man die ook altijd honda reed en ermee racete. Ik vroeg em waarom hij altijd MT reed en niet MTX. Hij zei dat een mt veel sneller te maken is, dat heeft met het constructie van t blok te maken zei die. Ikzelf zou niet weten waarom maar weten jullie ermeer ovre.

Oh ja ik zou MT pakken. Veel mooier te maken.
 
Joscross 5-11-2003 23:05 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Even een beetje offtpic. Maar bij mij op stage zit een man die ook altijd honda reed en ermee racete. Ik vroeg em waarom hij altijd MT reed en niet MTX. Hij zei dat een mt veel sneller te maken is, dat heeft met het constructie van t blok te maken zei die. Ikzelf zou niet weten waarom maar weten jullie ermeer ovre.

Oh ja ik zou MT pakken. Veel mooier te maken.

Ik heb ook iets gehoord dat mtx'en trager gaan
de sh's dan
 
Pistonpen Paultje 5-11-2003 23:12 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Even een beetje offtpic. Maar bij mij op stage zit een man die ook altijd honda reed en ermee racete. Ik vroeg em waarom hij altijd MT reed en niet MTX. Hij zei dat een mt veel sneller te maken is, dat heeft met het constructie van t blok te maken zei die. Ikzelf zou niet weten waarom maar weten jullie ermeer ovre.

Oh ja ik zou MT pakken. Veel mooier te maken.


MT's zijn lichter, en goedkoper, denk dat dat voorop staat daarzo
 
luuk_smits 6-11-2003 17:08 Print reply
Posts: 1073
jah maar alsof dat veel scheelt (voor de race natuurlijk wel) en geld denk dat een echte racer daar niet zo veel omgeeft)als hij sponsors heeft enzow)

en motorisch is alles hetzelfde

allen mtx heeft (vind ik) betere vering van mt monoschok en dikkere voorvork

mar heb ding alweer uit me hoofd gezet en ga naar iemand anders ofzow want als dat waar is wat jullie zeggu dan hoefk um niet want voor 425 euro wilk tog wel een goede brom hebbu
 
Pistonpen Paultje 6-11-2003 17:13 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: luuk_smits

jah maar alsof dat veel scheelt (voor de race natuurlijk wel) en geld denk dat een echte racer daar niet zo veel omgeeft)als hij sponsors heeft enzow)

en motorisch is alles hetzelfde

allen mtx heeft (vind ik) betere vering van mt monoschok en dikkere voorvork

mar heb ding alweer uit me hoofd gezet en ga naar iemand anders ofzow want als dat waar is wat jullie zeggu dan hoefk um niet want voor 425 euro wilk tog wel een goede brom hebbu


Nou, gewicht, daar doen ze veel voor! geloof me...

Prijs misschien niet, dat klopt...Maar we hebben het dan over MT en MTX-sh he...daarvan is het blok niet het zelfde
 
Crosser [Corn 6-11-2003 17:14 Print reply
Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

[...]
]


Ik wou eerst ook iets kopen maar ik wist niet zeker of het goed werkte....hij zei van wel maar ik geloofde het niet zo ik zeg als hij het niet werkt kom ik hem terug brengen.......


maare als er iets in het blok zit hoor je dat ja. Ik ben wel bij hem geweest en ik had toen een keer al zijn brommers gereden en het klonk wel heel netjes enzo. en liep zeker door.... als er veel vuil in zit hoor je gewoon dat het niet netjes klinkt. Geratel enzovoort

Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 5-11-2003 17:44


Dus volgens jouw zijn ze weer wel gewoon goed,enne als je daar soms iets gekocht hebt,loopt dat nog steeds zo goed of niej?
Ik moet namelijk wel kwaliteit hebben.

Quote:
Marcel z'n MB liep ook vrij goed volgens mij, je had die cilinder etc moeten zien


Was het zo erg dan?? Meer details misschien?


Quote:
Ik zou er wel ff naar kijken of het een NL goedgekeurd frame is.



Ik ben es een beetje gaan rondvragen hier en een maat van me broer heeft nog een MTX-sh frame liggen dat ik kan kopen,en ik kan hem dus gewoon legaal maken als ik wil,dus dat is nu ook geen probleem meer

 
luuk_smits 6-11-2003 17:15 Print reply
Posts: 1073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

[...]


Nou, gewicht, daar doen ze veel voor! geloof me...

Prijs misschien niet, dat klopt...Maar we hebben het dan over MT en MTX-sh he...daarvan is het blok niet het zelfde


oooooooeeeeeeeeeeepppppppppppsssssss ik had ut nog over mtx-ot
 

Dit topic is 5038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved