Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Liever MT of liever MTX?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13041 - Liever MT of liever MTX?
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5057 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 1-11-2003 19:57 Print reply

Posts: 8678
Ok. maar zie liever MTX dan TSX. Wil niet zeggen dat ik nooit een TSX ga kopen, maar ik ben gewoon echt honda man.

Oohja, MT of MTX? Simpel, MTX, is 100x beter. MTX-sh heeft wel wat meer kappen enzo, maar dat moet je er voor over hebben. MTX oud model is gewoon een MT met stevig frame, voorvork en achterbrug. (en sommige vinden hem minder mooi)

MTX!!
 
mr200r 1-11-2003 23:12 Print reply
Posts: 5122
MTX is veel steviger maar als je sterrewielen
en andere acares wil kun je beter mt pakken.
Een orginele duitse maakt niet uit wat voor
blok met ronde koplamp zijn mooi.
Wil je een stevige mtx.
 
mr200r
jackmasterTZR 1-11-2003 23:14 Print reply

Posts: 3062
mtx is mooier. lijkt toch weer net iets meer op een crossmotor dan een mt
 
Bullet 1-11-2003 23:14 Print reply

Posts: 12150
ik zou eerder voor een mt gaan, die kun meer custum make!
 
**My BungHole Will Speak Now**
Neonlampje 1-11-2003 23:15 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

ik zou eerder voor een mt gaan, die kun meer custum make!
mtxen kun je juist meer customizen.. alleen doet niemand het.. en laten hem in de meeste lelijke poep kleuren ooit!!
 
Pistonpen Paultje 1-11-2003 23:20 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
mtxen kun je juist meer customizen.. alleen doet niemand het.. en laten hem in de meeste lelijke poep kleuren ooit!!


Woow! zeg dat niet, mijn volgende MTX'ie word anders aardig verbouwt (ook MTX o.t.)

Maar wat voor ingevingen heb jij?

Ik ben tot nu toe bij nais voorkap(SF), velgen zwart (2x 18, SM)achterkap(geheel met onderkant) van SH. Gebruik van alluminium op luchtfilterbox enzo (zitten gaten in). Schijf voor lijkt me ook wel wat, alleen heb geen zin om er bruut voor te gaan verbouwen. Nouja, vast nog wel wat, maargoed...
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-11-2003 0:27 Print reply

Posts: 7007
ik zou ook zeggen MTX, en dan vooral SH

die kun je LC maken en bovendien hebben die sowieso een beter blok, ik vind daar fijner aan te sleutelen, keerringen zitten beter drin enzo

en SH vinnik ook blitser, monoshock, tankkapjes etc.
 
nobody fuck with us!!
Jop 2-11-2003 0:55 Print reply
Posts: 1290
Kortom, mtx-sh roeleert,.. kopen? mijn broer (Tynn-MTX-sh) heeft 'm te koop staan kijk maar in sales
 
Cabrinha 2-11-2003 1:12 Print reply

Posts: 1729
ik heb een mtx o.t gehad, ik heb nu een rs, ik heb er echt spijt van dat ik die mtx verkocht heb.....zijn zulke goede dingen.
alles is stevig, blok, frame, vering etc.
ik heb erg tevreden erover, en zal denk ooit wel weer een mtx kopen.
tsx is wat minder dan de mtx, mtx is wat groffer.

 
Blukaap 2-11-2003 1:59 Print reply

Posts: 10006
MTX(-SH) voelt een stuk stijver dan een TSX eigenlijk.
TSX voelt wat uhm, jah, uhm, gedempt ofzo.

Maar MT-MTX: MTX, MT's zijn gewoon kleine lichte zwabberdingen ivm MTX.
 
Bastila is lief
-Zeroed in- 2-11-2003 12:00 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
mtxen kun je juist meer customizen.. alleen doet niemand het.. en laten hem in de meeste lelijke poep kleuren ooit!!


inderdaad, ik heb maar 1 gecustomizde mtx gezien, en dat is die zwart-witte met MK van derbi...

voor de rest zijn alle mtx'en kwa originaliteit uiterlijk gewoon POEP (daarmee bedoel ik niet dat ze allemaal lelijk zijn btw).
 
Icanus 2-11-2003 13:42 Print reply
Posts: 525
mtx, gewoon voor de monoshock
als je zoiets gaat bouwen op mt is het altijd minder stevig...
 
Marco Brouwer 2-11-2003 13:53 Print reply

Posts: 126
In principe is een mt beter als een mtx-sh. Ik heb ook eerst een mtx-sh gehad en daarna een mt. De mtx rijd wel fijner en veert beter maar een mtx-sh heeft een veel slechter blok. De carterhelften zijn minder stevig dus zodra je hem gaat opvoeren net als ik had gedaan krijg je problemen met je blok. Daar staan die mtx-sh's om bekend. Hier zijn twee oplossingen voor.
Of je koopt een 80cc blok met 6bak. Dit zijn wel stevige blokken en je hebt meteen een snel blok.
Of je koopt een mtx oud type. Deze hebben een mt blok dat wel goed is en goed is op te voeren.
Ik zou de voorkeur geven aan een mtx oud type. Die dingen kan je ook heel bruut maken.
 
Pistonpen Paultje 2-11-2003 13:56 Print reply

Posts: 8678
Hmmz...dat van dat blok heb ik nog nooit gehoord....

Maargoed, ik vind SH in het algemeen ook wat fragiel.
 
Crosser [Corn 2-11-2003 14:09 Print reply
Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marco Brouwer

In principe is een mt beter als een mtx-sh. Ik heb ook eerst een mtx-sh gehad en daarna een mt. De mtx rijd wel fijner en veert beter maar een mtx-sh heeft een veel slechter blok. De carterhelften zijn minder stevig dus zodra je hem gaat opvoeren net als ik had gedaan krijg je problemen met je blok. Daar staan die mtx-sh's om bekend. Hier zijn twee oplossingen voor.
Of je koopt een 80cc blok met 6bak. Dit zijn wel stevige blokken en je hebt meteen een snel blok.
Of je koopt een mtx oud type. Deze hebben een mt blok dat wel goed is en goed is op te voeren.
Ik zou de voorkeur geven aan een mtx oud type. Die dingen kan je ook heel bruut maken.


Das dan geen probleem,heb namelijk toch een 80cc blok besteld.

Quote:
Maargoed, ik vind SH in het algemeen ook wat fragiel.



En bedoel je dan het blok of het frame e.d.?


Dit bericht is ge-edit door Crosser [Corn?] op 2-11-2003 14:15
 

Dit topic is 5057 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved