Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Mijn nieuwe aanwinst

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 955 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12937 - Mijn nieuwe aanwinst
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7674 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NehcslowZ 13-12-2003 17:42 Print reply

Posts: 1551
vet, een van mooiste crossers
Ga je die ook gebruiken voor de cross?
 
Rick 13-12-2003 18:17 Print reply

Posts: 3788
gaaf ding Rudy!, vind die yamaha's zoiezo altijd er onwijs mooi uit zien
schijnen ook hele goeie moto's te wezen
veel plezier ermee man
 
Ride like your ass is on fire!!!
Martijn 13-12-2003 18:24 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NehcslowZ

vet, een van mooiste crossers
Ga je die ook gebruiken voor de cross?


rudy crosst...dus waarschijnlijk wel

fraai ding rudy...jij hebt liever 2t dan viertakt??...nie dat ik zou weten wat ik moet nemen als ik zou crossen...maar ik vind 4t. opeens heel interessant...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
SMALL HONDA 13-12-2003 18:28 Print reply

Posts: 1575
mooi machientje.
Is die nieuwe 250cc nu ook niet sneller op de baan dan die oude 500cc??
dat lijkt mij wel interesant, ik denk sowieso dat die 250cc beter te houden is voor een beginner. En volges mij is die al moeilijk, veel power
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
boy.schouten 13-12-2003 18:33 Print reply

Posts: 884
als er maar wel gratis pils is
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Mogen wij allemaal op de begrafenis komen?

 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
BlizzarD 13-12-2003 18:39 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Icanus

70 pk maar???

lijkt me beetje weinig voor ne 500c tweetakt...


70 pk voor een tweewieler is wel redelijk wat, en al helemaal als je gaat kijken dat het een 500cc 2-takt is. Dat ding heeft gruwelijk veel koppel..
 
Koos non-brommerloos!
chriss 13-12-2003 18:43 Print reply
Posts: 1859
sommige autos hebben minder pk's
 
de_koen 13-12-2003 18:48 Print reply

Posts: 5595
mooi ding rudy, bijna te mooi om er mee te crossen

is er iets aan veranderd of ga je het nog doen ?
 
Honda 5-Bak te koop
bart de scootergek 13-12-2003 18:56 Print reply

Posts: 8916
ziet er goed uit rudy, wat heb je nog gekregen voor die 125?
 
Honda RC-33
Rudy 13-12-2003 23:21 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick

gaaf ding Rudy!, vind die yamaha's zoiezo altijd er onwijs mooi uit zien
schijnen ook hele goeie moto's te wezen
veel plezier ermee man

Dankje dankje, de yamaha's komen de laatste paar jaar gewoon als beste uit de test dus dat verklaard genoeg denk ik .
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

[...]


rudy crosst...dus waarschijnlijk wel

fraai ding rudy...jij hebt liever 2t dan viertakt??...nie dat ik zou weten wat ik moet nemen als ik zou crossen...maar ik vind 4t. opeens heel interessant...


4-takten zijn leuk maar duur en ook niet onderhouds vrij. Verder is een 2-taktje gewoon lichter qua gewicht en makkelijker te starten. Al is deze yz ook een redelijk lastig ding met starten (ding heeft een compressie voor een 250 ) wat vooral met mijn 176 niet makkelijk is....

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 13-12-2003 23:38
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rudy 14-12-2003 14:23 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen

mooi ding rudy, bijna te mooi om er mee te crossen

is er iets aan veranderd of ga je het nog doen ?

Ben niet van plan om er iets aan te gaan doen pk of 55-60 is wel voldoende


Net eens een paar fatsoenlijke foto's gemaakt, regent nu tenminste niet zo vervelend meer
http://ralf.nd4spdwo...e/crosser/nieuwe_yz/

Dit bericht is ge-edit door Rudy op 14-12-2003 14:26
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Joscross 14-12-2003 14:26 Print reply

Posts: 12501
wow ding is echt mooi
Hoeveel koste ie?
 
Rudy 14-12-2003 14:28 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

wow ding is echt mooi
Hoeveel koste ie?


Aardig wat ????tjes , mensen die zich er een beetje mee bezig houden hebben wel een idee wat een 02 modelletje kost (je kan er een aandige nieuwe brommer van halen ).

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SMALL HONDA

mooi machientje.
Is die nieuwe 250cc nu ook niet sneller op de baan dan die oude 500cc??
dat lijkt mij wel interesant, ik denk sowieso dat die 250cc beter te houden is voor een beginner. En volges mij is die al moeilijk, veel power


Qua topvermogen zijn ze niet sneller maar de handling enz is gewoon veel beter. Verder is een 250 al zo snel dat 99% van de mensen daar het max nooit uit zal halen (including me ).
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rick 14-12-2003 14:37 Print reply

Posts: 3788
idd vermogen ligt veel meer verspreid over het toerengebied en die dingen zijn gewoon veel beter afgeveerd enzow
rijdt een stuk fijner dan zo'n oud ding
 
Ride like your ass is on fire!!!
AkroBatik 14-12-2003 14:37 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rudy

Aangezien dit topic toch over crossers gaat kick ik hem ff , geen zin een nieuwe te openen

IK heb een Yamaha YZ250 gekocht
afbeelding
foto is vrij gaar ik weet het (t regende als een idioot dus geen zin buiten picz te maken...).
Het is dus een 250cc 2-takt uit 2002 (niet echt oud dus.....)


Heb je die bij motorcross aad gekocht? Daar zag ik er vorige week 1 naar buiten rijden die geloof ik ging proefritten.
 
Gunther -> der tollest

Dit topic is 7674 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved