Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Cagiva Mito

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 994 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12912 - Cagiva Mito
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JIMMY 2-11-2003 19:21 Print reply

Posts: 2765
als het olietankje enzo allemaal nog is aangesloten kun je daar idd gewoon 2-takt olie in gooien en in je tank gewoon euro 95 loodvrij.. dan mengt ie het zelf allemaal..

anders kun je ook zelf aan het mengen gaan
 
~RoNaLd~ 2-11-2003 19:22 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald

[...]


Heeftie meer kracht en trekt sneller op idd.

En WD40 is prima voor onderdelen...


Moet ik voor die uitlaat een speciale voorbocht kopen? Of zijn er gewoon standaard voorbochten die voor op alle uitlaten zijn?
 
User 927 2-11-2003 19:24 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ~RoNaLd~

[...]


Moet ik voor die uitlaat een speciale voorbocht kopen? Of zijn er gewoon standaard voorbochten die voor op alle uitlaten zijn?


Geloof dat die voorbochten gewoon voor iedere uitlaat geschikt zijn, maar je hebt ook uitlaten zonder voorbocht (De sneller uitlaten )

Als die flens utzelfde is, kun je wel Derbi GPR uitlaten gebruiken
 
~RoNaLd~ 2-11-2003 19:25 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

als het olietankje enzo allemaal nog is aangesloten kun je daar idd gewoon 2-takt olie in gooien en in je tank gewoon euro 95 loodvrij.. dan mengt ie het zelf allemaal..

anders kun je ook zelf aan het mengen gaan


Ben alleen nog een tankje tegengekomen met olie erop, is waarschijnlijk koelvloeistof denk ik...en een tankje ernaast wat kleiner maar zou dat koelwater kunnen zijn ofzo? Of dat dat tankje waar olie opstaat remvloeistof inmoet of gewoon olie om het hele blok te smeren? Voor de rest ben ik ook nog een benzinetankje tegengekomen :p
 
User 927 2-11-2003 19:27 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ~RoNaLd~

[...]


Ben alleen nog een tankje tegengekomen met olie erop, is waarschijnlijk koelvloeistof denk ik...en een tankje ernaast wat kleiner maar zou dat koelwater kunnen zijn ofzo? Of dat dat tankje waar olie opstaat remvloeistof inmoet of gewoon olie om het hele blok te smeren? Voor de rest ben ik ook nog een benzinetankje tegengekomen :p


Tank eerst maar gewoon 1:50 of 1:40 mengsmering, gaat er ook nix fout
 
JIMMY 2-11-2003 19:28 Print reply

Posts: 2765
benzinetank is toch niet zo moeilijk te vinden

en trek gewoon alle tankjes open die je tegenkomt, je kan echt wel ruiken of er dan olie inzit ofniet
 
User 927 2-11-2003 19:30 Print reply

Posts: 6405
Tenzij je verkouden bent
 
G-rox 2-11-2003 19:32 Print reply
Posts: 33
hey dude die cagiva had je beter niet kunnen kopen.

helemaal geen onderdelen voor de krijgen op wat klein spul na(dat wat ook op derbi's pas, o.a achtertandwiel)!!!!! ja of je moet bij de importeur wat regelen als dat gaat.
maar dat zal wel peperduur zijn.

ten tweede, je kunt er beter niet mee aangehouden worden want ze zijn niet NL gekeurd, en dat weet ik want ik heb er zelf ook een gehad.

ze komen ook niet in aanmerking voor de wet van brommers van na 1996, deze zijn namelijk gebouwd van 92 tot 93.

zoek maar op inet dan zul je het vinden, of kijk op je kappen naar bouwjaar.

ik geef je een tip, doe hetm weg nu het nog kan.

zodra je voortandwiel versleten is heb je een probleem want geen een winkel heeft ze, en waar je remblokken kunt krijgen weet ik ook niet.

dus trek je conclusie, succes ermee.

p.s

je brommer kan zelf mengen ALS! je die olie tank nog hebt(opening zit in je helm vak).
olie pomp zit aan de linkerkant van het blok onder dat zwarte kapje.
 
