Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - troubles

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 713 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1300 - troubles
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 20-8-01?18:42 Print topicpost

Posts: 7387
ja, ik heb als m'n cilinder/blok koud is, dus koude start maakt, heeft ie echt super veel kracht en rijd ie ook erg goed, maar zodra hij echt warm wordt dan valt alle power weg,

is dit gewoon een afstellings probleem? of ligt het ook aan de cilinder?

ik had net trouwens toen ik hem uit zetten en daarna weer starte, was mijn uitlaat aan het fluiten, echt hard aan het fluiten
 
He?

Woeter 20-8-01?19:22 Print reply

Posts: 2832
Volgens mij hebben veel brommers daar last van, kweet niet waarom maar ik heb dat ook met veel brommers al meegemaakt, maar als het heel erg is dan moet je ff een kleinere sproeier proberen en ff eerst naar je bougie kijken
 
Woeter 20-8-01?19:22 Print reply

Posts: 2832
Volgens mij hebben veel brommers daar last van, kweet niet waarom maar ik heb dat ook met veel brommers al meegemaakt, maar als het heel erg is dan moet je ff een kleinere sproeier proberen en ff eerst naar je bougie kijken
 
Nick - Administrator 20-8-01?19:24 Print reply

Posts: 4967
Als je brommer koud is heeft ie altijd een HEEL klein beetje meer vermogen. Denk maar aan rijden met koud weer. De lucht is dan kouder en dan past er meer in je cilinder blabla, dus ga je harder.

Maareh... als daarna (bijna) alle power wegvalt, is er toch iets niet goed
ik denk dat je koppakking gaat lekken ofzo bij warme temperaturen? Zoiets zal wel voor het probleem zorgen denk ik...
 
barry 20-8-01?21:00 Print reply

Posts: 7387
het is al weer opgelost, dat fluiten was ontstekings probleem, dat is al goed, en dat de power weg viel is ook al weer opgelost, dat was gewoon een afstellingsprobleem
 
He?
70malossi 20-8-01?21:08 Print reply
Posts: 4176
niet alleen door de kouwe lucht,alle onderdlen zijn nog niet uitgezet waardoor er miner vrijving is.
vooral de koppeling
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Nick - Administrator 20-8-01?21:31 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: barry?

dat was gewoon een afstellingsprobleem

Wat dan precies? Is wel handig om te weten voor als je het zelf een keer tegenkomt...
 
barry 20-8-01?22:10 Print reply

Posts: 7387
sproeier, stationair scroef, lucht schroef, lucht filter

zo duidelijk nick?
 
He?
Nick - Administrator 20-8-01?22:12 Print reply

Posts: 4967
Hahaha ja zo kan ik er ook vanaf komen.
Wat was er mis met je brommer?
Oh, de onsteking, de benzinetoevoer, en de compressie.

Nee ff serieus barry: wat was er nou precies mis?
 
barry 20-8-01?22:39 Print reply

Posts: 7387
dat gefluit was de ontsteking, die stond niet goed, toen was meteen de power ook een stuk beter. maar met de power had ik nog wat problemen, ik heb dus zitten pielen met de sproeier, grotere sproeier er in, want hij kreeg nl te veel lucht dacht ik, en dat klopte toen ik een grotere sproeier er in deed. maar hij kreeg nog wat te veel lucht, dus de luchtfilter wat aangepast en lucht schroef


nou duidelijker kan volgens mij niet, of wel?
 
He?
Nick - Administrator 20-8-01?22:49 Print reply

Posts: 4967
Hehe nee inderdaad
Tnx voor je uitleg.
 

Dit topic is 501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved