heyy alemaal ik heb ff een vraagje ik heb een Aprilia AF1 futura ben bezig met een metrakit projeckt nou heb ik vandaag eindelijk me metrakit CDI binnegekregen die kan meer toeren aan maar nou ondekte ik dat me ontsteking ook gaar is dus nou wil ik een race ontsteking erin gaan zetten bijvoorbeeld HPI binnenrotor ik ga morgen ff kijken of een ontseking van een AM6 blok erin passend te maken is zo ja dan kan ik een race ontseking nemen die voor een RS50 nemen maar nou komt me vraag heeft iemand ervaring of weet iemand welke race ontsteking er ine en RV4 blok past en waar die ontsteking te koop is ? ik hoop dat julie me vraag kunnen beantwoorden
heb namelijk slechte verhalen gehoort over HPI dat ze niet zo lang mee gaan enzo maar een ontsteking van een AM6 past er echt niet op ook al slijp ik een stuk van em carter weg
nou ik heb vandaag gekeken bij een am6 blok en die ontsteking is precies hetzelfde dus nou ga ik sparen voor een MVT ontsteking (250 euro) ene en metrakit pro race uitlaat (370 euro) bij elkaar 620 euro dat is even flink werken dus en die metrakit CDI probeer ik terug te sturen heb er namelijk nu helemaal niks aan maare dit jaar dus geen metrakit brommer op de NH meeting hier baal ik onwijs van nou probeer ik de zundapp KS80 van me oom te lenen moet ik nog ff aan hem vragen anders word het een Yamaha Neo`s echt kut is dit
nou ik heb vandaag gekeken bij een am6 blok en die ontsteking is precies hetzelfde dus nou ga ik sparen voor een MVT ontsteking (250 euro) ene en metrakit pro race uitlaat (370 euro) bij elkaar 620 euro dat is even flink werken dus en die metrakit CDI probeer ik terug te sturen heb er namelijk nu helemaal niks aan maare dit jaar dus geen metrakit brommer op de NH meeting hier baal ik onwijs van nou probeer ik de zundapp KS80 van me oom te lenen moet ik nog ff aan hem vragen anders word het een Yamaha Neo`s echt kut is dit
die metra kit Pro Race uitlaat is een overkill op jouw standaard metra kit cilinder!
cgc is een buiten rotor zonder curve. kan beter hpi passend maken. hpi is een bekende pk knaller onder scooters.
en pro race pijp begint pas power te geven als jouwn cil overtoeren gaat maken. en btw pro race pijp heeft een apparten ophanging. als je een dure uitlaat koopt ga je niet sneller zoek gewoon een bij passende pijp bij cil. btw metrakit gewoon spul is erg traag.
het is een metrakit pro race 50cc cilinder die ik ook nog eens stage 3 heb laten tunen bij WSB in voorburg maar je hebt ook een gewone metrakit en die kost 171 euro zou die beter zijn de cilinder heeft wel enorm veel power powerband is ook onwijs lang dus ja die metrakit pro race uitlaat raden jullie me niet aan ? de tunign zaken raden hem wel aan wat moet ik nou doen ?
het is een metrakit pro race 50cc cilinder die ik ook nog eens stage 3 heb laten tunen bij WSB in voorburg maar je hebt ook een gewone metrakit en die kost 171 euro zou die beter zijn de cilinder heeft wel enorm veel power powerband is ook onwijs lang dus ja die metrakit pro race uitlaat raden jullie me niet aan ? de tunign zaken raden hem wel aan wat moet ik nou doen ?
volgens mij ben je dan afgezet, want der bestaat geen pro race voor RV4
die gasten die hem getund hebben zeiden dat het een metrakit pro race was dus tja daar geloof ik maar in hij staat idd als de naam metrakit cilinder bij 50cc genoemt maar het is toch echt een prorace kan het je laten zien staat op de doos
lijkt erop dat je genaait bent
en dan nog, is die prorace pijp meer voor de 70 prorace.
(en voor het geld dat je ervoor neerlegt kan je toch veel beter een opmaat uitlaat kopen? )