User 927 2-11-2003 19:34 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-rox

hey dude die cagiva had je beter niet kunnen kopen.

helemaal geen onderdelen voor de krijgen op wat klein spul na(dat wat ook op derbi's pas, o.a achtertandwiel)!!!!! ja of je moet bij de importeur wat regelen als dat gaat.
maar dat zal wel peperduur zijn.

ten tweede, je kunt er beter niet mee aangehouden worden want ze zijn niet NL gekeurd, en dat weet ik want ik heb er zelf ook een gehad.

ze komen ook niet in aanmerking voor de wet van brommers van na 1996, deze zijn namelijk gebouwd van 92 tot 93.

zoek maar op inet dan zul je het vinden, of kijk op je kappen naar bouwjaar.

ik geef je een tip, doe hetm weg nu het nog kan.

zodra je voortandwiel versleten is heb je een probleem want geen een winkel heeft ze, en waar je remblokken kunt krijgen weet ik ook niet.

dus trek je conclusie, succes ermee.

p.s

je brommer kan zelf mengen ALS! je die olie tank nog hebt(opening zit in je helm vak).
olie pomp zit aan de linkerkant van het blok onder dat zwarte kapje.


Voortandwiel... geloof dat Honda dezelfde tandwiel as heeft...

En em weg doen... nergens voor nodig, gewoon mee rijden
 
G-rox 2-11-2003 19:37 Print reply
Posts: 33
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald

[...]


Voortandwiel... geloof dat Honda dezelfde tandwiel as heeft...

En em weg doen... nergens voor nodig, gewoon mee rijden


en het feit dat de brommer niet NL gekeurd is dan?
 
JIMMY 2-11-2003 19:39 Print reply

Posts: 2765
Volgens mij zijn ze wel gewoon goedgekeurd hoor..

maja, anders moet ie maar ff contact opnemen met de importeur, weet ie het tenminste zeker..
 
Mol! 2-11-2003 19:41 Print reply
Posts: 1594
Who cares, hoe vaak word je nou aangehouden, ena nders moet je een creatief persoon zoeken die dat er "ff" in slaat.... Het komt erg opruiend over, die reply van je.... Als het echt zulke slechte brommers zijn, waarom rijden ze dan nog steeds. Trek je niet zoveel aan van die verhalen, er is altijd wel een oplossing. Een voortandwiel moet het punt niet zijn, en anders verkoop je hem alsnog als het echt niets is... (koop hem graag van je over )
 
G-rox 2-11-2003 19:42 Print reply
Posts: 33
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

Volgens mij zijn ze wel gewoon goedgekeurd hoor..

maja, anders moet ie maar ff contact opnemen met de importeur, weet ie het tenminste zeker..


ik zei al in mijn post, ik heb er zelf een gehad.

nou op het hele frame geen NL tekentje te vinden hoor.

ik heb cagiva zelf geimformeerd en ik kreeg het antwoord dat de mito's wel goedkeuring hebben(zijn van 96)

en de prima's hebbe geen goedkeuring(zijn tot 93)

btw al 10 jaar het zelfde model en ze zeggen nog steeds dat het een van de nieuste ontwerpen is op saits als 50cc.nl(je weet wel zo'n verkoop verhaaltje)
 
User 927 2-11-2003 19:47 Print reply

Posts: 6405
Jah, hou nou maar op met zeiken, daar kijken ze dus echt NOOIT naar. Alleen bij technische controle, en dat doen ze allen bij 2kw+ of een ongeluk...
 
~RoNaLd~ 2-11-2003 19:57 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-rox

hey dude die cagiva had je beter niet kunnen kopen.

helemaal geen onderdelen voor de krijgen op wat klein spul na(dat wat ook op derbi's pas, o.a achtertandwiel)!!!!! ja of je moet bij de importeur wat regelen als dat gaat.
maar dat zal wel peperduur zijn.

ten tweede, je kunt er beter niet mee aangehouden worden want ze zijn niet NL gekeurd, en dat weet ik want ik heb er zelf ook een gehad.

ze komen ook niet in aanmerking voor de wet van brommers van na 1996, deze zijn namelijk gebouwd van 92 tot 93.

zoek maar op inet dan zul je het vinden, of kijk op je kappen naar bouwjaar.

ik geef je een tip, doe hetm weg nu het nog kan.

zodra je voortandwiel versleten is heb je een probleem want geen een winkel heeft ze, en waar je remblokken kunt krijgen weet ik ook niet.

dus trek je conclusie, succes ermee.

p.s

je brommer kan zelf mengen ALS! je die olie tank nog hebt(opening zit in je helm vak).
olie pomp zit aan de linkerkant van het blok onder dat zwarte kapje.


Die 2 tankjes die daar zitten zitten toch aan elkaar vast? Maar met 2 tanken in 1 dan zeg maar? Dus die linker is om olie in te doen die hij met euro 95 loodvrij mengt? Denk niet dat ik heel veel spijt ga krijgen hoor van die brommer als je hem goed onderhoudt gaat er al veel minder snel iets mis. Alhoewel slijtage natuurlijk nooit te voorkomen is.
 

Dit topic is 7625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved