met een magneet pennetje
kan je wel proberen maar de vraag is of je er alles mee uit krijgt
wasbezine weekt alles los er komt als het goed is ook wat zwartere benzine er uit en met lucht blaas je er nog een na voor de zekerheid
je kan het wel uit eklaar halen, maar dan haal je je alleen maar VEEEEEEL meer werk op de hals.. gewoon zoals hierboven al gezegd, goed uitspoelen en daarna ecventueel nog ff met de compressor erdoor..
dus eig t blok gwoon in mekaar houden en met was benzine doorspoelen?
en daarna met de compressor
hoe ken k t met de compressor doen dan ? k ken tog aleen via de bovernkant me blok in dan blaas k t er tog niet uit of wel??
als je het blok eraf hebt dan giet je de benzine eruit
en met een kompressor blaas je het er wel uit
staat genoeg druk achter.
suc6
edit= blok gewoon in me kaar houden voor de duidelijkheid
Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 30-10-2003 12:49
dat is waar maar dan kun je je blok ook wel ergens anders mee naartoe nemen en daar uitspuiten
je hebt toch wel ideeen
maar ik heb ook niet gezgt dat hij er 1 moet hebben.
ik heb er ook geen 1
maar ik red me prima
wij hebbe een hele grote compressor dus dat komt best uit
Maar nu een andere vraag over me krukas..
k ken me drijfstang van buiten het blok stukkie bewegen...
dat ken altijd wel beetje maar k weet niet als dit 'normaal' is..
k heb een filmpie
je kunt ook wat wcpapier of iets door je krukasholte halen en daarmee alle rommel eruit halen
heb net het filmpje over je drijfstang bekeken.. als het alleen zijwaardse speling is is het niet erg, als je je drijfstang ook horizontaal kunt bewegen wel, dan is je big-end gaar nl.
Het ligt er maar aan wat voor een soort stukjes ijzer...als het echt gruis is het gewoon het beste om je blok open te maken......anders als het aleen die naaden zijn met een magneet pennetje of zo?