Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carberateur 2takt<-->4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 862 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13008 - carberateur 2takt<-->4takt
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3493 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik_N 30-10-2003 20:18 Print reply

Posts: 5360
Volgens mij gewoon 110

Of doen ze bij kawa ook van die grappen?
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
valentijn 30-10-2003 22:26 Print reply
Posts: 74
bart: Ik heb ook een diamter van 53mm en de slag is bij jouw blok en bij die van mij niet anders denk ik

Ik heb nu de ori uitlaat en een kompleet nieuw gedraaide kop (nieuwe verbrandingskamer ingedraait, squishrand goedgezet, viton ring erin e.d.) De verbrandings kamer is zo gevormd dat hij heel snel door alee versnellingen heen trekt (crosser achtig)
Ik heb nu een 28mm Keihin rondschuif en een
kei mooi zelfgemaakt stalen spruitstuk!
Als je wilt weten hoe je dit het besten kan doen moet je me ff inboxen. Voor de rest zit er nog allemaal leuk spul bij maar ik ga mijn hele setup niet vertellen!

Ik denk dus echt dat die carb te groot is, en zeker omdat het een vlakschuif is! Heb jij je blok trouwens uitgefreesd voor die cilinder?
 
Geen brommer heeft meer soul dan een KAWA AR!
bart de schakelgek 30-10-2003 22:30 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: valentijn

bart: Ik heb ook een diamter van 53mm en de slag is bij jouw blok en bij die van mij niet anders denk ik

Ik heb nu de ori uitlaat en een kompleet nieuw gedraaide kop (nieuwe verbrandingskamer ingedraait, squishrand goedgezet, viton ring erin e.d.) De verbrandings kamer is zo gevormd dat hij heel snel door alee versnellingen heen trekt (crosser achtig)
Ik heb nu een 28mm Keihin rondschuif en een
kei mooi zelfgemaakt stalen spruitstuk!
Als je wilt weten hoe je dit het besten kan doen moet je me ff inboxen. Voor de rest zit er nog allemaal leuk spul bij maar ik ga mijn hele setup niet vertellen!

Ik denk dus echt dat die carb te groot is, en zeker omdat het een vlakschuif is! Heb jij je blok trouwens uitgefreesd voor die cilinder?


dat laatste: nee hoezo?

en heb jij ook de autisa dan? want de 100cc van 50cc.nl is als het goed is iets kleiner dan een autisa,
verder ben ik nog steeds heel benieuwd naar je uitlaat en als de mijne af is, waar je een keer op een meeting komt wil wel ff vergelijken
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

Volgens mij gewoon 110

Of doen ze bij kawa ook van die grappen?


zelfde irritante grappen jahwohl

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 30-10-2003 22:30
 
Limburger
gonzales 30-10-2003 22:55 Print reply

Posts: 1319
cillinder komt van mij . heb ook ooit met getunde 110cc gereden . geloof me 32mm is geen overkill . je zou zelfs gaan denken aan een 34mm want ik had 28mm en had problemen om hem tijdje op hoge toeren te laten draaien. met 32mm had ik daar geen probleem mee. kofiebruine bougi perfect veturi. eum HOOG verbruik maar spreek je nog wel over 2 en viertaktcarbs op msn bart
 
burn your rubber not your soul
bart de schakelgek 30-10-2003 23:01 Print reply

Posts: 5987
heej gertjan, zit jij hier onder andere naam niet gemerkt,

gertjan heeft ook ar met 110 autisa, rijd dus met 32, ik ben begonnen met mijn ar project om hem voorbij te gaan

maar misschien heeft het iets te maken met de grote slag van ar50? en jah hoog verbruik jah

gertjan zijn ar verbruikte 1 op 8, als die van niet meer verbruikt lude, dan doe je het fout
 
Limburger
Pistonpen Paultje 30-10-2003 23:05 Print reply

Posts: 8678
Pfff...wat heb jij toch met verbruik man, die SH liep 1 op 12 bij jou ofzo, bij mij haalde ik op vakantie 1:24 en tijdens normale ritten 1:20 ofzo

 
bart de schakelgek 30-10-2003 23:07 Print reply

Posts: 5987
bij de ar is het gewoon de bedoeling dat ie zoveel verbruikt, anders ben ik niet tevree

hoe het bij die mtxsh zit, hele goede vraag
ach jah, die mb verbruikt weinig dus zeur niet
 
Limburger
KaWaReZ 30-10-2003 23:08 Print reply

Posts: 20582
en ik maar denke dattik de enige was meteen AR

(damn.. motte n keertje n AR-meeting gaan houwe ofos )

btw.. hou je 50cc... verbruiktie 1 op 30 ofso .. asset niet zuiniger is
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
bart de schakelgek 30-10-2003 23:09 Print reply

Posts: 5987
nogmaals: verbruik boeit mij niet, word toch geen dagbrommertje

dit is btw mijn 3e ar50, geloof me je bent niet de enigste met een ar, ik had vorig jaar toen ik net op dit forum kwam er al een
 
Limburger
Pistonpen Paultje 30-10-2003 23:12 Print reply

Posts: 8678
Jaja, schone maschienekes heure! (wel aardig prijzig, maargoed, je hebt wel iets speciaals)

 
KaWaReZ 30-10-2003 23:13 Print reply

Posts: 20582
jah ok...

maar toen ik em net had wissik nog nix van dit forum.. en hadder nog nooit 1tje zien rijden..

(kmot egt naar zon meeting )

btw... weet jij dan hoe ik de mijne bove de 8k toere uit ken krijge ??
(14/14mm, 100keihin, 55cc (2de overmaat) homoet, powerband tusse 5.5/7k, twv 14/40.
heb liever geen gekloot aan mn twv.. want ik trek al bijna op mn achterwiel weg :s
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
bart de schakelgek 30-10-2003 23:14 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Jaja, schone maschienekes heure! (wel aardig prijzig, maargoed, je hebt wel iets speciaals)



prijzig?? helemaal niet? mijn 1e ar heb ik voor 180 compleet gekocht, en mijn 2e voor 125 en deze ook voor 125, nu het tunewerk en meer dingen, de 3e gaat totaal iets van 500 euro kosten, vind ik wel meevallen mijn mhrx zit ik momenteel op 2500 is duurder dus
 
Limburger
bart de schakelgek 30-10-2003 23:16 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ

jah ok...

maar toen ik em net had wissik nog nix van dit forum.. en hadder nog nooit 1tje zien rijden..

(kmot egt naar zon meeting )

btw... weet jij dan hoe ik de mijne bove de 8k toere uit ken krijge ??
(14/14mm, 100keihin, 55cc (2de overmaat) homoet, powerband tusse 5.5/7k, twv 14/40.
heb liever geen gekloot aan mn twv.. want ik trek al bijna op mn achterwiel weg :s


krijg je hem niet over 8k? wazig, ik haalde met mijn vorige 2 makkelijk de 10 a 11k, die belg gonzales haalt 13k uit zijn ar, en ik had ooit zelfde setup als jij nu
 
Limburger
KaWaReZ 30-10-2003 23:17 Print reply

Posts: 20582
heb je gekloot met uitlaatpoorten van cil oid??

(in zn vrij ken die makkie 10k hale.. wel angstaanjagende herrie )

maar gewoon zelfs in zn 1 volgas.. net bove de 8k...

(kleinere sproeier misschien?? )

kwor zaterdag jarig.. krijg ik een dremel van mn ouders... kennik ff me uitlaatpoort bijwerke ast kan
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
bart de schakelgek 30-10-2003 23:20 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ

heb je gekloot met uitlaatpoorten van cil oid??

(in zn vrij ken die makkie 10k hale.. wel angstaanjagende herrie )

maar gewoon zelfs in zn 1 volgas.. net bove de 8k...

(kleinere sproeier misschien?? )

kwor zaterdag jarig.. krijg ik een dremel van mn ouders... kennik ff me uitlaatpoort bijwerke ast kan


doe het wel als je weet wat je doet, dus reken wat uit graag

en nee, cilinder was nog ori, ik weet het niet, kon ie al toen hem kocht, en gewoon van de 1e tot aan de de 6e versnelling kon ie tot aan de 10k (in de 6 rechtop net 9k en liggend en na lang stuk rijden dan toch eindelijk de 10k) hier heb ik 80-85 mee gehaald
 
Limburger

Dit topic is 3493 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved