Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - R.I.P. Honda NSR50 ca1995 - 18/08/2001

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1287 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1304 - R.I.P. Honda NSR50 ca1995 - 18/08/...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 20-8-01?23:20 Print reply
Posts: 2803
Echt jammer van je nsrretje van je, maar bij snelheden van 80+ en dan ook nog inhalen ga ik nooit achterom kijken, dat doe ik alleen als ik op een lange rechte weg rij, want met zo'n snelheid veranderen de dingen voor je toch iets te snel als je achterom zit te kijke!

Quote:
Ik had vanmiddag iets soort gelijks met 2 man op een tsx met een km of 70 per uur met alleen een achterrem en opeens auto uit een zijstraatje en toen maar vol in z'n 1 gegooid


Tsss, ten eerste ga je niet met alleen een achterremmetje rijden !!!
Want aan een achterrem heb je echt niets !! helemaal niet met 2 man!!!
ten 2e: waarom denkt iedereen dat als je n'm in z'n 1 zet dat hij dan beter remt ofzo ? dat slaat echt nergens op:
-je molt je bok ermee
-je remt er juist slomer door omdat je eerst 4 keer op het pookje moet trappen om um in z'n 1 te zetten!!
-je kan beter gewoon met het pedaal remmen, daar is het toch voor!!!!

 
Junkie XR 20-8-01?23:32 Print reply

Posts: 5753
Nu moet ik wel zeggen dat je met 2 personen juist meer hebt aan je achterrem, aangezien je meer wieldruk hebt kun je harder remmen, en ook aangezien er meer druk op het achterwiel drukt. Maar goed, hoe meer gewicht, hoe harder je ook weer moet remmen. Dus echt veel hou je ook weer niet over.

Jochem had ook ooit zoiets, we reden zo naar zijn huis toe en da's een fietspad waar ik precies op mijn top kan komen, en ik ree zo, rem zo, en ga het hoekie om. Jochem had dus alleen een achterrem, rijd zo, remt zo, slipt zo het hoekie om, glijd zo op het gras en stopt precies met een 180 graden draai. Daar had ie opzich best mazzel mee, want hij ging bijna op z'n bek, z'n brommer lag net niet op de grond.
 
Zeta-boy 20-8-01?23:41 Print reply

Posts: 2066
Gecondoleerd *10 minuten stilte*
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
NSRenne 20-8-01?23:32 Print reply
Posts: 103
Heb nog even gekeken. Ik kon niet veel zien want twas al goe donker.

Op eerste zicht

-alle (ja, alle) kappen naar de kloten. gescheurd, gebarsten, gebroken (snik)
-Tank ingedeukt op de plaats waar je ballen zitten. (I've got superballs dude!)
-Voorvork lijkt wel geplooid.
-the usuall gezeik, remhendels geplooid, stuurrubbers geschaafd
-dit doet echt wel pijn om zien; m'n dashboard aan de linkerkant staatt nu 10cm hoger, van de klop.
-Mijn voorspatbord, helemaal eigenhands geschilderd met penseeltje REPSOL YPF + logo + michelinmannetjes aan gruzelementen. Ik heb misschien 15 uur bezig gezeten aan dat spatbord.

:a

Dat was het zo op het eerste zicht. Waarschijnlijk is er nog meer aan, maar ja, dat kon ik niet op eerste zicht zien.
Mechanisch weet ik het allemaal niet. Dat zal ik later op de week wel zien. Als ik nog een fotorolletje vond maak ik zeker pics van de autopsie :a

Oja, de BMW z'n rechterlicht was weg, en kleine bluts eromheen, net boven de gardeboue.



Driving Honda can have serious consequences.
:a
 
----------------
speedymark 21-8-01?00:13 Print reply
Posts: 605
bijna hetzelfde als mij, ik reed door rood en der kwam een vette mercedes van links, ook een stom wijf die eigenlijk al een bril nodig had, ik had me linker bovenbeen gebroken, ik rij nu wel weer maar niet meer 70cc, kheb nu een ietsie getunede 50 std die ruim 80 loopt en daar ben ik blij mee, loopt geweldig dus je hoeft niet helemaal stoppen met brommer rijden, je moet het gewoon wat gematigder doen en oplettender rijden, ik dacht eerst ook dat ik zou stoppen met brommer rijden maar ik kiste het te erg... krijg jij ook nog wel
 
GUMMEN RULEZZZZZ
NSRenne 21-8-01?00:29 Print reply
Posts: 103
je moet toch al echt GEEN hersens in je schedel hebben om door het rode licht te rijden. in zo'n geval; geen medelijden. Je moet het lot niet tarten :(
 
----------------
speedymark 21-8-01?09:30 Print reply
Posts: 605
tsja.... als het licht altijd op groen springt als je aan komt rijden door die dingen in de weg, er rijdt zelden een auto en je rijdt er 2x per dag langs dan ga je er al gauw een gewoonte van maken he niet goed weet ik en ik stop nu ook voor elk rood licht, en achterom kijken is ook niet zo slim want dan kan je niet meer voor je zien je moet je spiegels er ook op zetten
 
GUMMEN RULEZZZZZ
Sven the man 21-8-01?12:55 Print reply
Posts: 456
gecondoleerd en beterschap :a
Quote:
Originally posted by: NSRenne?

je moet toch al echt GEEN hersens in je schedel hebben om door het rode licht te rijden. in zo'n geval; geen medelijden. Je moet het lot niet tarten :(
Heej Dan, waar ken ik da toch van
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
B3AST 21-8-01?18:03 Print reply
Posts: 2469
heui das echt flink kloten :p

mensen safety first.. draag altijd een helm, en houdt je altijd aan de verkeersregels.. (behalve die van de maximum snelheid )
 
- insane in the brain -
verwijderd 21-8-01?18:54 Print reply
Posts: 4082
ik ben een keer langs een flits auto gereden met 130-140, ik dacht, oeps
 
MB50TUNED 21-8-01?19:10 Print reply
Posts: 1054
Dat is zwaar kut voor je :(

Ik heb het ook weleens gehad, het is niet altijd te voorkomen :( Ook al rij je defensief en alleen hard waar het kan.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 952 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved