bart de scootergek |
4-11-2003 16:32 |
Posts: 8916 |
je hebt toch contactpuntjes? die kun je zeker wel vervroegen, gewoon opnieuw afstellen maar dan net iets vroeger als je het normaal doet.
|
|
Honda RC-33 |
|
Teunmenator |
4-11-2003 16:47 |
Posts: 2524 |
is al vaker het een het ander overgeweest contactpuntjes niet kun je niet vervroegen en daarbij heb ik al zo'n 6 bougietjes gehad hielp nix...
|
|
|
|
bart de scootergek |
4-11-2003 16:50 |
Posts: 8916 |
bij mijn tomos wel, dt moet ook altijd apart zijn he
|
|
Honda RC-33 |
|
Teunmenator |
4-11-2003 21:54 |
Posts: 2524 |
Idd ik vin ze mooier dan honda dan bijv honda mt en mb(misschien gevaarlik omdat te zeggen om dit forum hehe).
Maar het is tenminste bij mij wel een hoop geklooi (al heeft een vriend van me nog nooit iets gehad ermee) en daarbij heb je geen cdi dus begrenzer valt tegen
|
|
|
|
Olaf |
5-11-2003 12:13 |
Posts: 473 |
om dat vliegwiel eraf te halen moet je ff een vliegwieltrekker bestellen, heb ik ook gedaan, maar dat is wel onwaarschijnlijk hoor dat die daar lek is.
Dan moet ie ook trouwens lekken als ie stilstaat.
|
|
|
|
Olaf |
5-11-2003 12:16 |
Posts: 473 |
hbe je er trouwens wel is aangedacht dat het mischien aan je uitlaat ligt dat die verstopt is.
Of hij krijgt bijvoorbeeld te weinig benzine, dus iets met je tank/benzineslang/vlotter.
het is namelijk wel een heel gedoe om je keerringen te gaan bekijken, had ik ook een keer gedaan en toen bleek dat het heel ergens anders vandaan kwam...
|
|
|
|
Teunmenator |
5-11-2003 16:00 |
Posts: 2524 |
Nee voorgenoemde is het niet
ik heb het nou openliggen en ik kan dus niet gewoon mijn koppelingshuis eraf halen ik denk dat dat nodig is tenminste ik neem aan dat ik de pakking moet hebben die om het tandwiel zit ongeveer recht onder de zuiger tegen een groot tandwiel??? Daarbij zie ik nix aan de pakking maargoed...
Kan iemand me aub snel verder helpen want het ligt allemaal open en zo kan ik nix doen..
Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 5-11-2003 16:02
|
|
|
|
Teunmenator |
5-11-2003 16:14 |
Posts: 2524 |
Nou heb ik niet gebeld met de brommerboer en die zegt dat mijn koppelingshuis open is opzich wel vervelend en hij wist het ook niet cker klopt het wat hij zei?
|
|
|
|
bart de scootergek |
5-11-2003 16:18 |
Posts: 8916 |
je hoeft je koppelingshuis er niet af te halen om je rechterkering erin te doen, wel het krukastandwiel. moet je een schroeven draaier tussen het koppelingshuis en krukastandwiel doen en dan kun je hem eraf draaien. dat wat die brommerboer zegt snap ik niet, je eerste verhaaltje moest ik 3 keer lezen.
|
|
Honda RC-33 |
|
Teunmenator |
5-11-2003 16:19 |
Posts: 2524 |
ga ik da proberen ik neem aan dat die schroevendraaier is zodat ie niet meedraaid (en strax kan ik hem gewoon weer helemaal vastdraaien??) bedankt en ga ik proberen
gr.
|
|
|
|
bart de scootergek |
5-11-2003 16:22 |
Posts: 8916 |
schroevendraaier is om de krukas te blokkeren ja, kering moet je eruit halen door er 2 parkertjes in te draaien endaar aan te trekken. gewoon een nieuwe erin doen en dan kijken hoe het gaat.
|
|
Honda RC-33 |
|
Teunmenator |
5-11-2003 16:42 |
Posts: 2524 |
hoe wil je je krukas er mee blokkeren ik neem aan op die plek tussen de 2tandwielen ik hou dit niet tegen met een schroeven draaien en met een doek kan ik hem ook een eind krijgen en dat je veel kracht al moet zetten maar die zit er op een gegeven moment helemaal tussen en dan durf ik niet verder te duwen of kan dat gewoon???
Ik kan wel de schroevendraaier er bovenopzetten nu maar ik zet echt veel kracht en dan gaat ie niet los. Ik weet niet of het draad is wat andersom zit ofzow maar het luktgewoon niet daarbij zie ik al een beschadeging aan een tandje en dat lijkt me vooral niet de bedoeling
|
|
|
|
bart de scootergek |
5-11-2003 17:12 |
Posts: 8916 |
ik heb hem los gehaald met een luchtsleutel dus daar heb ik geen ervaring mee, maar ik heb hem met een schroevendraaier tussen de tandwielen weer vastgezet. moet je er ff mee naar een autobedrijf gaan als je niet meer verder durft, die draaien hem zo los.
|
|
Honda RC-33 |
|
Olaf |
5-11-2003 17:20 |
Posts: 473 |
het zou echt zo relaxe zijn als iemand eens een faq maakt over hoe je bij een dt je keerringne moet vervangen
|
|
|
|
Teunmenator |
5-11-2003 17:46 |
Posts: 2524 |
haha idd. kan ik strax misschien wel doen hehe heb ik da ook ooit een faq gemaakt.
iig ik ben naar een autobedrijf geweest (goed idee) en die hebben hem in een wipje losge-luchtsleuteld. Nou kan ik iig aan de gang het koppelingshuis moet er trouwens WEL af !! Maargoed ik hoop alleen dat ik daarvoor geen luchtsleutel nodig heb. Nou mocht ik morge wel terugkomen om het weer vast te laten draaien maar ik doe dit uiteraard het liefst zelf. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen zonder luchtsleutel (beide dingen dan he)(en is het iets wat wel echt MUURvast moet zitten)
(kun je trouwens zelf je topic-titel veranderen zou wel handig zijn in dit geval)
Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 5-11-2003 18:22
|
|
|
|