KaWaReZ |
30-10-2003 23:22 |
Posts: 20582 |
ohkee..
mss dak n keer wat aan me poorte ga sjoele
mjah.. krij nu dik 70..
en hier in Den Haag isset wel zo handig assie nie snel gaat
maar vroeg me gewoon af (omdattik sinds vandaag me toereteller eindelijk erop heb zitte.. AANGESLOTEN)
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
boostah |
31-10-2003 0:13 |
Posts: 308 |
10k toeren lijkt me wel weinig
een vriend van me heeft er een die 11.5k haalt maar wel een smalle powerband
maar met men honda mtx50-r hall ik volledig ori (snell luchtslangen en onbegrenst) 12.5k
|
|
|
|
Coza_Noztra |
31-10-2003 0:24 |
Posts: 257 |
De sproeier bezetting van een 4takt carb is ander. Een 4takt heeft in het algemeen een kleinere hoofd en stationair sproeier. Als je er een 2takt sproeier bezetting in zet moet het wel gewoon werken..
|
|
If you kiss too much ass, you will choke in the shit |
|
bart de schakelgek |
31-10-2003 8:38 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boostah
10k toeren lijkt me wel weinig
een vriend van me heeft er een die 11.5k haalt maar wel een smalle powerband
maar met men honda mtx50-r hall ik volledig ori (snell luchtslangen en onbegrenst) 12.5k
honda heeft kleinere slag ---> meer toeren
kawa heeft grotere slag ---> minder toeren, meer koppel
|
|
Limburger |
|
Hans F |
31-10-2003 10:19 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Heeft 4 takt geen ander type mengbuis nodig?
klopt, bij een 2 takt komt het mengsel er ook vaak 2 keer langs, en bij een viertakt niet. (komt door membraan ipv. kleppen)
|
|
|
|
valentijn |
31-10-2003 18:03 |
Posts: 74 |
bart: ik vind het toch vreemd dat jij een 110cc autisa hebt, mijn diamter is namelijk dezelfde als die van jouw en de slg is ook op elk blok hetzelfde dus moeten wel evenveel cc's hebben!
Ik heb ook wel ens gehoord dat je voor een echte 110cc autisa je Kawa blok iets te klein is en moet worden uitgevreesd! Staat het wel op de cilinder?
Met welke uitlaat ga jij trouwens rijden??
En hoe maak je een spruitstuk, is namelijk erg balebgrijk dat je dat heel goed doet!
|
|
Geen brommer heeft meer soul dan een KAWA AR! |
|
bart de schakelgek |
31-10-2003 18:07 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: valentijn
bart: ik vind het toch vreemd dat jij een 110cc autisa hebt, mijn diamter is namelijk dezelfde als die van jouw en de slg is ook op elk blok hetzelfde dus moeten wel evenveel cc's hebben!
Ik heb ook wel ens gehoord dat je voor een echte 110cc autisa je Kawa blok iets te klein is en moet worden uitgevreesd! Staat het wel op de cilinder?
Met welke uitlaat ga jij trouwens rijden??
En hoe maak je een spruitstuk, is namelijk erg balebgrijk dat je dat heel goed doet!
er stond al in vorige post dat ik een 93cc heb , diameter is 53
cilinder paste meteen zonder problemen
er staat autisa op mijn cilinder, en made in spain, is net zoals bij honda: de 110cc malossi of zo, in werkelijkheid ook maar 93 of 98 weet ik veel cc, word gewoon 110 genoemd
uitlaat: lude-build-and-calculated, spruitstuk heb ik vaker met succes gemaakt, heb ik ervaring mee
|
|
Limburger |
|
Pingu |
31-10-2003 18:53 |
Posts: 1842 |
Heeft lude jou pijp gelast?? Home-made dus? Pics dan of issie nog niet af? dat vermoed ik
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
KaWaReZ |
31-10-2003 18:55 |
Posts: 20582 |
hmm
kdenk dak ook wa bij lude ga bestelle
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
bart de schakelgek |
31-10-2003 18:57 |
Posts: 5987 |
we hadden mooi deal
motor spuiten<--->ar50 tunen
dus als je bij hem uitlaatje besteld is het 500 euro of zo
nee weet ik niet, moet je bij hem zijn
pingu, hij is nog niet af, als ik hem over maandje of zoiets hoop ik terug heb doe ik grafieken, filmpjes fotos alles posten
|
|
Limburger |
|
gonzales |
2-11-2003 21:38 |
Posts: 1319 |
ik ben echt benieuwdt
|
|
burn your rubber not your soul |
|
bart de schakelgek |
3-11-2003 5:37 |
Posts: 5987 |
dat geloof ik wel jah alleen jammer dat anthony jouw kawa heeft geknepen
anders was ik ff naar bels gekomen, ff "opmeten"
|
|
Limburger |
|
Pingu |
3-11-2003 11:31 |
Posts: 1842 |
aan lude: welke richtlijnen/formules heb je gebruikt? Blair?
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Ralf |
3-11-2003 12:47 |
Posts: 9073 |
Ja.
|
|
|
|
PlaceR |
3-11-2003 13:52 |
Posts: 1588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
overkill is een algemene term...
komt zegmaar van kill, als je dan iemand overkillt, is hij al dood maar verspil je er toch moeite aan
dat betekent het ook in dit geval, een te grote carb heeft teveel potentie zegmaar voor de setup... snapst?
dus een te grote carb is hetzelfde als een uitgelebberd gat neuke. ook geen nut
|
|
|
|