Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - achterbrug MTX-SH?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13016 - achterbrug MTX-SH?
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 31-10-2003 9:39 Print reply

Posts: 20582
wat is normaal ??
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Ralf 31-10-2003 9:41 Print reply

Posts: 9073
Benjamin reed met 80 over een drempel oid, met NSR, toen krak (BM2k3 btw)

Hannes heeft paar weken met M6 boutje rondgereden, het is wel heel gebleven, maar veilig
 
Luc 31-10-2003 9:45 Print reply

Posts: 3590
Dat bedoel ik dus maar

origineel zitten er bij MTX-sh ook M10 bouten in de veer enzo, dus is wel aanteraden..
 
vinnie 31-10-2003 10:32 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Benjamin reed met 80 over een drempel oid, met NSR, toen krak (BM2k3 btw)

Hannes heeft paar weken met M6 boutje rondgereden, het is wel heel gebleven, maar veilig
ja was grappig, kwam ie terug rijde op ze tank zittend iedereen zo van: huh, wat doet hij nou...
maarja je moet ook niet met 80 stug blijve zitte over een drempel...

Dit bericht is ge-edit door vinnie op 31-10-2003 10:35
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Blukaap 31-10-2003 17:15 Print reply

Posts: 10006
Bij een NSR zit de veer bovenaan met M8 vast, verder in het pro-link systeem nog 2 keer volgens mij.
En dan nog 2x M10.

Denk dat dat ding van Benjamin al een beetje beschadigd was (of hij heeft er echt teveel mee gecrosst ).
 
Bastila is lief
Hier_ben_ik - Administrator 31-10-2003 20:29 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Bij een NSR zit de veer bovenaan met M8 vast, verder in het pro-link systeem nog 2 keer volgens mij.
En dan nog 2x M10.

Denk dat dat ding van Benjamin al een beetje beschadigd was (of hij heeft er echt teveel mee gecrosst ).


bij benjamin was die bout er gewoon half uitgedraaid ofzo
 
Members zijn vervelend :-|
MichiMess 10-5-2004 22:16 Print reply

Posts: 1348
WAHOE!! het is eindelijk gelukt!!!
monoshok op mt5..
eerst stond hij veel te slap!
nu issie okeyz!





pics:
http://djmess.yapf.net/mono2

Dit bericht is ge-edit door MichiMess op 10-5-2004 22:22
 
bartos 11-5-2004 9:30 Print reply

Posts: 1372
Heeft ook wel ff geduurd
 
brutus 11-5-2004 9:32 Print reply

Posts: 7934
het is ook vooral belangrijk dat je goede bouten neemt en geen 4.8 bijvoorbeeld maar 8.8
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Ja Weh nou 11-5-2004 9:37 Print reply

Posts: 2242
valt hij met monoshock ook laag te maken? want ik zie alleen maar mb/mt die hoog zijn met monoshock. Opzich heb ik niks tegen hoog, maar mijn mt wil ik laag houden ivm vermogen en wegligging.
 
HTS Autotechniek
Ralf 11-5-2004 9:38 Print reply

Posts: 9073
Kortere veer nemen of onder grotere hoek monteren..
 
kpotappel86 11-5-2004 9:42 Print reply

Posts: 2679
vrined van mij die heb zon vierkante chrome brug er klopt het dat daar geen 38 cm veren op pasen...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
MichiMess 11-5-2004 10:37 Print reply

Posts: 1348
ja, er bestaan gewoon kortere veren..
ik heb lekker een lange genomen..
en ik moet je zeggen, de wegligging is wel okey hoor!
 
rasta man 11-5-2004 10:47 Print reply

Posts: 3612
dat dign veert echt SUPER als je eerst op dat ding zat dan was het maar klein stukkie naar benee lijkt wel maar nu!! echt gewoon te goed. bijna net zo als de tsx. alleen die mt staat hoog!!! ik ben 1.90 en kom net met me tene op de grond als ik helemaal vooran zit
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK

Dit topic is 2309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved